Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Takie coś do osadzania gwintów
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Cze, 2013   Takie coś do osadzania gwintów

Helloł.

Ktoś ogarnia co to za narzędzie i jak się nazywa? Jak można to zrobić?

Potrzebuję kilka takich otworów z gwintem, m. in. do mocowania akumulatora z tyłu do ściany, żebym mógł go wyjmować bez kombinowania w stylu odkręcanie od strony zbiornika, potrzebuję mieć gwint w blasze i śrubę, bądź nakrętkę motylkową na to.





_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Franek 
słucham..?


auto: MCS
silnik:: 2.0
moc: 192km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 14 Lip 2009
Skąd: WWL

Wysłany: Śro 05 Cze, 2013   

Greg napisał/a:
Ktoś ogarnia co to za narzędzie i jak się nazywa?

Nitownica
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Cze, 2013   

Przypomnij sie jutro to sprawdze czy jeszcze mam w pracy
_________________
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 05 Cze, 2013   

Nie rób tego typu gwintów. Będziesz przeklinał ten pomysł jak Ci się będzie śruba kręciła razem z całym gwintem...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 05 Cze, 2013   

Nitownica do nitonakrętek. Radełkowana i dobrze zaciśnięta nitonakrętka nie powinna teoretycznie się obrócić ^_^ Chyba, że będziesz to atakaował wkrętarką ;)
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Śro 05 Cze, 2013   

Mam.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 05 Cze, 2013   

Cytat:

Nitownica do nitonakrętek. Radełkowana i dobrze zaciśnięta nitonakrętka nie powinna teoretycznie się obrócić ^_^ Chyba, że będziesz to atakaował wkrętarką ;)


Albo często wkręcał/wykręcał. Ja bym poszedł w śruba+nakrętka.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Cze, 2013   

Dzięki Panowie :)

Vlodarsky napisał/a:
Cytat:

Nitownica do nitonakrętek. Radełkowana i dobrze zaciśnięta nitonakrętka nie powinna teoretycznie się obrócić ^_^ Chyba, że będziesz to atakaował wkrętarką ;)


Albo często wkręcał/wykręcał. Ja bym poszedł w śruba+nakrętka.

A jak tą śrubę na stałe zamocować - mam tu na myśli ściankę pionową za przednimi fotelami - chcę tam zamontować mały akumulator. Nakrętka od strony akumulatora po to żeby móc go wyjąć np. na zimę. Ale śrubę jak damy od baku to się będzie kręciła, chyba że ją strzelić z tiga. :rotfl:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pią 07 Cze, 2013   

Nitonakrętka spokojnie da rade. Obleciałem na tym całego saxofona i spokojnie nic się nie okręcało. Tylko szukaj takich jak mówi Mortę z radełkiem na kołnierzu i wtedy jak dobrze dociśniesz to nie powinno być obaw. Co prawda mogą się okręcić jak mówi Włodziu ale zależy co chcesz do tego przykręcać. Jak przewody podobnie jak na zdjęciu to bez stresu bo raczej nie będziesz odkręcał ich kilka razy w miesiącu a jak koła to przemyśl sprawę raz jeszcze :rotfl:
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 07 Cze, 2013   

Chodzi o akumulator Łukasz :) który coś tam zawsze waży i będzie powodował naprężenia przy skręcaniu/hamowaniu.
Każdy ma swoje zdanie :) ja lubię proste/chamskie metody :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8