W civicu mam bardzo długie przełożenie przekładni kierowniczej,więc wpadł mi do głowy pomysł na quick steering,korzystał ktos z tego,jakies doświadczenia,jak to sie sprawdza w praktyce ?
rabarbar, masz obecnie wspomaganie? Magiel z itra jest krotszy, o ile pamietam 3 obroty lock-to-lock.
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 10 Cze, 2013
nie mam wspomagania,i dopiero teraz do mnie dotarło ze po montazu takiego quicka moze byc ciezko uciagnac kiere.
Monataz wspomagania i przekładni to tez jedna z opcji bo jest ona ciut krótsza.Jestes pewien ze magiel od itr podejdzie do 4 gen ??
No niestety przekladnie bez wspomy sa dlugie, u mnie to 4 obroty lock-to-lock, trzeba sie nakrecic.
Niestety czy z itra mozna wstawic do 4gena to nie wiem:/
Biorac pod uwage, ze mam silnik z angielki Vti, przednie hamulce z preludy, tylne z civica type-r, pompe hamulcowa i dolot z integry, to orientuje sie ze niektore rzeczy podchodza bez przerobek
Ale akurat sanki miedzy generacjami sie roznia, a magiel razem z nimi. Pewnie da sie to jakos przerobic.
Musieli cos te japonczyki zmieniac bo by gadali, ze wciaz to samo klepia;)
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 11 Cze, 2013
Znajomy zamontował takiego przyspieszacza do swojego Subru. On jest zadowolony ale w sumie on jest zawsze z wszystkiego zadowolony i zawsze ma wszystko najlepsze... Kierą nie kręci się jakoś bardzo ciężko ale pojawił się taki hujowy luz roboczy na kierownicy ale on się "od razu przyzwyczaił"...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach