Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Ford 1.6 CVH + ITB na gaźnikach
Autor Wiadomość

Bobson 
Janko Muzykant to mój misztrz

auto: Fiesta XR2i
silnik:: 2.0 Zetec 16v
moc: 200+km
Dołączył: 03 Cze 2013
Skąd: Złotów

Wysłany: Nie 16 Cze, 2013   Ford 1.6 CVH + ITB na gaźnikach

Witam, posiadam Fiesta XR2i z silnikiem 1.6 CVH. Auto doprowadzone do zdrowej serii, hamownia potwierdziła fabryczną moc jednak to za mało :D (104PS)
Ostatnio w Rallylandzie cholernie brakowało koni na odejściu więc muszę coś pogrzebać.

Nie mogę sobie pozwolić na gruby tiun jak w UK, muszę zrobić więc co nieco ale w sensownym budżecie. Mam kilka pytań do osób które mają podobne pojemnościowo silniki i ITB.

Na początek jaką średnice gaźnika dać do 1.6? Chodzi mi po głowie zestaw gaźników z Kawy ZX6R lub ZX9R - odpowiednio 36 i 40mm. ITB na wtryskach byłoby napewno wydajniejsze ale to trzeba już bardziej wystroić a przy gaźnikach mogę poradzić sobie z modułem fordowskim ESC tak więc na początek musiałbym od tego zacząć.

Następne pytanie to co na gaźniki? Trabki, na to jakiś box czy tylko założyć jakieś gąbki skarpety i ogień. Jak wygląda kwestia długości dolotu/trabek względem mocy?

Czy ma ktoś może podobny setup? O ilu pasikonikach można rozmawiać po takim modzie? 15+ będzie? ;D
_________________
Było: Suzuki Swift GTi, Daihatsu Charade GTti, Ford Escort Zender, Mondeo ST220
Jest: Fiesta XR2i ITB
 
 

Rasputin 
sushi nori


auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 03 Sie 2010
Skąd: z kątowni

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

Jak nie masz kasy to zmień samochód. Taniej wyjdzie.
 
 

Bobson 
Janko Muzykant to mój misztrz

auto: Fiesta XR2i
silnik:: 2.0 Zetec 16v
moc: 200+km
Dołączył: 03 Cze 2013
Skąd: Złotów

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

Daruj sobie proszę taki post, nie napisałem że nie mam kasy tylko że nie pozwolę sobie na taki tiun za 10k+ w sam silnik jak u angoli.

Pytam konkretnie, nie masz nic mądrego do odpisania to nie pisz nic...
_________________
Było: Suzuki Swift GTi, Daihatsu Charade GTti, Ford Escort Zender, Mondeo ST220
Jest: Fiesta XR2i ITB
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

Sprzedaj kup coś szybszego. Taniej wyjdzie.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

jeśli ma się mocniej odpychać to najtaniej wyjdzie wymienić silnik na 1.8 :)
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Bobson 
Janko Muzykant to mój misztrz

auto: Fiesta XR2i
silnik:: 2.0 Zetec 16v
moc: 200+km
Dołączył: 03 Cze 2013
Skąd: Złotów

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

Panowie, nie chce zmieniać klasy na wyższą. Chce zostać w 1.6 więc chce pogrzebać CVH. Mam pogrzebanego Zeteca w Escorcie, teraz chce pobawić się CVH. Jak ten wystawi kopyta to wtedy pomyśle nad ST170 ale teraz dłubie w tym.

Ktoś odpowie na pytania z 1 postu?
_________________
Było: Suzuki Swift GTi, Daihatsu Charade GTti, Ford Escort Zender, Mondeo ST220
Jest: Fiesta XR2i ITB
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

Sprzedaj i kup saxo, taniej wyjdzie.
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

przeciez te gazniki chodza po 150zl na drucie mozna byloby to zrobic ale palic bedzie duzo a efekt moze byc tylko taki ze bedzie darlo ryja
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

w 90% przypadków (bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia) ogarnianie tego typu tematów po taniości, to rzeźba w gównie, kończąca się straconym czasem, nerwami i brakiem zadowalających efektów.

Jeśli dobrze pamiętam, to Nox ma do sprzedania jakieś gaźniki poziome do Forda.

Zapytaj 106 ile go kosztowało zrobienie ITB do 106 8V. A miał dostęp do fachowców po dobrej znajomości.
_________________
 
 
 

arssss 
troszkę mi stoi...
36.6°C


auto: BMW E46 Compact
silnik:: M54B25
moc: 192km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Skąd: Mysłowice

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

chyba najlepszą opcją będzie ugadania NOXa żeby pogonił swoją fiestę:)
_________________
Nie umiem jezdzic
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

...pewnie odda w cenie gaźników...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

Nie pakuj się w ST170 to kompletnie nie jedzie.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

GeKo napisał/a:
Zapytaj 106 ile go kosztowało zrobienie ITB do 106 8V. A miał dostęp do fachowców po dobrej znajomości.

heh chyba nigdzie nigdy nie pisalem ze bylo tanie lub drogie. w zasadzie
to calosc wyszla tyle ile sie spodziewalem i na zadnym etapie nie bylem
zaskoczony ukrytymi kosztami :) wszystko jest zlozone, czeka na dotarcie
i finalne zestrojenie z nowym walkiem + mocno doprezonym silnikiem...

az wstyd bo ostatnio nawet voj2s dzwonil i pytal co ze 106... troche
dalem ciala... ale musze sie w koncu za to zabrac :)

bez rozbierania silnika sam montaz itb dal mi solidne +10KM.
budowa silnika NA to taka troche rzezba ale jak sie lubi...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

106 napisał/a:
heh chyba nigdzie nigdy nie pisalem ze bylo tanie lub drogie. w zasadzie
to calosc wyszla tyle ile sie spodziewalem i na zadnym etapie nie bylem
zaskoczony ukrytymi kosztami :)


taaa, jasne. Geko wie lepiej!
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 17 Cze, 2013   

Bart ty tu nie ściemniaj, tylko powiedz co robiłeś na sofie u IQ? :D
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8