Sprzedaje swoją 106. Na chwilę obecną oferta na HH i kilka słów na szybko
W 2009 sprowadzony z Holandii przez handlarzynę. Był walnięty w tylną klapę (szyba cała) i prawy błotnik w okolicach między wlewem paliwa a przednimi drzwiami.
dwa lata temu doszła też korkowa stłuczka i poszła przednia prawa lampa, pas z chłodnicą, prawy błotnik i maska też wygięta - wszystko wymienione. Samochód w miarę szybki. Pitta Saxo miało po hamowaniu 132 KM, a mój jechał ciut lepiej.
Na dzień dzisiejszy ma przelotu 189 tys.
Silnik:
Seria, przy 150 tys wymieniony rozrząd, wywalony kat, splanowana głowicy, wymieniona uszczelka. Wszystko zalewane Millersem. Dolot Raceland z ITG
Zawieszenie:
Przód KYB AGX z regulacją twardości (montaż przy ok 160 tys) + Eibach -30mm
Tył B8 (montaż przy ok 170 tys) + regeneracja belki, a poprawki belki przy 180 tys (coś koło tego). Poliuretany na sztabie, Poduszka silnika/skrzyni poliuretan ( tak żeby dwójka nie wyskakiwała na torze)
Hamulec:
Większy, ten 260 czy jakoś tak + oplot
Skrzynia:
seria zalana Millersem. Rok temu wymienione jakieś wędziki czy jak to się nazywa i jakieś tam pierdoły. Sprzęgło wymienione w kwietniu 2012 czyli jakieś 10 tys temu.
Koła:
Oryginalne Speedline + Michelin N40 z mięsem na 2-3x Ułęż
Speedline 2108 + Kumho K31 - na co dzień
Zimówki, są u Marka, ale nie wiem czy kolejna zima na nich to dobry pomysł...
Buda:
Prosta, brak rdzy ( no oczywiście gdzieś tam jakiś wyprysk się znajdzie) No ogólnie chyba nieźle jak na 17 latkę
Wnętrze:
Brak klimy, Kubeł Bimarco Dakar (wąska pupa), Kierownica Momo z odsadzeniem 60 mm (zamsz już trochę wyślizgany)
Pasy OMP 3'' 4pkt, ale takie track days.
Środek nie jest jakoś mocno pedantycznie utrzymany
Samochód zawsze serwisowany u Włodka. Co padało to na bieżąco wymieniane.
Na chwilę obecną do wymiany moim zdaniem jest:
- Sonda (na zimnym silniku ze 2-3 razy spadnie z obrotów i tyle, potem śmiga bez zająknięcia)
- Być może końcowy wydech bo coś tam mi brzęczy pod spodem
- Coś się obluzowało, albo oberwało i od zewnątrz nie można drzwi otworzyć. Od wewnątrz można
- Kluczyk mocno styrany...Drugi kluczyk jest bez przycisku do centralnego
- Brak oryginalnej książki serwisowej
- Przednia szyba wymieniona bo jakiś debil walnął parasolką jak z Pittem jechałem. Szyba wymieniona, ale od kamienia po stronie pasażera pojawił się odprysk
Cena dla HH to 8 k pln brutto
Marek wie wszystko o samochodzie i pewnie obiektywnie się wypowie jak kogoś będzie to interesować.
Ja sprzedaje bo niestety nie mieszczę się w kosztach wykończenia mieszkania, a kasa na pilności będzie potrzebna.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 11 Cze, 2014
Aż mi się ZAJEBISTA łza w oku zakręciła...
Gdyby nie to że mam cienkiego i realizuje swoje marzenia to bym go odkupił.
Ten samochód zawsze mi się podobał, podoba, i o ile przyszły właściciel nie zrobi nic głupiego będzie podobał.
Spróbuje namówić Beatę na 106 ale obawiam się że nieco ponad jej budżet
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach