Panowie potrzebuje zaczerpnąc od was rady jakiej marki warto kupic silentblocki ( tuleje metalowo-gumowe) na przednie wachacze.
przy okazji jaką markę byscie polecili łącznika stabilizatora.
z góry dzięki.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 03 Paź, 2006
łącznik niemiecki kupiłem nie pamietam firmy i jest naprawde ok.. juz ponad rok mam spokój..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
szymon [Usunięty]
Wysłany: Pią 13 Paź, 2006
Wracając do tematu.
Tak zaczęło mi juz walić w zawiasie ( i lewa i powoli zaczęła prawa strona).
w końcu się zmusiłem i pojechałem na jakiś tam serwis zeby zdiagnozować co jest.
osobiście wszedłem pod kanał i sprawdzamy z panem a tu nic. po prosru nic zadnych luzów. mówię co jest. Kazałem panu wsiąć w saxo i 1 i wsteczny tak zeby szarpać zawias. No i patrze BRRRRRRRRRRRRRR :562:
A to lewy wachacz odkręcony od budy. Latał razem z silentblockiem. Ale mi kopara opadła. no to odchyliłem tapicerkę, wszystko orginał , zdarłem taką gąbkę która była zaklejona, i jedną śrubę dokręciłem palcem, druga lekko poszła kluczem.
mało tego z prawej strony też śryby były poluzowane.
jakiś obłęd.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 13 Paź, 2006
A Szymon jezdzi w rajdach tym saxofonem ?
Jakbym swoja honda pojechal os to bez ospawania karoseri bym mial od razu auto do prostowania na ramie.
_________________ Samochody to ZUO!
szymon [Usunięty]
Wysłany: Pią 13 Paź, 2006
Spoko spoko w rajdach nie startuję bo brak gotówki i już zapomniałem jak się szybko jeździ
jednak upalać trzeba ale zeby odkręcił się wachacz....
fakt ze drogi mamy fatalne ale zeby takie numery. No ale skoro chłopaki mówią ze to się zdarza no to jestem spokojny
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 13 Paź, 2006
A moze masz jakichś wrogów?
A tak poważnie to się podepne do tematu, dziś przejechałem szybko ostry zakret na mocno skreconych kołach, i kierownicą strasznie telepało, co to jest?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach