Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
clio sport II ph2 nie odpala
Autor Wiadomość

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   clio sport II ph2 nie odpala

Jwt.
jezdzilo, odpalalo, ale juz nie chce :( .

Juz kiedys mialem sytuacje podobne, mianowicie po zgaszeniu nie chcial odpalaic. Rozrusznik nie cykal.
Teraz mechanicy dwoja sie i troja zeby go odpalic. Ponoc jakis kabel przy stacyjce byl poluzowany. Zrobili to ale dalej nie odpala. Pompa chodzi ale nie moga sprawdzic cisnienia. Cewka kable ok. Swiec nie sprawdzali. Jak kiedys to mi sie przydazylo odpalilem go z pychu-no problem. Twierdza ze sprawdzili przekazniki bezpieczniki, wiazke itp. Na kompie wywalio standardowo dwie sondy, blad obd, nie pamietqm juz, czy blad wtryskow.

Wacha jest, pomijam fakt ze debile dolali mi 10 litrow95....
Odpalili go mechanicznie podajac jakis rozpuchol....niby pracowal na poczatku na jednym cylindrze, pozniej na 4 i chyba nawet sie wkrecal normalnie.
Kluczyk jest ok, kontrolka imo gasnie.
Na pych nie mogłem go odpalić, czujnik polozenia walu, twierdza ze ok. Imo nie jest ok.
Co sprawdzic jeszcze??
Listwa wtryskowa, kable od wtrysków, kostki przy wtryskach, wtryski, cisnienie paliwa, jakies czujniki położenia wąłka rozrządu, komp padl :( ?
Ja jebie....poratujcie tele do Geko,
_________________
czas nie stoi w miejscu
Ostatnio zmieniony przez EmerytRs2 Wto 06 Sty, 2015, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   

u mnie jak wtryski zaczynały siadać to nie chciał palić, a jak zapalił to chodził nierówno, stąd też bym podejrzewał wtryski. na sam początek mozesz je po prostu przeczyścić.


innym razem tez nie chciał palić, od 2 sondy lambda która robiła zwarcie i paliło bezpiecznik, który co najlepsze jest wspólny z immo :rotfl: ( na prawdę nie wiem jakim trzeba być zjebem, zeby puścić jednym bezpiecznikiem i immo i grzanie sondy- renault)


Jak coś, numer do Grześka wysłałem Ci na PW, powodzenia!
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   

Dziekówa.

Miałem już kiedyś taką sytuację, ale mogłem go odpalić z pychu. Oczywiście to tylko renault, więc mogły nałożyć się dwie sprawy. Powyższe błędy niby skasowane, drugą sondę mialem drutowaną ponad rok temu, jak mi kable urwało od sondy. Co najlepsze, wtedy zrobiło mi się zwarcie i zjarało bezpiecznik!!

Karol tylko powiedz mi, czy rozrusznik kręcił Ci normalnie w tych sytuacjach które wymieniłeś?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   

EmerytRs2, i tak i nie. Raz od sondy potrafiło spalić jeden bezpiecznik, bodajże 30stkę i kręcił ale bez skutku, bo blokowało immo (obwód na bezpieczniku- grzanie sondy, immo i cośtam jeszcze).
A innym razem paliło na raz trzy bezpieczniki i wtedy była cisza, bo nawet rozrusznik nie kręcił.


dla świętego spokoju na razie odepnij drugą sondę i sprawdź bezpieczniki, ale skoro jakoś palił z popychu, to na podstawie moich przeżyć ze clio szrotem, to kończyło sie na wtryskach, po naszym gównianym paliwie, ze sie zacinały :]


a co do pompy paliwa- chodził dobrze zanim sie spierdzielił, w sensie trzymał moc ?

U mnie zanim zaczęły się problemy z wtryskami i sondą pewnego razu odczułem spadek mocy i ciężej zapalał, wymieniłem pompe paliwa na walbro z evo IX i momentalnie zaczął lepiej palić i odzyskał moc.


ogólnie to o clio mógłbym książke napisać, dobrze jest mieć warsztat, bo inaczej bym go spalił :rotfl:

inna sprawa, ze teraz jego następnik, mianowicie a3 z 2.0tfsi i tak częściej stoi na kanale niż zakażenie z renault.. ale pali mniej niż evo, czy clio a nadal w miarę jedzie, wiec seems legit ;D
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   

Nie stwierdzę, czy był spadek mocy, problemy z wkręcaniem może juz tez były, miedzy 3/4 tysie potrafiło go lekko przyciąć i czasem nie chciał sie wkręcic na obroty na biegu, po przegazówie na luzie lub przejsciu przez ten zakres obrotów, wkręcal sie normalnie....



to chyba jednak wskazywałoby na problemy z dostawa paliwa.
Takie gdybanie, a oni nie wiedza czego szukać dalej.

Pewnie czujnik położenia wału pomierzyli, tylko to odpalanie z pychu nie daje mi spokoju.
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   

Teraz wiem, że auto udało się odpalić, rozrusznik ok, ale pali na jeden cylinder.To wskazuje na jakieś problemy z paliwem? nie wiem czy zacząć od wtrysków czy od pompy?
jest w clio jakiś regulator przy listwie wtryskowej? ztcp to nie.

jaką wydajność ma pompa ze sporta i od czego pasowałaby na podmianę?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   

powtórzę się, ze zacząłbym od wtrysków, chociaż doraźnie zobaczyć czy nie są zasyfiałe, zacięte czy coś, zwłaszcza, ze to 15 minut roboty, gdzie 5 minut z tego to zbieranie kluczy i chęci :]


co do pompy- praktycznie taka jak większość uniwersalnych pompek elektrycznych do benzyniaków, tam cudów nie ma, kwestia dobrania sie do niej w pływaku i ewentualnym przerobieniu kostki elektrycznej na inną, chyba, ze założysz taką samą.


Ja u siebie założyłem taką walbro 255 wyjętą z miśka, równie dobrze według katalogu czy tego co widziałem, to będzie pasować z innej renufki.



katalog niby pisze, ze fabryczna pompa ma:
3,5bar
65 lph

na ile to prawda nie wiem, ja zakładałem taką co miała 255lph i działało :rotfl:

podziel sie coś pomukami, bo po świętach sie ciężej myśli :lol2:
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 06 Sty, 2015   

jak by co pewnie gdzieś się w piwnicy wala pompa z evo9 na podmiankę jak byś chciał
_________________
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Śro 07 Sty, 2015   

Dziękuję

Mrozu jak się można z tobą przeciąć?
chciałbym podmienić ją w pierwszej kolejności.
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Śro 07 Sty, 2015   

tak mi jeszcze przyszło do głowy że ja mam pompę z Ph1 bo przeciez filtr paliwa mam pod bakiem .

nie bedzie tu zgryzu?
co do pomuków, już dawno tego nie było, w domu przydzielę :)
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Śro 07 Sty, 2015   

Tak, nie wiem jak obudowa pływaka i reszta, ale sama pompka na 99% jest taka sama.
A całkiem możliwe ze i cała pompka paliwa z pływakiem bez rozbierania powinna pasować :)
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Sty, 2015   

Postaram się jakoś jutro podejść do piwnicy, jak tam nie będę miał to wezmę z firmy
_________________
 
 

EmerytRs2 
krowa, kura, kaczka, drób...


auto: clio
silnik:: F4R
moc: 178km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Kwi 2011
Skąd: Zewsząd

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

Mrozu dziekuje za pomoc, na razie nie potrzeba juz pompy.

Pompa podaje jak zła.
Jednak wtryski !!
3 stały,
Ile byście policzyli za to
jeden dzien pracy dwóch mechaników, ogarniecie kabli przy stacyjce, rozrusznik nie krecił., pomierzenie wszystkiego. Wsadzenie podkładek na tył, podniesienie całego auta.
Wymiana tych 4 wtrysków.

za 4 wtryski magnetti zapłaciłem 480zł.

ile byscie policzyli za robote?
_________________
czas nie stoi w miejscu
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

mysle, ze nie więcej niż 200zł netto, bo kwota nie krzywdząca ani klienta ani wykonawce :P




ale musze to powiedzieć..

A NIE MÓWIŁEM OD PIERWSZEGO POSTA " ZACZNIJ OD WTRYSKÓW " ? ;D


słuchaj tych co zjedli zęby na takich frędzlach jak clio szroty :lol2:
a te wtryski to równie dobrze byś sobie sam wymienił, bo cudów tam nie ma, a dojście jest ładne.
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Czw 08 Sty, 2015   

a jak one się zatną to już do wyrzucenia jak to jest?
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 14