auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Skąd: Waw/Chełm
Wysłany: Nie 03 Wrz, 2017 BMW 120D E87 polift
Myślałem, że przynajmniej w przypadku auta żony poczekam że sprzedażą z 1,5-2lata
No ale nie wytrzymałem i kupiłem miniaka trumniaka
Co do buni...
Polift ostatni wypust po vinie końcówka grudnia 2009, pierwsza rejestracja styczeń 2010.
Bogato wyposażony (można sobie vin rozkodować), i jak dla mnie brakuje tylko xenonów i foteli sportów.
Bardzo zadbany, do 173tys km serwis ASO, aktualnie ok 182tyś.
Po zakupie w listopadzie 2016 wymieniłem wszystkie filtry/oleje, przednie tarcze i wszystkie klocki, uzupełniona/odgrzybiona klimka.
Auto przez rok zrobiło symboliczny przebieg (ok 5tyś km) bo żona używała go na dojazdy do pracy, a ja czasami przepalałem w trasie co by dpf oczyścić.
NIc nie kopci, sprzęgło również ok choć biegi wchodzą z pewnym oporem (szczególnie wteczny), ale to podobno przypadłość jedynek.
Wszystko sprawne auto bez wkładu na start.
Sprzedaję na fakturę vat marża cena 30tyś bez negocjacji, albo 31 i mozna sobie ponegocjować tego tysiaka
bardzo fajna fura, chyba jeden z najlepiej prowadzących się kompaktów, oczywiście w klasie dupowozów
z tego co pamiętam to po lifcie był problem z dostaniem się do rozrządu np. w celu wymiany rolek, chyba silnik trzeba opuszczać.
auto: w planach
silnik:: 3.8...
moc: dużokm Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Skąd: Waw/Chełm
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017
PiTT napisał/a:
bardzo fajna fura, chyba jeden z najlepiej prowadzących się kompaktów, oczywiście w klasie dupowozów
z tego co pamiętam to po lifcie był problem z dostaniem się do rozrządu np. w celu wymiany rolek, chyba silnik trzeba opuszczać.
Nie mam wiedzy na ten temat bo nie uznaję 4 garowych bmw.
I nie ważne czy starsze czy te nowe turboburbo.
No ale obiektywnie to ten silnik ma bardzo wysoką kulturę pracy, szczególnie pod obciążeniem, fajną charakterystykę pracy (idzie jak benzyna).
Na wolnych obrotach słychać klekota.
Zawias wiadomo nie ma konkurencji w tej klasie.
Muszę w końcu wystawić na allegro bo tak to go nigdy nie sprzedam
auto: CTR/BMW1
silnik:: k20/118d
moc: 227/172km Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: z Mokotowa
Wysłany: Nie 17 Wrz, 2017
PiTT napisał/a:
bardzo fajna fura, chyba jeden z najlepiej prowadzących się kompaktów, oczywiście w klasie dupowozów
z tego co pamiętam to po lifcie był problem z dostaniem się do rozrządu np. w celu wymiany rolek, chyba silnik trzeba opuszczać.
Rozrząd w N47(poliftowe 118d/120d) jest od strony grodzi, trzeba wyciągać motor albo na patencie zrzucić skrzynie
3 łańcuchy + jakieś rolki i pierdoły jakoś 1300ziko za części + robocizna pewnie drugie tyle w BMW wole nie myśleć
Sam mam teraz na daily Mpakietowe e81 118d 143konie i jestem mega zadowolony.
no nie jest premium i to widać i czuć z każdym kilometrem
odniosłem się tylko do tego że nawet stare bmw może być lepiej spasowane i wyciszone niż nowe auto z salonu i nie mówimy tu o dacii a o vw, ktore pozycjonuje sie jednak wyzej niz skoda.
Z grupa vag mam problem, zawsze coś tak koorwa trzeszczy w zawiasie i we wnętrzu, serio nie wiem o co chodzi, ale tak jest
w beemce stukaly mi te plastiki przy slupkach, to wsadziłem kawałem gumki i po problemie.
W pasku od nowości jakiś stukot z przedniego zawiasu, jakby przy stabilizatorze i tylko jak było pow. 20st.
jezdzilem z tym chyba 4 razy na serwis i gówno zrobili, dali do zrozumienia że ten typ tak ma.
do tego przy naprężeniach coś stukało w tylnych drzwiach...
a tak to świetne auto jako służbówka i nieraz się zastanawiam co ja wtedy kurwa kupiłem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach