Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
jak obniżyć tylne zawieszenie
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 19 Lis, 2006   jak obniżyć tylne zawieszenie

znalazlem taki prosty HOWTO :) może Wam się przyda:

http://www.suzukituning.c...on/Lowering.htm
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 19 Lis, 2006   

Fajnie opisane, może się kiedyś przyda :)
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 19 Lis, 2006   

tam tez sa linki do podobnych HOWTO na temat:
- jak wymienic 5ty bieg (wyobrazam sobie ze moze byc uzyteczne jak ktos wsadzi ktrosze glowne - cos takiego ma zdaje sie Lukasz)
- jak lekko zmodyfikowac seryjny wydech
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

super post, dzieki
napewno sie komus przyda

:564:
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

dobry opis, prawie tak samo sie robi jak w clio I :)
Jest to jedna z rzeczy przy samochodzie ktorej nie lubie robic samemu, nie mam poprostu cierpliwosci do tych pomiarow :/ Wole oddac do warsztatu by mi belke opuscili
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

Jak ja kiedys tego dlugo szukalem!! DZieki wielkie!! a mialem juz opuszczac belke w warsztacie!!
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

życze powodzenia tym co bedą robić to samemu... niestety moim zdaniem w tym opisi ebrakuje jednej rzeczy.. mainowicie martwego amortyzatora służącego do ustalania wysokości... bobardzo Ciężko trafić na równo z lewej i z prawej strony używając miarki.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
bobardzo Ciężko trafić na równo z lewej i z prawej strony używając miarki.

...dokladnie! Robilem raz samemu, nigdy wiecej :D
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
Ciężko trafić na równo z lewej i z prawej strony używając miarki.


To czegno najlepiej używać, złamać sobie patyczeka na dobrą długość? :D
_________________
...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

martwego amortyzatora czegos takiego.

Czyli amortyzatora z gwintem na mtórym ustalasz pewną wysokość, blokujesz i robisz zlewej i z prawej.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

saxorulez napisał/a:
martwego amortyzatora

ale w sumie znajac pomiary ile sie chce opuscic, "samemu" mozna sobie dorobic martwego amora, lub takiego z roznymi blokowanymi pozycjami. Dobry pomysl, jak dla mnie :D
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

no tak.. potrzebujesz rurkę nagwintowaną od środka zakończoną takim mocowaniem jak seryjny amortyzator, oraz coś co wkręcisz w tą rurkę np. pręt z gwintem oraz takim samym mocowaniem jak amortyzator, do tego jedna nakrętka zapobiegajaca skrecaniu się po ustawieniu wysokości proste :P
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 24 Lip, 2007   

Dobry topic - stwierdzam ze sam to nie mam zaplecza żeby sie w to bawić.

A ile kosztuje obniżenie w warstacie ???
Ktoś ostatnio obnizal ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 24 Lip, 2007   

Ja przy remoncie belki :) nie dopłacałem :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 24 Lip, 2007   

Hał macz w warszawie remont belki ???
Kolo mnie (moze za duzo powiedziane) jest firma antałex ktora regeneruje na poczekaniu za 350 pln.
Nie wiem czy to duzo czy malo...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9