Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wykresy z hamowni
Autor Wiadomość

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   Wykresy z hamowni

mam prosbe nie moge ich wrzucic, komu moge je wyslac mailem zeby tutaj je pokazac??

to jest jak wygladal wykres przed testami



a zaraz kolega wrzuci reszte

To co mnie odrazu powala to kurwa maxymalne obroty ktore sa o wiele nizsze niz poprzednio w odcince (nawet na seryjnym kompie). Druga rzecz to temperatura przekraczajaca 40 stopni C, a trzy to brak jakichkolwiek roznice na teoretycznie lepszych komputerach.

Co je K U R W A grane??
Ostatnio zmieniony przez Bad-i Pon 18 Gru, 2006, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

Wykresy:









Prosze bardzo ;)
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

wielkie dzieki

Niech mi teraz ktos powie co jest przyczyna takich wyniko - tym bardziej zero wplywu na wyniki przez inne komputery
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

zapewne dzik coś powie..

ja wiem jedno ze na hamowni narysować można wszystko i każdy p[arametr da się przestawić od temperatuy po moment i moc..

dziwnie to wygląda faktycznie szczególnie z obrotami...

a powiedz jakie róznice w kompach mają być?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

rozmawialem juz z Dzikiem i teraz juz chyba wszystko wiem ;)

problem polega na tym ze za bogata jest mieszanka paliwa - teraz tylko pytanie skad sie ona wziela
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 29 Lis, 2006   

z kompa albo z ograniczeń w dolocie..

robiłeś coś z dolotem?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 30 Lis, 2006   

nic nie dotykalem - a mieszanka wychodzi za bogata i nie wiadomo dlaczego sa takie zmiany w mocy (jedynie rozrzad mogl to spowodowac). Ale z drugiej strony po zrobieniu silnika w promotorze nawet jak AFR byl dobry to mozna bylo liczyc ze jeszcze cos programem da sie uzyskac, a tutaj wychodzi ze to co oni ustawili to byl szczyt mozliwosci tego silnika - cos nie tak jest hmmmm :566:
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 30 Lis, 2006   

bo ja się nauczyłem że trzeba zrobić mapę i wałki jednocześnie - tzn stroić i jedno i drugie.

Ustawić wąłki wedłóg zaleceń producenta.. potem ustawic mapę... i kręcimy wałeczkami na kólkach kilka stopni jednocześnie bawiąc się paliwem i zapłonem :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 01 Gru, 2006   

Tak jak rozmawialem z Badim, jest przelany mocno.
Jak na turbo to by bylo duzo, a w NA gdzie sie walczy o konie to przegiecie.
Ja bym na poczatku przyczyny szukal w czujnikach, kazdy komp jednak potrafi sie dostowac w pewnym zakresie i nie powinien tak przelewac.
Inna sprawa, byc moze masz walniety regulator i za duze cisnienie w listwie.
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 02 Gru, 2006   

wczoraj jeszcze dla potwierdzenia wynikow podjechalem do Vtech zeby sprawdzic wyniki od Goduli.

Wyszlo cos takiego: http://student.agh.edu.pl...o/clio_fabr.pdf

pozniej wyjeli pamiec z komputera, wstawili podstawke i program tez nie duzo dal. Troche wyprostowal wykres ale koncowo wyszlo tak:

151,6 KM @ 7010 rpm i 157 NM @ 6491 rpm

oraz

148,8 KM @ 7011 rpm i 156 NM @ 6350 rpm

Z tego wszystkiego wynika ze walki nadal sa zle ustawione.

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 ]
po regulacji walkow wyszly takie wyniki (ten czerwony pomiar oznaczony jako test 3 to bylo to co wyszlo wczesniej)

 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

up :)
_________________
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

No to teraz chyba nieźle, przynajmniej tak wygląda z wykresu :)
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

gites :)
jak bede w wawie musimy sie ustawic na kresce, ciekawe o ile szybsze sa te 17KM ;)
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

wedlug Gtecha wyszlo 7,04 sec do 100 km/h

nie zmienia to faktu ze moment nadal slaby :( - teraz zobacze co program dorzuci

[ Dodano: Pon 18 Gru, 2006 ]
k-mart napisał/a:
gites :)
jak bede w wawie musimy sie ustawic na kresce, ciekawe o ile szybsze sa te 17KM ;)


ogolnie licze ze po programi i przesunieciu limitera na seryjnym kompie wypluje jakies 160 KM i moze ze 170 niutkow
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 18 Gru, 2006   

Ale to i tak mało momentu... moim zdaniem jak na taką moc.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 13