auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 29 Lis, 2006 Wykresy z hamowni
mam prosbe nie moge ich wrzucic, komu moge je wyslac mailem zeby tutaj je pokazac??
to jest jak wygladal wykres przed testami
a zaraz kolega wrzuci reszte
To co mnie odrazu powala to kurwa maxymalne obroty ktore sa o wiele nizsze niz poprzednio w odcince (nawet na seryjnym kompie). Druga rzecz to temperatura przekraczajaca 40 stopni C, a trzy to brak jakichkolwiek roznice na teoretycznie lepszych komputerach.
Co je K U R W A grane??
Ostatnio zmieniony przez Bad-i Pon 18 Gru, 2006, w całości zmieniany 1 raz
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 30 Lis, 2006
nic nie dotykalem - a mieszanka wychodzi za bogata i nie wiadomo dlaczego sa takie zmiany w mocy (jedynie rozrzad mogl to spowodowac). Ale z drugiej strony po zrobieniu silnika w promotorze nawet jak AFR byl dobry to mozna bylo liczyc ze jeszcze cos programem da sie uzyskac, a tutaj wychodzi ze to co oni ustawili to byl szczyt mozliwosci tego silnika - cos nie tak jest hmmmm :566:
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 30 Lis, 2006
bo ja się nauczyłem że trzeba zrobić mapę i wałki jednocześnie - tzn stroić i jedno i drugie.
Ustawić wąłki wedłóg zaleceń producenta.. potem ustawic mapę... i kręcimy wałeczkami na kólkach kilka stopni jednocześnie bawiąc się paliwem i zapłonem
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Tak jak rozmawialem z Badim, jest przelany mocno.
Jak na turbo to by bylo duzo, a w NA gdzie sie walczy o konie to przegiecie.
Ja bym na poczatku przyczyny szukal w czujnikach, kazdy komp jednak potrafi sie dostowac w pewnym zakresie i nie powinien tak przelewac.
Inna sprawa, byc moze masz walniety regulator i za duze cisnienie w listwie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach