auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 01 Sty, 2007 Clio Williams - poszukiwane
w sylwestrowy ranek dream team wybral sie na poszukiwania nowej rajdowki
na sezon 2007. kumpel sprzedal micre... szukamy czegos mocniejszego.
swego czasu na hodze pojawilo sie ogloszenie o sprzedazy rajdowego clio N3.
szybki telefon - auto nie sprzedane - stan "wsiadac i jechac i wygrywac" :)
jedziemy na zagłębie..... /200 km/h z wiatrem nowy Vmax D4D/
jestesmy na miejscu.... zdejmujemy plandeke i oczom naszym ukazuje sie:
WTF jak mozna tak pomalowac takie fajne auto????
auto /co widac na ponizszym zdjeciu :D/ ma bardzo bogata przeszlosc rajdowa.
na szybko w ksiazeczce samochodu rajdowego naliczylismy 44 starty.
clio zbudowane w belgii, mocny Nkowy silnik, skrzynia seryjna, rozbudowana
klatka CrMo z zastrzalami do mcpersonow, zawias proflex, w srodku nowe
graty Tora. auto stoi na kolach 15" i markgumach, rok produkcji 1993 czyli ph1.
pierwszym wlascicielem w pl byl bebenek pozniej duda meresinski baran i jeszcze
kilku innch.
clio jako auto fajne - na odleglosc wali od niego koniami mechanicznymi, ale
ten egzemplarz lata swietlnosci ma juz za soba - auto mocno zajezdzone, po
przejsciach... zostalo u wlasciciela.
poszukiwania trwaja - na oku mamy jeszcze egzemplarz z warszawy z GSMP.
tak. dodatkowo w tym aucie baza bylo 1.8 pozniej przelozono silnik na 2.0
tak ze to nie oryginalny williams, ale ponoc motor zdrowy trzyma seryjna
moc... bedziemy ogladac :)
tak. dodatkowo w tym aucie baza bylo 1.8 pozniej przelozono silnik na 2.0
tak ze to nie oryginalny williams, ale ponoc motor zdrowy trzyma seryjna
moc... bedziemy ogladac
moj znajomy startuje w gorskich i pytalem o to autko. Twierdzil ze strasznie sie sypal w tym sezonie i raczej odradzal zakup.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pią 12 Sty, 2007
drugie clio obejzane i wymacane - raczej tez zostanie u wlasciciela :/
auto jak na zdjeciach, dosc duza klatka ireco, silnik seria, bilstein b14 /chyba/
korektor sily hamowania, gdzies w czesicach reczny hydrauliczny, kilka felg,
opon, wlachacze, polosie i inne takie...
silnik z buda skrecony na sztywno wiec karoseria mocno sie trzesie.
obiektywnym zdaniem pug fajniej sie kreci :] w tym clio nie czuc jakos tych
154KM /waga auta to 920kg/. I gaz... obroty, odciecie, II to samo, III to
samo - jakos tak bez emocji. zawias bardziej wyscigowy niz rajdowy.
jednak walek / walki to podstawa w aucie rajdowym - bez tego ani rusz :D
wlasciciel w planach na sezon ma starty w clio cup lub wyscigach plaskich
clio II. auto ponoc juz zakupione - potwor - laminaty, sekwencyjna skrzynia,
4.8sek do 100km/h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach