Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
przymiarka do zakupu 106 sport - prosba o porady
Autor Wiadomość

remix
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   przymiarka do zakupu 106 sport - prosba o porady

Witam,

Pewnie nie wszyscy mnie pamietaja, ale bylem na pierwszym spocie Hothatcha w Sadybie, daaawno temu, potem troche sie udzielalem na forum. Jestem Mateusz, Warszawa, kawaler,samochód to ZX 2.0 16v. To sie przedstawilem - odhaczone.

Przymierzam sie do zmiany samochodu, w oko wpadla mi ta 106-tka.
TA!!!
Co myslicie o takim dupowoziku?
Potrzebuje chwilowo auto do miasta, pozniej w miare mozliwosc w gre wchodzilby swap na 1.6 16v, zmiana hamulcow etc. - jesli wykonalne.

Moze jest w klubie ktos z Tarnowa i moglby podjechac i rzucic okiem na to autko?
Jechac 300 km w jedna strone, zeby zobaczyc i podziekowac to takie sobie rozwiazanie.

Moze ktos kupowal ostatnio samochod z importu na probnych blachach i wie jakie sa wszystkie procedury? Autko ma blachy z wrzesnia 2006, mozna na tym jeszcze jezdzic?

Z gory dzieki za wszelkie pomocne informacje.

Pozdro,

ReMix
ZX 2.0 16 v

Aha, ZX-a powoli sprzedaje;-)
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

Jeżeli zamierzasz swap na 1.6 16v, to bez sensu, lepiej zaczekaj dozbieraj i kup całe, bo do zmiany jest spooro rzeczy, od silnika z całym osprzętem, poprzez hamulce zapewn razem z pompą, tylna belka, zawias przód, po zegary wewnątrz.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

zegary mogą zostać.. ale to fakt.. do swapowania jest sporo jeśli chodzi o silnik. Resztę mozna oprzeć na tym co jest lub poprostu zmiennć amortyzatory.. z przodu dac hamulec z 206. Da sie to jakoś obejść. A swapował bym na silnik z TU5JP4 czyli 110KM z 206 - po pierwszt ańszy, po drugir jkest ich wiecej, po tzrrecie młodszy i w lepszym stanie a po czwarte po zmianie wałków na takie seryjne z saxo vts można zrobić plus 130KM


ja mam takie wałki na pólce mogę oddać w taniej cenie.. :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

remix
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

Wiesz, w tej chwili chce samochod do normalnej miejskiej jazdy bez większych szalenstw.
Mam w Belgii wujka, ktory zajmuje sie samochodami, wiec jesli zdecyduje sie na swapa, to powoli bedzie mi kolekcjonowal graty...
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

ok.. ja tylko napisałem o słusznym rozwiazaniu w mojej opinii odnosnie silnika..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

remix
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

saxorulez napisał/a:
ok.. ja tylko napisałem o słusznym rozwiazaniu w mojej opinii odnosnie silnika..


spoko, jesli zakupie to auto to bede szedl zgodnie z Twoimi wskazowkami...

pytanie czy kupowac czy nie, zanim uzbieram hajs na kompletnego swapa to minie pewnie z rok. Może się zlozyc, ze w rok uzbieram na VTS-a, ktorego chce od dawna miec.

Aktualnie poszukuje wozidelka z ewentualnoscia rozwoju mechanicznego.

pytanie tylko czy interesowac sie tą 106-tką, jak to jeździ etc. i co z tymi cholernymi blachami czerwonymi ze szwablandii?

"Żona" kazała samochód z klima, a ja sluchac musze;), mysle, że w tej chwili ta 106-tka to w miare rozsadny wybor...,bo brac teraz kredo na VTS-a i potem nie miec za co nim jeździć to troche mija sie z celem ;-) a jesc musze, ubrac musze, wypic a za szkole szesnastoma zaworami nie zaplace... ;-)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

Przynajmniej jeden "normalny" na tym forum ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

remix napisał/a:
bo brac teraz kredo na VTS-a


po pierwsze ciężko o nie bitego.. jeśli ta 106 jest nie bita to już ma duzego plusa, silnik problematyczny nie jest i jeżdzi naprawdę dynamicznie (jakieś 11 do 100) jak na swoją pojemność.

Nie znam sie na blachac..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

A takie 1.4, to też chyba da się nieźle podkręcić? Łukaszu, jakieś info co do tego posiadasz ile by sie wycisneło z niego?
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

czy to nie jest tak, ze ta data na tablicach jest koncem waznosci czegos takiego?

tzn, ze trzeba by auto kupic i przerejestrowac od razu- nie dalo by sie nim pojechac do domu - tak mi sie wydaje..
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

130 koni z bardzo duzym nakładem finansowym..
lepsza jest jednostka ze 106 XSI o specjalnie zmniejszonej pojemności do 1349 (jeśli się nie mylę) i mozna tam nadłubać nawet do 155KM
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

Czesc Remix, ja cie pamiętam bardzo dobrze.
Co do samochody to sie nie wypowiem, natomiast co do blach. Ja sam sobie sprowadzałem samochód i tez miałem taki blachy.
Jakiegoś wielkiego problemu nie ma.
Pamiętam ze na początku trzeba samochód oclić. Czyli zaplacić 50% tego co jest na fakturze. Jak pojedziesz do goscia to poproś o pokazanie faktury zakupu. Jesli jest na niej 500E to musisz zaplacić w urzędzie celnym w wawie ( okęcie ) 250Ex 4 zł - ok 1 tysiaka.
Ja juz to zrobisz, jedziesz na badanie technicze. Po tym sa jeszcze jakies małe opłaty , na zadzasie 300 zeta . Po tym juz masz samochód oclony, uregulowany prawnei ( wlasnie te 300 zeta, nie pamietam dokladnie co i jak ) i jedziesz do ubezpieczalni.
TO było wlasnie jakoś tak. Naprawde nie ma problemu. Dodatkowo wez pod uwage , ze jak ja sprowadzałem to był BOOOM na sprowadzane fury. Były kolejki, kolejki i jeszcze raz kolejki z tym związen. Teraz napewno jest juz pusto, pozatym zima.

ps. poradziłeś sobie ze spalaniem zx'a ??
 
 
 

remix
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

jesli chodzi o blachy to juz wszystko wiem
samochod byl przywieziony na lawecie z poludniowych Wloch, tablice niemieckie ma przyczepione dla sciemy, zeby nikt sie nie przyczepil, stoi na placu u wlasciciela

autko nie ma ubezpieczenia

zapytalem, czy moze mi go ewentualnie zarejestrowac, powiedzial, ze nie ma problemu - wtedy moglbym sobie spokojnie pojechac nim do domu, oczywiscie dojda oplaty za rejestracje.

Nie ma wspomagania, ale to nie problem, znajde i zaloze.

Twierdzi, ze jest bezwypadkowy, ile w tym prady to nie wiem...
Jak widze co piszecie to faktycznie samochodzik moze byc niezla baza do rozbudowy...

Musze ogarnac kogos z Tarnowa, zeby go przylookal i zobaczyl czy wart jechania 300 km.

[ Dodano: Pon 26 Lut, 2007 ]
Cytat:
ps. poradziłeś sobie ze spalaniem zx'a ??


:)

tak, mialem podniętą cewkę zaplonowa.
teraz w zime niestety znowu ubolewam troche, ale to przez to, ze do pracy mam 3 km i mi sie nie nagrzewa...

rozkminilem tez, ze czasem rezerwa sie zalapa przy 15 litrach w baku:)

w trasie 8-10 litrow wiec nie jest zle:)

pozdro,
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

remix napisał/a:
Nie ma wspomagania, ale to nie problem, znajde i zaloze


poproś o numer VIN i sprawdz w ASO - czy miał czy nie.. mógł dostać w lewy przód i po pompie wspomagania...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

remix
[Usunięty]

Wysłany: Pon 26 Lut, 2007   

poproś o numer VIN i sprawdz w ASO - czy miał czy nie.. mógł dostać w lewy przód i po pompie wspomagania...[/quote]

Dokladnie, to dziwne troche, zeby samochod, ktory ma elektryke, klime nie mial wspomagania...

jestem na etapie poszukiwania w klubie cytrynki kogos z Tarnowa kto mi przylooka to autko, moze sie ktos znajdzie to bede wiedzial wiecej:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12