Czy ktos stosował to w aucie? Bo w sumie ostatnio chodzi mi po głowie zakup takiego grata...
czy to wogóle coś zmienia??
Dla niewtajemniczonych seryjna pompa pompuje ok 10 barów.. ale jak dociera paliwo do silnika to ma już maks 3,5 bara (filtr paliwa i straty związane z nie wiem czym...) no i to cudeńko podnosi ciśnienie do 4,5bara
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 18 Sty, 2006
gdyby tak było prościej to wszyscy by to zakładali.. nie wydaje mi się że to jest to samo co pompa paliwa...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
44FG [Usunięty]
Wysłany: Śro 25 Sty, 2006
Ja mam założony regulator. Zakładanie jest sensowne w momencie kiedy chcesz dolać więcej paliwa. Przeważnie producent sportowego wałka podaje czy należy zwiększyć ciśnienie czy nie.
BTW: 10 barów chyba ci się przyśniło, że pompa tyle daje :547:
[ Dodano: Sro 25 Sty, 2006 ]
KonradMK napisał/a:
to nie prościej zamocować drugą pompę trochę słabszą tuż przed silnikiem?
a uwierz mi że Panowie wiedzą co pisza bo są najsłynniejsza brytyjską firmą przygotowującą Citroeny/Pugi do rajdów i na ulicę.
Zrobili chociazby AX mocniejszego od AX z działu Citroen Sport.. auto ma naście lat i wciąż jeżdzi
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
44FG [Usunięty]
Wysłany: Śro 25 Sty, 2006
Do silnika dociera 3.5 bo taka jest "zwężka" na końcu, czyli nieregulowany regulator ciśnienia paliwa. Nie dlatego, że cała reszta gdzieś ucieka po drodze. Zakładasz regulator regulowany (pięknie to brzmi ) po to aby zwiększyć ciśnienie na listwie wtryskowej, co zwiększa wydajność wtryskiwaczy bo dają więcej paliwa. Ale to musi mieć sens, to znaczy przynajmniej montaż wałka albo w przypadku turbo/kompresorów zwiększona dawka powietrza.
to nie prościej zamocować drugą pompę trochę słabszą tuż przed silnikiem?
Coś kompletnie bez sensu napisałeś
Może inaczej: gdyby pierwsza pompa wyciągła jedynie paliwo z baku a druga miała mały zbiorniczek i z niego dawała porcje z większym ciśnieniem to chyba by dało radę skoro straty wynikają z odległości jaką paliwo musi przebyć po wyjściu z pompy.
PS - zwężka by zwiększała ciśnienie a nie zmniejszała, to chyba logiczne?
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Śro 25 Sty, 2006
nie wiem jak jest w tym regulatorze, ale n.p. do w wystepujacych w williamsie producenci gwarantuja cisnienie 5,0bara przy dotarciu benzyny do silnika. moze sam regulator duzo nie zmienia ale z ostrym walkiem to juz cos innego, po za tym super ze mozna sobie cisnienie samemu ustawiac (oprocz na wolnych obrotach gdy i tak zawsze jest 0,5barow).
przy przyspieszeniach na maksymalnycm obciazeniu silinika regulator daje i utrzymuje duzo wieksze cisnienie niz seria. przez wieksze cisnienie benzyny powstaje 'grubsza' mieszanka benzyna-powietrze, co daje nastepujace plusy:
- lepsza, bardziej gwaltowna reakcja przy dodaniu gazu
- lepsze przyspieszenie
- niby az do 8% zwiekszenia mocy ????
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach