Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Regulator ciśnienia paliwa
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   Regulator ciśnienia paliwa

Dla zobrazowania tematu



Czy ktos stosował to w aucie? Bo w sumie ostatnio chodzi mi po głowie zakup takiego grata...
czy to wogóle coś zmienia??

Dla niewtajemniczonych seryjna pompa pompuje ok 10 barów.. ale jak dociera paliwo do silnika to ma już maks 3,5 bara (filtr paliwa i straty związane z nie wiem czym...) no i to cudeńko podnosi ciśnienie do 4,5bara :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

to nie prościej zamocować drugą pompę trochę słabszą tuż przed silnikiem?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

gdyby tak było prościej to wszyscy by to zakładali.. nie wydaje mi się że to jest to samo co pompa paliwa...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Sty, 2006   

Ja mam założony regulator. Zakładanie jest sensowne w momencie kiedy chcesz dolać więcej paliwa. Przeważnie producent sportowego wałka podaje czy należy zwiększyć ciśnienie czy nie.

BTW: 10 barów chyba ci się przyśniło, że pompa tyle daje :547:

[ Dodano: Sro 25 Sty, 2006 ]
KonradMK napisał/a:
to nie prościej zamocować drugą pompę trochę słabszą tuż przed silnikiem?


Coś kompletnie bez sensu napisałeś :D
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 25 Sty, 2006   

10 barów daje ze zbiornika.. do silnika dociera ok 3,5

żródło:

http://www.gmcmotorsport.co.uk/fuelsystems.html

a uwierz mi że Panowie wiedzą co pisza bo są najsłynniejsza brytyjską firmą przygotowującą Citroeny/Pugi do rajdów i na ulicę.

Zrobili chociazby AX mocniejszego od AX z działu Citroen Sport.. auto ma naście lat i wciąż jeżdzi :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 25 Sty, 2006   

Do silnika dociera 3.5 bo taka jest "zwężka" na końcu, czyli nieregulowany regulator ciśnienia paliwa. Nie dlatego, że cała reszta gdzieś ucieka po drodze. Zakładasz regulator regulowany (pięknie to brzmi :D ) po to aby zwiększyć ciśnienie na listwie wtryskowej, co zwiększa wydajność wtryskiwaczy bo dają więcej paliwa. Ale to musi mieć sens, to znaczy przynajmniej montaż wałka albo w przypadku turbo/kompresorów zwiększona dawka powietrza.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 25 Sty, 2006   

czyli w moim wypadku to pomoże.. :D bo mam mocno wysilone NA.. ciekaw jestem ile to da koniów... i gdzi eto dostac poza Anglią?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 25 Sty, 2006   

Cytat:

[ Dodano: Sro 25 Sty, 2006 ]
KonradMK napisał/a:
to nie prościej zamocować drugą pompę trochę słabszą tuż przed silnikiem?


Coś kompletnie bez sensu napisałeś :D


Może inaczej: gdyby pierwsza pompa wyciągła jedynie paliwo z baku a druga miała mały zbiorniczek i z niego dawała porcje z większym ciśnieniem to chyba by dało radę skoro straty wynikają z odległości jaką paliwo musi przebyć po wyjściu z pompy.

PS - zwężka by zwiększała ciśnienie a nie zmniejszała, to chyba logiczne?
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 25 Sty, 2006   

nie wiem jak jest w tym regulatorze, ale n.p. do w wystepujacych w williamsie producenci gwarantuja cisnienie 5,0bara przy dotarciu benzyny do silnika. moze sam regulator duzo nie zmienia ale z ostrym walkiem to juz cos innego, po za tym super ze mozna sobie cisnienie samemu ustawiac (oprocz na wolnych obrotach gdy i tak zawsze jest 0,5barow).
przy przyspieszeniach na maksymalnycm obciazeniu silinika regulator daje i utrzymuje duzo wieksze cisnienie niz seria. przez wieksze cisnienie benzyny powstaje 'grubsza' mieszanka benzyna-powietrze, co daje nastepujace plusy:
- lepsza, bardziej gwaltowna reakcja przy dodaniu gazu
- lepsze przyspieszenie
- niby az do 8% zwiekszenia mocy ????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13