auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 19 Mar, 2007 taśma, bandaż do nawijania na układ wydechowy
Będę nawijał swój kolektor takową taśmą + "układ dolotowy "(ponieważ blisko kolkektora będzie) i kiedyś widziałem na jakimś programie że chłopaki robili to na mokro, czyli zamaczali tą taśme w wodzie i dopiero obwijali kolkektory - czy ma to jakiś sens ?
Ostatnio zmieniony przez carlose Pon 19 Mar, 2007, w całości zmieniany 1 raz
pewnie to już gdzieś było pisane ale po co ? to izoluje to napewno ale po co ? żeby układ nie tracił temperatury ? czy żeby osłonić inne rzeczy od wydechu ??
auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 19 Mar, 2007
Vlodarsky napisał/a:
to izoluje to napewno ale po co ? żeby układ nie tracił temperatury ? czy żeby osłonić inne rzeczy od wydechu ??
w bajki że daje przyrost mocy to ja nie wierze i mnie to nie interesuje, ja musze wyeliminować jak najbardziej się da temperature którą wydaje z siebie kolektor aby nie nagrzewał mojego przyrządu dolotowego !
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 19 Mar, 2007
jak ja namoczysz staje się bardziej "elastyczna mozez ja dokładniej naciągnąc i precyzyjniej owinać , taka taśma na sucho jest dosyć sztywno i trodniej się ja zakłada.
co do osłony to tego typu patent przedewszystkim znany jest w autach turbo gdzie wydech rozgzewa sie do owiele wiekszych temperatur niz w na choć i w N/A znajdzie swoje zastosowanie.
auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 19 Mar, 2007
Vlodarsky napisał/a:
hmm.. mi wystarczy chyba osłona blaszana
na moim koklektorze się nie da
nox napisał/a:
co do osłony to tego typu patent przedewszystkim znany jest w autach turbo gdzie wydech rozgzewa sie do owiele wiekszych temperatur
:564:
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Pon 19 Mar, 2007
Ten patent to chyba czesciej jest stosowany w autach z kolektorem z kwasowki,ktory sie niemilosiernie nagrzewa i oczywiscie, jesli nie da sie podpasowac jakies oslony termicznej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach