Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Deska w Saxo ->99 i po 99
Autor Wiadomość

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

  Wysłany: Nie 20 Maj, 2007   Deska w Saxo ->99 i po 99

Czym różni się deska rozdzielcza Saxo do 99, od Saxo po 99, bo moja ma parę zadrapań (z racji poprzedniego właściciela), które mógłbym przykryć okleiną a'la aluminium albo a'la carbon(i właśnie ta okleina jest do Saxo 96->99):) Ogólnie nie jestem fanem tego typu nalepek, ale....lepsza taka nalepka niż rysy na desce:)Pozdr
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 20 Maj, 2007   

Hmm czyli rozumiem ze masz rysy na tym czarnym środkowym panelu, gdzie jest nawiew, pokretła itd? Jeśli tak to poszukaj po prostu tego środka gdzieś na szrocie, albo allegro.
Bo naklejka ala carbon czy aluminium to zalatuje troche wsią :D
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 20 Maj, 2007   

Deska jest taka sam jak od 96 do 03 produkcji, A co masz zryte na tej desce ??moze da sie kupic ten element :)
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

Chyba właśnie tak zrobie...a kaske zainwestuje w coś innego...na przykład w drewnianą okleinę hahahaha :D A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?

dolot :)
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

jaki najlepiej?
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

Najlepiej to pewnie citroen sport :D , ale to się wiąze ze sporyyym wydatkiem.
Tutaj na forum zgłoś się do saxoruleza, on ma w ofercie doloty racelanda do saxofona.
Wyglada to dokłądnie tak:
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

A taki dolot pewnie koło 500 zeta? :027:
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

DeeS ma taki... super warczy fałtees uzbrojony w takie coś :)
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

Maciusiowy napisał/a:
A tak poważnie to co według Was nadaje się od razu do zmiany w seryjnym VTS-ie? W co zainwestować?


Moim zdaniem w tym samochodzie nie ma co zmieniać ;)
Wszystko jest na swoim miejscu.
Ja bym zmienil kierownicę ;) na jakąś sparco, omp, momo lub sabelt.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Grzesiek VTS 
You cant handle the truth!
Czy to jest saxo ??


auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

Dolot po Primo potem wydech :) a potem kurcze duzo tego .....
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

ja zmienilem dolot i wywalilem kata - na hamowni mialem 129 KM, dlatego moim zdanime warto zmienic, koszt kilkaset zlotych przyrost okolo 10 KM.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

grzech: o katalizatorze nie mówilem bo to jasne ;) ;) ;)
zreszta w kilku letnim samochodzie kat i tak jest do wymiany, więc najlepiej wymienic go na kawalek rury.
Jest taniej, szybciej, glosniej - same zalety ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

No ja mam rocznik 2001 myślicie, że kat będzie już dead? :556:
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 21 Maj, 2007   

myśli że nie będzie dead :D
ale jak mas z 2001 to masz też dwie sondy lamnbda i wywalenie cata odpala kontrolke CHECK ENGINE.. ale na to też mam patent :P
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 11