Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
B16B vs paliwko w PL
Autor Wiadomość

Karaś
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lip, 2007   B16B vs paliwko w PL

Cześć dziewczynki,

Mam pytanie: czy B16B ma prawo działać poprawnie na polskim paliwku PB98?
Na różnych forach można dogrzebać sie różnych opinii. Skoro CTRy z tymi silnikami chodza w Anglii to według mnie i u nas nie powinno byc problemu. Co myslicie?

Pozdro Karaś
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 19 Lip, 2007   

B16b ma bardzo wysoką kompresję oraz knock sensor,na normalnym paliwie 98 będzie zamulać przez to silnik - seryjny KS jest bardzo czuły na nasze paliwo i bedzie cofał - sprawdzone. Jedynie jazda na wipałerze 99+ pozwoli uciszyć knocka.
Ja robie to w ten sposób ze wgrywam klientowi program który osrywa KS'a i silnik rozwija pięknie skrzydła na 98.
Mam nadzieje ze jasno sie wyraziłem :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 19 Lip, 2007   

Ty Maciek to jestes cholernie madry.... respect za umiejetnosci!
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 19 Lip, 2007   

Jeśli ten cif miałby jeździć w PL to zapraszam na chipa i strojenie.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lip, 2007   

zawsze sluze paliwem lotniczym :D
 
 

Romi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Lip, 2007   

dobre pytanie, oczywiscie ze bedzie latac, tak jak lataja sir-y, atr-y itp tylko wiadomo co za tym idzie ...nie spotkalem jeszcze atr-a który by mial 212PS (katalogowo)
 
 

The Mc 
A co pan tu robisz?
[thy 'mek]


auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Skąd: Warsaw city

Wysłany: Pią 20 Lip, 2007   

Karas a co ty wypytujesz o b16b - ikone silnikow - hm? Oj Concerto b16b to bylo cos..
 
 

Karaś
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Lip, 2007   

Pytanko - jak bedzie z moca na PB98 po strojeniu - ma ktos jakies info?

TheMc, to nie do Concerto :)
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 20 Lip, 2007   

Moc bedzie taka jak trzeba.
Chodzi o to ze seryjny knock sensor jest beznadziejny i bez powodu cofa zaplon chociaz nie musi.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 20 Lip, 2007   

Nie mozna zmienic ustawien dotyczacych koncka, kiedy po ilu powtorzeniach i o ile ma cofac zaplon? W MS'ie to mam, dobra sprawa. Ja bym knocka jednak na przypadek zalania syfu zostawil. Latwo inaczej szybko "zastukac" szybko i skutecznie silnik.

Jako ciekawostka, duzo nie ma ale zawsze troche guzikow jest:
http://www.megamanual.com/ms2/knock.htm

na dole strony.
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 20 Lip, 2007   

Nie.
Po prostu wyłączam i już.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Karaś
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Lip, 2007   

eM, pytanko za 100 punktów: czy wiązka do B16B jest taka sama jak do B16A2?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 22 Lip, 2007   

Nie jest bo jest odb2 i koncowki przy ecu są inne..
Ale b16b mozna spokojnie okablowac wiazką b16a2 i na odwrót.
Powiedz moze co Ci chodzi po głowie a ja Ci wyjaśnię.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9