Mam pytanie: czy B16B ma prawo działać poprawnie na polskim paliwku PB98?
Na różnych forach można dogrzebać sie różnych opinii. Skoro CTRy z tymi silnikami chodza w Anglii to według mnie i u nas nie powinno byc problemu. Co myslicie?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007
B16b ma bardzo wysoką kompresję oraz knock sensor,na normalnym paliwie 98 będzie zamulać przez to silnik - seryjny KS jest bardzo czuły na nasze paliwo i bedzie cofał - sprawdzone. Jedynie jazda na wipałerze 99+ pozwoli uciszyć knocka.
Ja robie to w ten sposób ze wgrywam klientowi program który osrywa KS'a i silnik rozwija pięknie skrzydła na 98.
Mam nadzieje ze jasno sie wyraziłem
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007
Jeśli ten cif miałby jeździć w PL to zapraszam na chipa i strojenie.
_________________ Samochody to ZUO!
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007
zawsze sluze paliwem lotniczym
Romi [Usunięty]
Wysłany: Czw 19 Lip, 2007
dobre pytanie, oczywiscie ze bedzie latac, tak jak lataja sir-y, atr-y itp tylko wiadomo co za tym idzie ...nie spotkalem jeszcze atr-a który by mial 212PS (katalogowo)
Nie mozna zmienic ustawien dotyczacych koncka, kiedy po ilu powtorzeniach i o ile ma cofac zaplon? W MS'ie to mam, dobra sprawa. Ja bym knocka jednak na przypadek zalania syfu zostawil. Latwo inaczej szybko "zastukac" szybko i skutecznie silnik.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Nie 22 Lip, 2007
Nie jest bo jest odb2 i koncowki przy ecu są inne..
Ale b16b mozna spokojnie okablowac wiazką b16a2 i na odwrót.
Powiedz moze co Ci chodzi po głowie a ja Ci wyjaśnię.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach