Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wkladka
Autor Wiadomość

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 17 Lut, 2006   

z wkładkami roznie bywa widziałem przypadki gdzie stozek obnizyl osiąga a wkładka dodałą nawet pare KM to zalezy od auta i modów juz w nim popełnionych wydaje mi się że wkładka jest OK bo dobrze zrobic stozek to tez kosztuje swoje ...
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Pią 17 Lut, 2006   

Może tak: wkładka na pewno nie obniży mocy w żadnym aucie, bo moc nie spadnie od tego, że jest więcej powietrza w układzie bez zmiany kształtu czy długości dolotu. Jeśli chodzi o stożek to już różnie bywa: generalnie w autach doładowanych można pakować stożki bez zastanawiania się większego, podczas gdy wolnossące potrafią na tym stracić, bo tam przepływ powietrza nie jest wymuszany poprzez turbinę/kompresor i kształt oraz długość dolotu potrafią dość sporo namieszać. W każdym aucie jest inaczej i albo należy polegać na sprawdzonych rozwiązaniach (ktoś już to założył i wie, że dobrze jest), albo zmieniać i próbować na hamowni co to dało. Generalnie jestem zwolennikiem pierwszej opcji, bo jazda na hamownie i męczenie auta po każdej takiej pierdółce trochę mija się z celem.
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 20 Lut, 2006   

miałem wkładkę K&N u siebie i nie odczułem zmiany
dzwięk zrobił się może leciutko, ale to minimalnie bardziej basowy
potem wsadziłem stożek i dopiero zaczął warczeć :D
fakt że na stożku dół jest bardziej przytkany, ale ładnie się wkręca do odcięcia ;)
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 21 Lut, 2006   

dobra.... pomijając temat.... gdzie moge dostać wkładke do mojego kochanego Pugi
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Wto 21 Lut, 2006   

i do mojego yts :)
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Śro 22 Lut, 2006   

ja kiedyś kupowałem w Fosabie
kupiłem K&N w bardzo dobrej cenie bo była jakaś promocja
po jakimś czasie sprzedałem bo się zajarałem stożkiem :)
 
 
 

Jaryś
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Mar, 2006   

aktualnie sprowadzam sobie caly deykowany shortam KN typhoon. zobaczymy co da.poniekad do 15kucy :D tak twierdzą inzynierowie z danii zktorymi rozmawiałem.
co do wkaldek zapewne w intercarsie mają.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 08 Mar, 2006   

A w polsce nikt KN Typhoona nie ma??

Poza tym słyszałem że typhoon słabo działa..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Mar, 2006   

Szczególnie ten z VTG :D
 
 

Jaryś
[Usunięty]

Wysłany: Śro 08 Mar, 2006   

majom w intercarsie ale drogo wiec zalatwiam swoimi kanałami:-) ten typhon ktory biere jet dedykowany..mam nadzieje ze bedzie dobrze..zresztą wykresy pod koniec marca.. :P
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

Wszystkie kity K&Na są dedykowane, czy to tajpun, czy srajpun itd. Co nie zmienia faktu, że działa to wszystko w większości do bani jeśli chodzi o przyrosty. Dobrze jest już wtedy, gdy przynajmniej trzyma parametry seryjne. To już cud. Chyba najlepszy jak dotąd kit to ma Grzesiek w vts'ie i tam to ma prawo działać. K&N najczęsciej nie.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   



krisso chodzi Ci o takie coś??

tutaj każde saxo już to ma :D i musze przyznac ze robi to swoja robote. Zapewne zasluga tkwi w tym iż układ jest krotszy co poprawia moc na górze zabierając na dole oraz to że jest obudowana puszka (niby mniej ciepła) no i wielkość sttozka chyba tez ma znaczenie..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

ciekawe które rozwiązanie jest lepsze w 19 16v

tak jak ma KonradMK


czy tak jak u mnie


na początku miałem tak jak Konrad, ale w lecie mocno się dusił bo łapał bardzo dużo ciepła z silnika i jeszcze chłodnica na nigo dmuchała w korku
jak założyłem na dłuższym dolocie i doprowadziłem od spodu powietrze to wyeliminowałem efekt przymulenia w zakresie niskich obrotów
 
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

PiTT napisał/a:
ciekawe które rozwiązanie jest lepsze w 19 16v

tak jak ma KonradMK
czy tak jak u mnie


na początku miałem tak jak Konrad, ale w lecie mocno się dusił bo łapał bardzo dużo ciepła z silnika i jeszcze chłodnica na nigo dmuchała w korku
jak założyłem na dłuższym dolocie i doprowadziłem od spodu powietrze to wyeliminowałem efekt przymulenia w zakresie niskich obrotów


Sam sobie odpowiedziałeś na własne pytanie.
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13