Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wkladka
Autor Wiadomość

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

zgadza się, ale to w lecie
ale chodziło mi raczej o to czy lepiej krótki czy długi dolot
przy krótkim raczej niezbędna jest dobra obudowa/ścianka oddzielająca od silnika
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

to że odzyskałeś dół to zasługa dlugości dolotu im dłuższy układ tym leiej na dole a gorzej na górze.. i na odwrót.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

no i dobrze
częściej jednak korzysta się z dolnych zakresów niż górnych
chyba że ktoś non-stop daje po oporach :)
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

Michał napisał/a:
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.


co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

chodziło pewnie o syf wizualny a Tobie już piana z pyska tryska ;)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

KonradMK napisał/a:
Michał napisał/a:
hehhe
dokładnie.
Albo konrad ma syf w silniku albo ty masz mega porządek.


co? jaki syf? na pewno to ja mam lepsze sprężanie bo pierścienie są nowe. a jeśli chodzi o osiągi to już to sprawdziliśmy chyba. jakoś ogromnej różnicy nie ma a w planie mam izolację od chłodnicy, poza tym ja mam już założony dolot z giętej rury który łapie powietrze spod zderzaka więc zastanów się o czym mówisz.



Syf = brud - nieporządek .
Sram na twoje pierscienie, osiagi itd. Mówie ze masz brudno albo PiTT ma porządek.

kończe
ps.juz sie nie wysilaj z tekstami, jest 1:1 i koniec
Cytat:
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 09 Mar, 2006   

panowie inaf...

zamykam i nie zaczynac nigdzie wiecej takich dyskusji. Konrad unosisz sie troszke za szybko.. Michał tez staraj się panować nad emocjami.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 13