Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zmienne fazy rozrządu wg różnych pomysłów
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 16 Sie, 2007   Zmienne fazy rozrządu wg różnych pomysłów

Takiego tematu jeszcze nie było
ale może się wypowiecie. Który wynalazek jest najlepszy i dlaczego ?
Ja obstawiam system Toyoty za prostotę wykonania.
A tu link do Hondapl.org gdzie można sobie poczytać
http://www.hondapl.org/vt...teccompare.html
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 16 Sie, 2007   

VTEC in Honda b-series

VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) - system otwierania zaworów w zależności od wciśnięcia pedału gazu. Kiedy silnik wkręca się na wysokie obroty zawory gwałtownie otwierają się ( do tej pory w celu zmniejszenia zużycia paliwa są otwarte do 50% ) i samochód dostaje przysłowiowego "kopa". System VTEC jako pierwsza zastosowała Honda. Do dziś firma Honda specjalizuje się w systemie zmiennych faz rozrządu i jest w tej kategorii motoryzacji na 1 miejscu w świecie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Osobiscie kocham GO :D
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 16 Sie, 2007   

Mi się wydaje, że czym prostszy tym będzie dłużej hulał
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

I tak mysle ze rewolucja bedzie sterowanie zaworami prosto z ECU, wtedy bedzie mozna dopiero pisac programy. Oznacza to tez od razu wyeliminowanie przepustnicy.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

dzik napisał/a:
I tak mysle ze rewolucja bedzie sterowanie zaworami prosto z ECU, wtedy bedzie mozna dopiero pisac programy. Oznacza to tez od razu wyeliminowanie przepustnicy.


moim zdaniem oznacza to także częstsze awarie. Za często w kompach pojawiają się błędy, żeby oddawać im pod kontrolę otwarcie zaworów.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

Vlodarsky napisał/a:

moim zdaniem oznacza to także częstsze awarie. Za często w kompach pojawiają się błędy, żeby oddawać im pod kontrolę otwarcie zaworów.


Jakie bledy masz na mysli?
Jak tylko opanuja sprawy techniczne beda to wdrazac, elektronika nie jest klopotem.
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Nie 26 Sie, 2007   

dzik napisał/a:
Jakie bledy masz na mysli?

chociażby to, że np w skrzyni takiej jak ma lagadula w C2 jest dostępny nowy poprawiony program i tych nowych programów już kilka było a skrzynia dalej chodzi tragicznie. Myślę, że takich przypadków jest więcej w motoryzacji ale nie jestem w stanie Ci ich przytoczyć.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8