Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przełożenia
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 22 Maj, 2011   

kamil, z tego co sie orientuje to chyba jeden z najtanszych modow dajacych najlepsze efekty, predkosc maks bedzie mocno ograniczona, ale w przyspieszeniu odczujesz roznice :faja:
_________________
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 23 Maj, 2011   

Czy fur bedzie szybszy? W Astrze po zmianie głównego z 3,42 na 3,72 czułem jakby ze 20 koni doszło także polecam skrócenie skrzyni. Ja mam jeszcze 3,94 w zanadrzu, na taką próbę jak podczas trackdayu byłoby idealne.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pon 23 Maj, 2011   

no myślę że 190 pójdzie maksymalnie na 13x59 w każdym razie chciałbym żeby nie schodził z prędkości maksymalnej <180 km/h 13x61 i 13x64 to już są chyba bardzo krótkie ?

Jakie finalne byłby koszty gdybym wstawił takie 13x59 ?
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 23 Maj, 2011   

kamil, ostatnio skrzynka byla za 1350 i mysle ze za podobna cene alesi zlozy Ci krotka z dluzszym piatym biegiem
_________________
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Pon 23 Maj, 2011   

oooo właśnie, tak jak miał prezes saxorulez ;)
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 24 Maj, 2011   

noo ok ale skoro chcesz Kamil duzsza "piątke" (niehomologowane rozwiazanie) to 13x64 nie odrzucaj... 13x64 z dłuzsza piatka bedzie lepsze niz 13x59 z dłuzsza piatka.. Pierwsze biegi krótsze-bedzie szybciej- a max i tak zostanie ten sam ;)
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 24 Maj, 2011   

Ale samo przełożenie 13x64 kosztuje chyba ze 2-3 razy więcej niż 13x59, prawda? :>
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Wto 24 Maj, 2011   

tego to nie wiem, jesli dwa lub trzy razy wiecej to ok, a jelsi nie to chyba lepiej jak najkrótsze skoro 5 i tak zostaje dłuzsze ;)
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 24 Maj, 2011   

Ale dłuższa 5 przy 13x64 głównym będzie krótsza niż taka sama 5 przy 13x59 :]
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 24 Maj, 2011   

to moze kompromis i 13x61 - tez chyba takie jest, nie? ;)
_________________
czyt. faldżip
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Śro 25 Maj, 2011   

no własnie, ktoś z forum ma 13x61, 13x59 i 13x64 to może się wypowie jak to jest z osiągami, prędkościami i finalnymi kosztami. Naprawdę mnie to interesuje bo to po hamulcach kolejny mod będzie !
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 25 Maj, 2011   

ja mam 13/64 - jedzie do Vlodka i sie przejedz :]
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 25 Maj, 2011   

AX na 13x61 jedzie okolice 175-180, ale nie wiem jak tam wygląda sprawa poszczególnych biegów względem 106/saxo.
_________________
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Śro 25 Maj, 2011   

jesli chodzi o koszty to 13x61 jest najtansze, bo jest niehomologowane i do ogarniecia z aut cywilnych. 13.x59 bywalo na hodzie w okolicach 700 pln (samo przelozenie plus choinka bez biegow), tez do spotkania w skrzyniach cywilnych, ale zadko. 13x64 to juz koszt raczej w okolicach 2x wiekszy niz 13x59, bo nie do spotkania w cywilnych autach, a nowe przelozenie to koszt 2tysie (kiedys).

13x61 jest malo praktyczne, nie ma homologacji wiec latwo na niego kupca nie znajdziesz,

co do zmiany przełożenia, to teoretycznie powinieneś je dobrać tak aby przy zmianie biegów nie wypadać z optymalnego zakresu mocy, ale w praktyce jesli to nie jest rajdówka to pewnie skonczy sie na 13x61 lub może 13x59

a krótsze przełozenie też ma swoje wady nie tylko zalety - trzeba więcej machać gałką, co np. jest bardzo widoczne w czasach 0-100

max predkosc mozna tez podniesc odcinką, ale jesli Ci zależy na max V, to czy w ogóle powinieneś ruszać główne ?
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Sob 28 Maj, 2011   

nie, nie zależy mi na v max, ale 180km/h przydałoby się i ta 5 dłuższa. 13x59 z dłuższą piątką.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12