kamil, z tego co sie orientuje to chyba jeden z najtanszych modow dajacych najlepsze efekty, predkosc maks bedzie mocno ograniczona, ale w przyspieszeniu odczujesz roznice
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 23 Maj, 2011
Czy fur bedzie szybszy? W Astrze po zmianie głównego z 3,42 na 3,72 czułem jakby ze 20 koni doszło także polecam skrócenie skrzyni. Ja mam jeszcze 3,94 w zanadrzu, na taką próbę jak podczas trackdayu byłoby idealne.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Pon 23 Maj, 2011
no myślę że 190 pójdzie maksymalnie na 13x59 w każdym razie chciałbym żeby nie schodził z prędkości maksymalnej <180 km/h 13x61 i 13x64 to już są chyba bardzo krótkie ?
Jakie finalne byłby koszty gdybym wstawił takie 13x59 ?
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Wto 24 Maj, 2011
noo ok ale skoro chcesz Kamil duzsza "piątke" (niehomologowane rozwiazanie) to 13x64 nie odrzucaj... 13x64 z dłuzsza piatka bedzie lepsze niz 13x59 z dłuzsza piatka.. Pierwsze biegi krótsze-bedzie szybciej- a max i tak zostanie ten sam
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Śro 25 Maj, 2011
no własnie, ktoś z forum ma 13x61, 13x59 i 13x64 to może się wypowie jak to jest z osiągami, prędkościami i finalnymi kosztami. Naprawdę mnie to interesuje bo to po hamulcach kolejny mod będzie !
jesli chodzi o koszty to 13x61 jest najtansze, bo jest niehomologowane i do ogarniecia z aut cywilnych. 13.x59 bywalo na hodzie w okolicach 700 pln (samo przelozenie plus choinka bez biegow), tez do spotkania w skrzyniach cywilnych, ale zadko. 13x64 to juz koszt raczej w okolicach 2x wiekszy niz 13x59, bo nie do spotkania w cywilnych autach, a nowe przelozenie to koszt 2tysie (kiedys).
13x61 jest malo praktyczne, nie ma homologacji wiec latwo na niego kupca nie znajdziesz,
co do zmiany przełożenia, to teoretycznie powinieneś je dobrać tak aby przy zmianie biegów nie wypadać z optymalnego zakresu mocy, ale w praktyce jesli to nie jest rajdówka to pewnie skonczy sie na 13x61 lub może 13x59
a krótsze przełozenie też ma swoje wady nie tylko zalety - trzeba więcej machać gałką, co np. jest bardzo widoczne w czasach 0-100
max predkosc mozna tez podniesc odcinką, ale jesli Ci zależy na max V, to czy w ogóle powinieneś ruszać główne ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach