Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydech
Autor Wiadomość

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 09 Sie, 2013   

roj napisał/a:
Nie liczę godzin i lat...

:rotfl: :rotfl:
 
 
 

klimo 
przepraszam czy tu biją?
Hot Moher

auto: Saxo
silnik:: 1.6 16V
moc: 118km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 16 Sie, 2013   

Przejrzałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie jak zrobić wydech w Saxo 16V żeby było dobrze? W tej chwili mam kolektor 4-2-1 na końcu fi 2 cale, dalej rura też 2cale i na końcu przelotowy tlumik InoxCar w kształcie takiej przerośniętej puszki po coli :) Nie ma tłumika środkowego, nie ma kata, nie ma niczego innego i zastanawiam się czy dołożenie któreś z tych rzeczy może dodatnio wpłynąć na osiągi. Jakiś metalowy kat albo przynajmniej strumienica? Ten patent o którym pisaliście czyli kat przed końcowym tłumikiem daje coś czy tylko robi się to po to żeby na BK było okej? Fachowców proszę o opinie :)
_________________
Nawet koleżanka nie da ci teges co dać ci może Saxo VTS
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

klimo napisał/a:
albo przynajmniej strumienica

kazda strumienica daje +10KM wiec wstaw od razu ze trzy
_________________
czyt. faldżip
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

koniecznie naddzwiekowa
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

kaziu1985pn 
brulion na spirali

auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Lut 2010
Skąd: Poznań

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

z dodatkiem łusek :D
 
 

klimo 
przepraszam czy tu biją?
Hot Moher

auto: Saxo
silnik:: 1.6 16V
moc: 118km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

OK, cenne uwagi :) No właśnie te strumienice łuskowe mają jakikolwiek sens? Nie mówię tu jakiś allegrowych szitach w cenie złomu, ale np taka jak tutaj http://allegro.pl/profesj...3414495330.html ? Próbował ktoś z Was czegoś takiego i wie czy warto się w to bawić?
_________________
Nawet koleżanka nie da ci teges co dać ci może Saxo VTS
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

wstaw rure, najtaniej i najlepiej ;)
 
 
 

klimo 
przepraszam czy tu biją?
Hot Moher

auto: Saxo
silnik:: 1.6 16V
moc: 118km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

Ma być dobrze a nie tanio ;D Rura jest w tej chwili i sie zastanawiam czy wsadzenie czegoś między kolektor a tłumik może coś poprawić poza samopoczuciem
_________________
Nawet koleżanka nie da ci teges co dać ci może Saxo VTS
 
 

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

jak dobrze policzysz odleglosci, nakladanie sie cofajacych fal, zeby spotegowac efekt zasysajacy z komory spalania, to cos da.
 
 
 

Sibu 
czy te oczy moga kłamac...
O kur.. co to jest


auto: Ikysesi
silnik:: QPZRBIE3RZ
moc: za mało~km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Karków

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

Nad czym się tu zastanawiać. Wystarczy zobaczyć jak wygląda a-grupowy wydech Peugeot/Citroen Sport. Lepiej jak oni tego nie załatwisz.
_________________
 
 

klimo 
przepraszam czy tu biją?
Hot Moher

auto: Saxo
silnik:: 1.6 16V
moc: 118km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2011
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

Sibu, i tak i nie :) A-grupowy wydech robiony jest pod a-grupowe mody, a u mnie seria motor. Z drugiej strony praktycznie każdy dedykowany zestaw wygląda tak samo, a jedynie co mnie zastanawiało to czy katy lub strumienice są w nich montowane dlatego że faktycznie coś mogą dać czy tylko po to żeby spełniać przepisy, a potem jeszcze przeczytałem tutaj o montażu kata tuż przed końcowym tłumikiem. Kupię chyba te strumienice łuskową Michaela i zobacze czy coś sie zmieni (w sumie wątpie), a jak będzie lepiej to zrobię tak jak proponował faldzip, i bede miał pierdyliard kunia ;D
_________________
Nawet koleżanka nie da ci teges co dać ci może Saxo VTS
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 17 Sie, 2013   

slabo czytales :)
ja u siebie mialem wywalonego kata i na koncu przelotowy powerflowa z tego co pamietam
ale jak wstawilem prosta rurke w miejsce kata bo byl bardzo glosny metaliczny dzwiek ktory mi nie odpowiadal, po wstawieniu zwyklego tlumika przelotowego w to samo miejsce zrobilo sie optymalnie jesli chodzi o poziom glosnosci ;)



i z dodanym tlumikiem

 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 18 Sie, 2013   

klimo napisał/a:
Sibu, i tak i nie A-grupowy wydech robiony jest pod a-grupowe mody, a u mnie seria motor

no to zostaje Ci to co bizon napisał, to wtedy będziesz miał idealnie pod swój silnik. Kat wstawiany jest po to, że teoretycznie musi być. Poszukaj może w tematach Bad-iego jak on ma. Ktoś kiedyś wrzucał fotki jakiegoś grubego projektu saxo i tam był kat na samym końcu jak w focusach wrc. A tak na serio to ja bym zostawił tak jak masz.
_________________
czyt. faldżip
 
 

Muzykant 
Już dziś wieczorem M jak Miłość....


auto: Citroen Xsara 2
silnik:: Xu10j4rs
moc: 167km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 02 Wrz, 2013   

No dobra, planuje "coś" zrobic z wydechem, napewno musze cos zrobic z Katalizatorem, ktory juz w srodku lata i generalnie z racji konstrukcji wydechu, lamie sie on zaraz za katem. Auto ma 2 sondy, jakos wyroslem juz z czasow gdy pierwszym modem bylo wycinanie kata wiec pomyslalem sobie ze na sam poczatem zrobie sobie caly element z katalizatorem metlowym. Czy to jest pomysl wart zachodu?? czy faktycznie lepiej go wyrzucic i nie montowac ??
_________________
Szukasz gratow do Puga, Cytryny lub Renowki?? Zapraszam :)
 
 

Muzykant 
Już dziś wieczorem M jak Miłość....


auto: Citroen Xsara 2
silnik:: Xu10j4rs
moc: 167km
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 12 Wrz, 2013   

No dobra, ja juz po, auto sie fajnie odetkalo, nareszcie jakos tam brzmi... polecam uklady millteka...
_________________
Szukasz gratow do Puga, Cytryny lub Renowki?? Zapraszam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 8