Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Mycie silnika
Autor Wiadomość

Peter 
plotki... plotki...


auto: Type-R
silnik:: VTEC
moc: 200km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

44FG napisał/a:
Peter napisał/a:
ja jak kiedys mylem to troche zaszalalem bo woda dostala sie do swiec i na poczatku chodzil tylko na 3 cylindrach (albo nawet dwoch).slyszalem ze dobrze odpalic silnik podczas splukiwania.


Jakby się dostała do świec to już byś tego silnika nie miał :562:

Aparat zapłonowy trochę zalało, albo kable miałeś słabe i przebicie było.


bardzo mozliwe :) na szczescie wsyztko wrocilo do normy
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

:one:

Jeśli odłączysz akumulator i dasz mu wyschnąć po myciu ze 3 godzinki na słońcu z otwartą maską to nie powinno się absolutnie nic stać.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

WD-40



[ Dodano: Pią 10 Mar, 2006 ]
teraz jest troche lepiej bo już kilka takich czyszczeń przeszedł.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

Ziom ty chyba ze 2 dni doginałes ze szczoteczka przy tym motorze :)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

O JEBANY hehehehehehehhe :D
tak jak dariano , 2 tygi ?? 3 moze ??
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pią 10 Mar, 2006   

noo stary-ale masz tam blysk pod maska

teraz to powinienes sobie zrobic lusterko na wew stronie maski :D :D
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 11 Mar, 2006   

ja sie tam nie boje: najpierw pryskam caly silnik specjlanym plynem, potem caly program mycia pod wyskokim cisnieniem. I zawsze po myciu musze dzownic po zioma by mnie sciagnal na linie bo mi samochody nie chca palic.
Nastepnym ruchem jest podjechanie na stacje benzynowa, tam wezem do pompowania kol pod wyskokim cisnieniem slusze rozne elementy (wiazke, swiece, kable...).
Czasem nawet jakies iskry leca z wiazki, ale za to jest czysto :D
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 11 Mar, 2006   

jeśli chodzi o sprężone powietrze to ja używam do wydmuchiwania zanieczyszczeń z wszelkiego rodzaju szczelin we wnętrzu. A zdjęcie jeszcze nie ukazuje tego co jest teraz bo teraz jest czyściej... na lato chce wyprać mate która jest na masce.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 13 Mar, 2006   

a jak powinno byc z tempraturą silnika lepiej robic na troche ciepłym ? czy całkowicie zimnym ?
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 14 Mar, 2006   

z tego co ja slyszalem to silnik powinien byc rozgrzany, aby srodek chemiczny ktorym go traktujesz lepiej wszedl w reakcje z brudem, smarami itp
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 14 Mar, 2006   

hmmm bo ja czytałem rozne opinie ze dla pewności zimny ewentualnie ciepły (to drugie rozwiązanie ponoć lepsze) bo jak się zleje czymś zimnym rozgrzany blok istnieje małe prawdopodobieństwo że może nam nawet pęknąć.
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 14 Mar, 2006   

Niemy napisał/a:
z tego co ja slyszalem to silnik powinien byc rozgrzany, aby srodek chemiczny ktorym go traktujesz lepiej wszedl w reakcje z brudem, smarami itp

I z blokiem :)
Nie polewajcie rozgrzanego silnika niczym zimnym.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13