auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2008
No upalnko dziś było przednie najpierw RS, a potem S
Marcel 08 napisał/a:
raściakowa foczka 3-4 niszczy ale jednak 1-2 i Sft i r26 ida nawet chyba minimalnie z przodu
No niestety trakcji na pierwszych 2 begach brak. Co ciekawe, poprzednio jak stawałem na zimówkach z stf na 2 odrazu odchodziłem, dużo lepiej kleiły niż przy obecnej pogodzie GY F1.
golf vs r26 - ?? hmm pierwszy start dla golfa - przez co do końca nie oddałem - 1-1,5 długości..?
drugi z rolki z 1 biegu od ok 30km/h. r26 wyskoczył o długość, coś może odrobiłem dłuższymi biegami ale nie byłem w stanie zrównać się do ok 170. r26 z przodu. Moim zdaniem auta jadą porównywalnie.
więc chyba 1:1
co do stadionu - hmmm totalne nieporozumienie. wyglądało to dziwnie, żałośnie i może trochę śmiesznie Generalnie gorzej być nie mogło więc na pewno kiedyś wytrzeźwieje . No i nauczę się liczyć do trzech Jeszcze raz dziękuję za wieczór i do następnego.
_________________ 0-1
Ostatnio zmieniony przez Stf Śro 02 Kwi, 2008, w całości zmieniany 1 raz
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2008
Marcel 08 napisał/a:
Stf vs VW GV GTi 2:0
Ej no bez jaj tego golfa to i ja pojechałem startując z drugiej linii tak dla funu
To chyba nie było gti tylko jakieś 2,0 115KM...
Powiem tak: Turbo maszyny są piekielnie szybkie, ale Sebson też ma urządzenie niczego sobie.
Nie jeździłem a i tak awaria mnie wykluczyła
Rasta co by nie mówić - GRATULEJSZYN !
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Paź 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2008
rasta, gratuluje super szybkiej fury -- Twoja 3 to poprostu miazga
Stf, zasysa Ci powietrze ten golfik ze hohoh - Twoje przejazdy na rs-ie byly mistrzowskie
remis ok
CHRZANEK, milo bylo poznac- autko strasznie fajne i co pokazales strasznie szybkie
Marcel 08, nie ma za co
podsumowujac
stf i rasta to maniacy prostej nie maja litosci - moge sie scigac non stop
_________________ R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2008
r26 ale jak dłubiniesz lekko Megi i ogarniesz start to bedziesz dobrym przeciwnikiem dla rasty wg mnie - Megi idzie super - zakochalem sie w aucie moze za kilka lat taka sobie kupie, bo i zew jak i wew jest boooooooooooooooska
STeFan pokazał, ze golfem tez da sie skrecac, ale kilka treningów wyjdzie kierownikowi na zdrowie, a na prostej radi sobie dobrze ....
nastepnym razem musze nagrac raste - zrobic taki onborad, on ma taka pozytywna mine jak cisnie Foke widac,ze przynosi mu duuuuzo radości
Sebson'a 106tka naprawde 1-2 i do polowy 3 "niszczy" waga i ok150-160PS robi swoje - jest szybki i potwornie brzydki
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2008
Dzięki panowe za miłe słowa.
Teraz coś odemnie
Stf, gdybyś widział swoje przejazdy z boku to byłbyś mocno zaskoczony bo robiły naprawdę duże wrażenie, jedynie poniosły cię emocje, ale to normalne przy pierwszym razie.
r26rulez, Megi naprawdę śliczna, mocno mnie zaskoczyła jak jechaliśmy z rolki na 2 biegu
Szkoda, że nie zdążyłem ustawić się z Sebsonem bo naprawe robił przeciąg.
Mam nadzieję, że następne upalanie będzie w jeszcze liczniejszym gronie
bardzo fajny spotkanko, niestety zmarzlem i nie widzialem najszybszych przejazdow ale wielce gratuluje Rascie za 1 miejsce (plynna jazda i umiejetnosc nie podpalania sie)!
Panowie to jest mój stary silnik.. i jeżeli nic się nie zmieniło to raczej tam nie ma 160KM
Tylko jakieś 145KM-150K
Sebson mowil ze zrobil wydech i na dniach bedzie sie stroil ale.. naprawde dopier.dala ta jego 106-tka. Krotka skrzynia u niego robi robote.
Wrazenia z przejazdzki Foka bezcenne (dzieki Rasta), jak 1-2 nie robi jakiegos mega szalu, to na 3-4 bylem pod wrazeniem.
Golfik bardzo fajnie zasysa i tez jest szybki, to samo Meganka. Fajnie ze jest w klubie coraz wiecej samochodow na podobnym poziomie, bede musial sie starac zeby dotrzymac wam kroku!
Sebson dorwal mnie na gg i powiedzial zebysmy czesciej wpadali na S.
Stf po pierwszym przejezdzie na RS'ie bylo widac ze "ogarniasz" pozniej niepotrzebnie sie za bardzo podpalales i chciales za szybko! plynnosc to podstawa.
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Śro 02 Kwi, 2008
BaRtO_206GT napisał/a:
Stf po pierwszym przejezdzie na RS'ie bylo widac ze "ogarniasz" pozniej niepotrzebnie sie za bardzo podpalales i chciales za szybko! plynnosc to podstawa.
Miał mnie za pilota to pojechał dobrze , potem już chiał sam no i mamy efekt..
BaRtO_206GT napisał/a:
Wrazenia z przejazdzki Foka bezcenne (dzieki Rasta), jak 1-2 nie robi jakiegos mega szalu, to na 3-4 bylem pod wrazeniem.
No nietety, trakcja trakcja i jeszcze raz trakcja, ale jak będzie cieplej i 2 zacznie kleić
Swoja drgą fura służy do codziennej jazdy na 1 i 2 się rusza więc w norlamnym ruchu lub na trasie przeciąg jest cały czas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach