Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Panowie, jaką grubość ma seryjny przedni stabilizator w saxo VTS?
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

22 mm
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

chyba 22mm ale lepiej niech sie reszta jeszcze wypowie
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

bylem zmierzyc ... wyszlo 22mm
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

no to nie zostaje mi nic innego jak tylko współczuć
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 29 Maj, 2009   

Dziękófy, po pomuki wiecie gdzie sie zgłosić :)
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Panowie czy ktoś używał sprężyn a nie słyszał, że ktos używał..

Lesjofors ? czy one są twarde ? bo cena jest zajebista, obniżenie -40 też mi się podoba ale nie wiem czy będą wystarczająco twarde.

H&R jakie są te sprężyny ? twardsze od Eibech ?

Eibech Te są cenowo między H&R a Lesjofors ale charakterystyka jest zbliżona do seryjnej wg mnie a obniżenie to -30mm.


Są jeszcze jakieś sprężyny nad którymi warto się zastanowić ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Vogtland bardzo dobre jakościowo sprężyny (poziom Eibacha) jednak nieco twardsze. Cenowo również porównywalne z Eibachem. Przeznaczenie raczej ulica niż sport.


(Vlodziu Eibachy użytkowałem osoboście - wg mnie najbardziej uniwersalne springi do zestawienia z seryjnym amorkiem)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

już mi się podoba... Jak to dobrać, żebym mógł się w miarę normalnie przemieszczać jeszcze po drodze ? Jak mam rozumieć to wszystko ? które z nich będą najlepsze dla mnie ? obniżenie -35 jest akurat chyba nie ?
http://www.vogtland.pl/in...a&filter_id=271
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Bierz 50
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

tak się tylko chcę upewnić - z jakim amorem to ma działać?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   



Amorki firmy Caravaggio
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

sięgam po penis





(swoją drogą co jest - jest a nie ma? o_O
http://www.vogtland.pl/ki...a7d417bf909f82d )
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

mi napisał/a:
tak się tylko chcę upewnić - z jakim amorem to ma działać?


z b8 z przodu i z b6 z tyłu

chyba, że masz lepszy pomysł w tych pieniądzach (na Bilka miałbym jakiś tam dobry rabat po prostu)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

-35mm to czasem wogóle jest niezauwazalna zmiana...

W przypadku eibachów nie widac wogóle :/
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 12