Ja H&R miąłem w Bmw a teraz mam w Colcie , nie sa jakieś na maxa twarde , ale zapewniają lepsze prowadzenie i czucie auta , Dziękuje skończyłem Swoja Wypowiedz
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Czw 25 Cze, 2009
Vlodarsky napisał/a:
z b8 z przodu i z b6 z tyłu
hmmm... Żebyś też z twardością nie przesadził, ten samochód przecież nie ma przesadnie sztywnej budy...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 25 Cze, 2009
Vlodziu - na to pytanie to rzeczowo może odpowiedziec tylko ktoś kto załozył Vogtlandy do 306 cabrio.
Przykłady o których mówie dotyczyły cinquecento. Ja miałem Eibachy -35mm, a mój dobry kolega Vogtlandy -40mm.
Po załozeniu u mnie przód -20 tył bez zmian, a u niego mniej więcej -20-25 przód i tył.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 25 Cze, 2009
Vlodziu zasłyszalem jeszcze że w miare dobre są sprężyny WEITEC
Oczywiście to też są raczej sprężynki uliczne niż wyczynowe - ale jakościowo nie odstają od pozostałych niemieckich (Eibach i Vogtland)
CO do obniżania tyłu to chyba wspólnie doświadczyliśmy na przykładzie mojego samochodu ile to jest jeden a ile dwa ząbki (ząbki latajo ? )
Wg mnie na ulice -1.
-2 to już tylko dla hardkorów
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 29 Cze, 2009
vlodziu jakbys chcial vogtlandy kupowac to w Blue City w tym tuning shopie kup, maja tam b dobre ceny.
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale
a jakie miałeś wcześniej ? wiesz chodzi mi o to do czego masz porównanie ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach