Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Ja H&R miąłem w Bmw a teraz mam w Colcie , nie sa jakieś na maxa twarde , ale zapewniają lepsze prowadzenie i czucie auta , Dziękuje skończyłem Swoja Wypowiedz ;D
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Vlodarsky napisał/a:
z b8 z przodu i z b6 z tyłu

hmmm... Żebyś też z twardością nie przesadził, ten samochód przecież nie ma przesadnie sztywnej budy...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
-35mm to czasem wogóle jest niezauwazalna zmiana...

W przypadku eibachów nie widac wogóle


a w przypadku Vogtland ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Vlodziu - na to pytanie to rzeczowo może odpowiedziec tylko ktoś kto załozył Vogtlandy do 306 cabrio.

Przykłady o których mówie dotyczyły cinquecento. Ja miałem Eibachy -35mm, a mój dobry kolega Vogtlandy -40mm.
Po załozeniu u mnie przód -20 tył bez zmian, a u niego mniej więcej -20-25 przód i tył.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

no to już wiem, że z wyścigu odpada Eibech. Dzięki Radek. Będe się tym sugerował.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Dobra kolejne pytanie. Jak z przodu sprężyna -50 Vogtland to z tyłu jeden ząb w dół ? dwa to już będzie za dużo chyba nie ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 25 Cze, 2009   

Vlodziu zasłyszalem jeszcze że w miare dobre są sprężyny WEITEC
Oczywiście to też są raczej sprężynki uliczne niż wyczynowe - ale jakościowo nie odstają od pozostałych niemieckich (Eibach i Vogtland)

CO do obniżania tyłu to chyba wspólnie doświadczyliśmy na przykładzie mojego samochodu ile to jest jeden a ile dwa ząbki (ząbki latajo ? )

Wg mnie na ulice -1.
-2 to już tylko dla hardkorów :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

ooo i tam jest akuracik !! -40 bo -50 to chyba za dużo jednak żeby się normalnie przemieszczać.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

w sprawie weiteca zadzwoń do zender szczecin i powołaj sie na KRC :)
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 26 Cze, 2009   

http://weitec.pl/

to moja daaaaleka rodzina - myślę, że tam też dam radę :) ale dziękuje MoRToN :*
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Sob 27 Cze, 2009   

mam springi -30 w aygo z WEITEC'a i są lepsze niż z TTE i połowe tańsze, nie ma to jak niemiecka technologia:)
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 29 Cze, 2009   

vlodziu jakbys chcial vogtlandy kupowac to w Blue City w tym tuning shopie kup, maja tam b dobre ceny.
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale :P
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

Kamilbike napisał/a:
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale


a jakie miałeś wcześniej ? wiesz chodzi mi o to do czego masz porównanie ?

A ja chyba uderze w Weitec jednak...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

Wczesniej miał wyklepaną serie ;D
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

Aha :) qrcze ciężko jest coś wybrać... powinno być do wyboru miękie - twarde i koniec... a nie tyle firm :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 12