auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Cze, 2009
Nikt cie niestety nie powie co mientkie a co twarde a co śrenie. Za duzo czynnikow wpływa na to jak pracuje zawias... koła, rozstaw osi, masa samochodu... Do tego pojęci względne "twardości" JA uważam, że mój zawias jest do przyjęcia a jak wioze kumpla to po 30 min prosie o przerwe bo mu sie na pawia zbiera
Co do samych spręzyn ja bym sie tam nie rozczulał za bardzo, wybieranie dziuruf w większej połowie zależne jest od amora, progresywnośc zawiasu, przechyły boczne itp to już bardziej spring a tutaj większość ulicznych dostępnych na rynku pracuje podobnie.
Duża przepaść następuje dopiero przy różnicu KIT - Gwint sam do końca nie wiem dalczego ale na gwincie auto jedzie jak przyklejone do asfaltu nie wiem jak to dokąłdnie opisać ale każda nierówność przejeżzda "przyklejone" nie ma tendencji do podskakiwania i przestawiania... czym to jest spowodowane - nie wiem Natomiast bardoz mi to odpowiada z drugiej strony gdy trafiał sie małe dzioorki-dołki to marzę o delikatnym kicie ajbacha
Ostatnio zmieniony przez MoRToN Wto 30 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz
Co do samych spręzyn ja bym sie tam nie rozczulał za bardzo, wybieranie dziuruf w większej połowie zależne jest od amora, progresywnośc zawiasu, przechyły boczne itp to już bardziej spring a tutaj większość ulicznych dostępnych na rynku pracuje podobnie.
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Pon 17 Sie, 2009
w poprzednim samochodzie miałem weitec hicon gtn (przod gwint tyl na talezykach) i nie mam do czego sie przyczepic golf mk3 prowadził sie na tym zawiasie bardzo dobrze , nie miałem takich akcji jak opisał MoRToN, moze to zalezy od samochodu i jego wagi
ale i tak jak kupowac to wersje TX plus z regulacja siły tłumienia
auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Pon 17 Sie, 2009
Stacho, H&R to dobra firma i jeśli są to oryginały to na pewno warto. Mam u siebie na przodzie H&R i nie jest ani za twardy ani za miękki, do jazdy na co dzień, ale jak na tor to mógłby być trochę twardszy. Skunk2 MEGA twardy, kumpel miał takowe w qp 6gen na seryjnym amorku i było na prawdę twardo, więc w połączeniu z dobrym amorem będzie beton.
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 18 Sie, 2009
Stacho wez to co sprawdzwone, bo skunkiem to i owszem mozna zablysnac na ckp albo na spasłordzie ale jak przyjdzie co do czego to lepiej miec cos dobrego.
auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Wto 18 Sie, 2009
Oj i tutaj się nie zgodzę. Skunk2 jest dobry i jesli ktoś chce mieć twardzy zawias, ale taki twardy twardy, a nie tylko prawie twardy, to Skunk2 bedzie dobrym rozwiązaniem. pod warunkiem połączenia tego z dobrym amorkiem.
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Wto 18 Sie, 2009
Tylko ze Stacho używa hądy na codzień ,i kto miał ten wie jak się jeździ na maksa twardym zawieszeniu . I jazda na takim zawieszeniu wymaga o wiele więcej od kierowcy podczas codziennego użytkowania .
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Wto 18 Sie, 2009
grifin010 napisał/a:
Tylko ze Stacho używa hądy na codzień ,i kto miał ten wie jak się jeździ na maksa twardym zawieszeniu . I jazda na takim zawieszeniu wymaga o wiele więcej od kierowcy podczas codziennego użytkowania .
no co ty nie powiesz...
fajnie sie jedzi na betonie, ale jest to troche męczące
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 18 Sie, 2009
bez sęsu jest jezdzic na betonie,
jak wracam z toru to ustawiam caly zawias na max miekko i jade sobie jak na tapczanie do domu.
Jakbym mial jechac na torowym ustawieniu to bym sie dwa razy zastanowił.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach