Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie
Autor Wiadomość

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

Nikt cie niestety nie powie co mientkie a co twarde a co śrenie. Za duzo czynnikow wpływa na to jak pracuje zawias... koła, rozstaw osi, masa samochodu... Do tego pojęci względne "twardości" :) JA uważam, że mój zawias jest do przyjęcia a jak wioze kumpla to po 30 min prosie o przerwe bo mu sie na pawia zbiera :)

Co do samych spręzyn ja bym sie tam nie rozczulał za bardzo, wybieranie dziuruf w większej połowie zależne jest od amora, progresywnośc zawiasu, przechyły boczne itp to już bardziej spring a tutaj większość ulicznych dostępnych na rynku pracuje podobnie.

Duża przepaść następuje dopiero przy różnicu KIT - Gwint sam do końca nie wiem dalczego ale na gwincie auto jedzie jak przyklejone do asfaltu nie wiem jak to dokąłdnie opisać ale każda nierówność przejeżzda "przyklejone" nie ma tendencji do podskakiwania i przestawiania... czym to jest spowodowane - nie wiem :) Natomiast bardoz mi to odpowiada z drugiej strony gdy trafiał sie małe dzioorki-dołki to marzę o delikatnym kicie ajbacha :)
Ostatnio zmieniony przez MoRToN Wto 30 Cze, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 30 Cze, 2009   

MoRToN napisał/a:
Co do samych spręzyn ja bym sie tam nie rozczulał za bardzo, wybieranie dziuruf w większej połowie zależne jest od amora, progresywnośc zawiasu, przechyły boczne itp to już bardziej spring a tutaj większość ulicznych dostępnych na rynku pracuje podobnie.

rozumiem - dzięki dobrze to ująłeś.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

Chłopaki opłaca się zainwestować w te spręzyny za tą cene ?

http://cgi.ebay.com/ebaym...d=p4506.c0.m245


albo te ?

http://cgi.ebay.com/ebaym...d=p4506.c0.m245
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

w poprzednim samochodzie miałem weitec hicon gtn (przod gwint tyl na talezykach) i nie mam do czego sie przyczepic golf mk3 prowadził sie na tym zawiasie bardzo dobrze , nie miałem takich akcji jak opisał MoRToN, moze to zalezy od samochodu i jego wagi

ale i tak jak kupowac to wersje TX plus z regulacja siły tłumienia
_________________
 
 

Qukie 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: z wioski

Wysłany: Pon 17 Sie, 2009   

Stacho, H&R to dobra firma i jeśli są to oryginały to na pewno warto. Mam u siebie na przodzie H&R i nie jest ani za twardy ani za miękki, do jazdy na co dzień, ale jak na tor to mógłby być trochę twardszy. Skunk2 MEGA twardy, kumpel miał takowe w qp 6gen na seryjnym amorku i było na prawdę twardo, więc w połączeniu z dobrym amorem będzie beton.








Chce takie do siebie :]
 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

no bardziej wole Skunk2 bo będzie nisko i twardo :]
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

Stacho wez to co sprawdzwone, bo skunkiem to i owszem mozna zablysnac na ckp albo na spasłordzie ale jak przyjdzie co do czego to lepiej miec cos dobrego.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Qukie 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: z wioski

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

Oj i tutaj się nie zgodzę. Skunk2 jest dobry i jesli ktoś chce mieć twardzy zawias, ale taki twardy twardy, a nie tylko prawie twardy, to Skunk2 bedzie dobrym rozwiązaniem. pod warunkiem połączenia tego z dobrym amorkiem.
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

Tylko ze Stacho używa hądy na codzień ,i kto miał ten wie jak się jeździ na maksa twardym zawieszeniu . I jazda na takim zawieszeniu wymaga o wiele więcej od kierowcy podczas codziennego użytkowania .
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

grifin010 napisał/a:
Tylko ze Stacho używa hądy na codzień ,i kto miał ten wie jak się jeździ na maksa twardym zawieszeniu . I jazda na takim zawieszeniu wymaga o wiele więcej od kierowcy podczas codziennego użytkowania .

no co ty nie powiesz...
fajnie sie jedzi na betonie, ale jest to troche męczące :(
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

bez sęsu jest jezdzic na betonie,
jak wracam z toru to ustawiam caly zawias na max miekko i jade sobie jak na tapczanie do domu.
Jakbym mial jechac na torowym ustawieniu to bym sie dwa razy zastanowił.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

moj pug ma niesamowite tapczanowe zawieszenie. Na maxa tapczan. Dam sie karnąć to sie przekonasz :)
Ustawienie Turbo Emeryt
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

domyslam sie,
kiedys przejechalem sie pugiem jakims z poczatku lat 80-tych, mojego wujka, notabene mysliwy.
TAPCZAN, dosłownie tapczan z kołami
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

Cytat:
mysliwy

:rotfl: :rotfl: :rotfl:
Tadek Myśliwy ?? :)
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 18 Sie, 2009   

nie, CZESŁAW
:rotfl:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 9