Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Uturbienie
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 02 Sie, 2008   

PUdzianie, chyba bym sie nie odważył :)
Jakbyś mial ITR'a lub witiaja to co innego :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 02 Sie, 2008   

Pozatym kompresor jest lepszy
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Sob 02 Sie, 2008   

Pozatym mozna od razu kupic S3.
Seryjnie uturbiony potwor.

Zamykamy
:D
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 02 Sie, 2008   

s3 jest dla lodziarzy :)
kupuja s3 jada do vtg, placa 15tysi i tyle sie znaja na swoich ałdi
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 02 Sie, 2008   

Na temat samego turbo i instalacji nie wypowiem się bo po prostu sie na tym nie znam.

Natomiast jezeli chodzi o przeniesienie napędu to:

1) Bezwzglednie sprzęgło (sportowy zamiennik lub custom)
2) Półosie moim zdaniem jeżeli nie bedziemy strzelać ze sprzęgła powinny znieść powiedzmy do 180KM - powyżej tej wartości można zastosować półosie peugeot/citroen sport które miały większa średnice i były stosowane w A grupowych rajdówkach (ale nie kit-carach tylko "normalnych". Bandażowanie to wzmacnianie seryjnych półosi - jak to sie robi niewiem
3) Skrzynia biegów - to jest najsłabszy element w 106/saxo. Niestety zostało organoleptycznie potwierdzone przez zawodników rajdowego pucharu peugeota 206 że seryjna skrzynia MA z bólem znosi 150KM i w zasadzie chcąc osiągnąć wyższe moce KONIECZNIE należy zmodyfikować "bebechy". Nawet "soft turbo" w zasadzie gwarantuje większą moc. Normalne projekty w UK mają ponad 200KM a "tłuściochy" nawet ponad 300 !!!
Na UKejowym E bayu mozna kupić zestawy quaifa wszystkie przełożenia+dyfer (bez szpery) za jakieś 1800-2000 funtów. Oczywiście szpera przy tej mocy jest wysoce porządana bo auto jest lekkie i koła nie mają odpowiedniego docisku zatem + 1000 funtów. Zaleta tego jest taka że zestaw takio spokojnie znosi dużą moc a dodatkowo możesz sobie zażyczyć dowolne przełożenie główne.
Tak jak Rasta mówił w przypadku turbo skrzynia musi być dłuższa, można celować w V-max w okolicach 250kmh.

Sporym problemem może być upchnięcie całego systemu dolotowo - wydechowego.
Tak to robią w UK :








_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 02 Sie, 2008   

Niemy jesli myslisz o turbo to musisz ziom odwiedzic ta strone:

http://dp-engineering.nl/EN/index.php

ja po nocach wpatruje sie w ta strone i marze o moim turbo :]
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 03 Sie, 2008   

eM napisał/a:
s3 jest dla lodziarzy :)
kupuja s3 jada do vtg, placa 15tysi i tyle sie znaja na swoich ałdi


Jakich kurwa lodziarzy? S3 jest dla koneserow! :D
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

ooooojezu ... Radek pociekło mi ;D
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Jeżeli ktoś z Was ma Saxo/106 8V i chce mieć turbo - to może licytowac taki oto zestawik :

http://cgi.ebay.co.uk/Peu...86.c0.m14.l1318

W zasadzie wszystko co potrzeba. Przyrost od 30 do 100KM. Myślę że 50 turbo koni by styknęło :D :D : D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Ja to widze u Ciebie Chrzanek, w sumie z jednego powodu:

Twoje 106 jezdzi fajnie, ale zauwazylem ze gdy skladasz sie bokiem w zakrety przy +180kmh, pug nie zawsze ma sile utrzymac Cie na przez Ciebie wyznaczonym torze. Taki zestawik sporo by pomogl w tej kwestii :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Słusznie prawisz, ale zestaw niestety pasuje tylko do 8V.

Poza tym jak na moje potrzeby to ta turbinka i cooler są za malutkie:D :D :D
Ja potrzebuje coś takiego jak pokazałem kilka postów wyżej ...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

Ten srebrny pug 106 co jest wyzej jest poprostu przepiekny!
_________________
...
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

bardzo dobry temat
ostatnio brałem też pod uwagę jakiś mod pozwalający na sprawniejsze napędzanie się
w grę wchodzą 2 opcje:
1. kompresor
2. turbo
gdzieś czytałem, że ktoś się bawił w uturbienie silnika w bejcy, ale ja bym raczej chciał to mieć od a do z zrobione, niż jeździć od warsztatu do warsztatu
Grabowski do tej pory mi nie odpisał ile by kosztowało jego soft turbo
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

ostatnio rozmawiałem z gościem, który sam uturbił E30 325i. O ile się nie mylę turbinę ma z lancera evo 9, ciśnienie koło 1.2bara, odprężony silnik i coś koło 285KM (i 1200kg) :faja:
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 04 Sie, 2008   

strick napisał/a:
Ten srebrny pug 106 co jest wyzej jest poprostu przepiekny!


Ale który ?? Ten ??





No to akurat projekt z włoch... Zrobiony na 8V. Moc 254KM.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 12