Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Hydrauliczny ręczny
Autor Wiadomość

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

rajt, ale jeszzce mi powiedz,czy to homo co masz to jest to samo co 106ty wrzucał gdzies na forum ?
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

homo musi miec to samo bo jest tylko jedno ... tyle ze w moim braklo czasu
na zeskanowanie kilku ostatnich stron :) chyba wlasnie VO jest w nim nie pelne ;D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Sie, 2008   

A pamiętacie wypadek Łady na Rajdzie Wisły? wtedy zginął jeden kibic...
Ktoś wtedy beknął właśnie za to, że miała ona przerobiony układ hamulcowy.
Zamiast krzyżowego, właśnie pod hydrauliczny ręczny, był puszczony tylko jeden przewód na tył, i podobno jakaśtam awaria tej rzeźby doprowadziła bezpośrednio do wypadku...

Jeśłi już kombinować z hydraulikem w 106(IMHO bez sensu, bo w miarę doglądany seryjny ręczny w 106 działa nieźle), to chyba już lepiej zrobić go na dwóch pompach-po prostu w każdy przewód wpiąc po pompie i problem z głowy.
Oczywiście wtedy potrzebna będzie regulacja każdego tłoczyska z osobna, żeby odpowiednio ustawić taką samą siłę hamowania na każdej pompie, ale to już mały problem.

A co do doboru pompy, to z czasów ścigania maluchowego pamiętam że najlepiej sprawdzała się pompa sprzęgła z jakiejś starej skody (105 bodajże). Nie polecam za to pompy sprzęgła z dużego fiata-jest z du.py, i same problemy z nią :/
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 16 Sie, 2008   

Andre: Nie polemizuje jak jest lepiej ale jak zapewne wiesz w sporcie przez duże S wazna jest zgodność z zał J i z homologacją.

Tak się składa że w gr A w peugeocie 106 rallye ( bo o takim teraz rozmawiamy) zarówno ręczny jak i korektor hamowanie sa przystosowane pod jeden obwód.

Jeżeli chodzi o wypadek łady samary na rajdzie wisły (kierujący nazywał się bodajże bartelak) to tam problem i przyczyna wypadku wynikła z tego że panowie zaadaptowali klocki hamulcowe z zupełnie innego modelu samochodu.

Rozwiązania zaproponowane przez producenta może nie są tanie ale ale na pewno zostały przetestowane...

Pozdrawiam
Judyta.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 17 Sie, 2008   

Przyznam że nie widziłem homo 106 na oczy oX , i jeśli rzeczywiście jest jak mówisz to mój poprzedni post nadaje się w sumie do kibla :wstyd:

Natomiast jeśli chodzi o Ładę to: http://jastrzebiezdroj.na...nia/219163.html

Pozdrawiam
Anżelika ;D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9