Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Obliczanie pojemności?
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   Obliczanie pojemności?

Panowie musze policzyć pojemność w aucie w którym zwiększa się długość korby o 4 mm

Wał zostaje ten sam - czy skok tłoka wzrasta o 2 mm czy o 4 mm??
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

skok sie nie zmienia, pojemnosc tez bez zmian
_________________
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

jeśli masz tą samą średnicę cylindra i skok tłoka (czyli to samo wykorbiernie wału) to się nie zmieni przecież, nie? Tylko stopień sprężania podskoczy...



EDIT: chyba przegrałem :/
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

no ale dłuższa korba nie zwiększa skoku o 2 mm w dół i w góre?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

dlugosc korby nie wplywa na skok, jedynie wykorbienie na wale
jak zalozysz korbe 4mm dluzsza to tlok bedzie 4mm wyzej przy GMP i DMP
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

ok dzięki
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

dzik napisał/a:
dlugosc korby nie wplywa na skok, jedynie wykorbienie na wale
jak zalozysz korbe 4mm dluzsza to tlok bedzie 4mm wyzej przy GMP i DMP


czyli dupa z niskiej 13 :D
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

Hahahahahahahahahaha

No i pozamiatane...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

a myslałem że tędy droga.. :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 24 Lis, 2008   

może poproś Adama żeby lekko przyfrezował :D :D :D
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Wto 25 Lis, 2008   

ale ogolnie 4mm to sporawo:D przy tych samych tlokach to raczej nie zadziala:D
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 25 Lis, 2008   

co ciekawe pytałem o C20XE
znalazłem takie korby w ofercie i zastanaiwałem się po co one są..
ale już wiem - do innego wału
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 25 Lis, 2008   

hmmm... Nie wiem, dłuższa korba dopręży nieco silnik, przy wale z wyższym wykorbieniem może być w ogóle dramat... Może pod tłoki inne po prostu?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 25 Lis, 2008   

nie... to jest pod wał z innym wykorbieniem.
Stroker do Saxo ma inny wał i dłuższe korby. Tłoki takie same jak u mnie
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 25 Lis, 2008   

stroker powinien miec raczej krotsze korby
o ile ma wieksze wykorbienie?

jak wal ma powiedzmy 4mm wiecej wykorbienia i dasz 2mm dluzsza korbe to masz 6mm wyzej na tym samym tloku, czyli klepiemy glowice
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9