Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[wydzielony] czujnik poziomu oleju itp..
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 27 Sty, 2009   

Patent jest dobry i jak uwolnię się ze szponów sesji egzaminacyjnej to się chyba zabiorę za etap wdrażania handmade'a w życie. :)

Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. ;-) Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. :faja: Ale nie wiem na ile to wiarygodne. :devil:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Wto 27 Sty, 2009   

Greg napisał/a:
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. ;-) Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. :faja: Ale nie wiem na ile to wiarygodne.


w VTS tez jest wskaźnik poziomu oleju i z praktyki mogę powiedzieć, ze się sprawdza
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 27 Sty, 2009   

Greg napisał/a:
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.


Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem !
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

Vlodarsky napisał/a:
Greg napisał/a:
Jest jeden minus - obudowa zasłania bagnet do sprawdzania poziomu oleju. Ale w C2 dzieje się to również elektronicznie przy każdym starcie silnika. Ale nie wiem na ile to wiarygodne.


Któregoś dnia obudzisz się z ręką w nocniku kiedy wskaźnik elektroniczny powie zupełnie coś innego niż... prawda. Poziom tylko i wyłącznie bagnetem !


dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 28 Sty, 2009   

Macie mnie za idiotę? :) Oczywiście sprawdzam regularnie bagnetem i gdybym załozył ten dolot, to też bym sprawdzał - musiałbym odkręcać obudowę, ale bym sprawdzał. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

pP napisał/a:
dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..


ale w Saxo i C2 masz elektorniczny wskażnik pozomu oleju który pokazuje ile oleju jest w silniku - niby nie musisz do bagnetu sięgać
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

pP napisał/a:

dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..


Tylko ktora kontrolka, jesli cisnienia oleju to miala prawo nie swiecic.
_________________
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

dzik napisał/a:
pP napisał/a:

dokladnie, kontrolka nigdy mi się nie zaświeciła a olej w pewnym momencie nawet do bagnetu nie dostawał..


Tylko ktora kontrolka, jesli cisnienia oleju to miala prawo nie swiecic.


o proszę, nie wiedziałem, a dlaczego?? jeżeli można ;D
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

hah no bo cisnienie oleju a poziom oleju to dwie rozne rzeczy :D
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

Otóż to.

Jak już o ciśnieniu oleju mowa, to niedawno wymieniłem tegoż czujnik, bo zgłupiał. ;D Jak się komuś wściekle będzie zapalała lampka oilpress na wolnych obrotach, to nie koniecznie jest powód do paniki. :] Ja spanikowałem, ale to dobrze. :rotfl:

Ale offtopic, proszę moderatora o skierowanie wątku na właściwe tory. :rotfl:
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009   

pP napisał/a:

o proszę, nie wiedziałem, a dlaczego?? jeżeli można ;D


Bo cisnienie mozesz miec mimo ze poziom spadnie ponizej tego co bagnet pokazuje, a z drugiej strony mozesz nie miec cisnienia przy wlasciwym poziomie jak pompka padnie :)
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13