Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana zawieszeni w CTR
Autor Wiadomość

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   wymiana zawieszeni w CTR

siema,
jak zapewne wiecie, mam zamiar wrócić do Mugena w kolejnym tygodniu.
Rozmawiałem z mechanikami w sąsiedztwie mojego domu - chcą 70pln od wymiany jednej kolumny. Przy tym zaznaczają, że nie trzeba potem robić zbieżności.
W AutoWest chcą 122pln i robią po tym pełną geometrię - twierdzą, że jest to niezbędne.

I tutaj pytanie. Czy orientujecie się, która odpowiedź jest właściwa? Geometria, czy inaczej zbieżność, musi być robiona po zmianie kolumn w przypadku mojej hondy?
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

geometria i zbieżność moim zdaniem musowo. przy okazji proponuję ustawić negatyw na 0,5st. - do jazdy po bułki.
_________________
0-1
Ostatnio zmieniony przez Stf Pią 10 Kwi, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

Autowest afuuuu złe doświadczenia same złe opinie ...

Jeżeli chodzi o wymianę amortyzatorów uważam że zbieżność powinna zostać wykonana .

Samam operacja zbieżności to dosyć precyzyjna robota a a nikt nie zmieni kolumn bez jakiej kowiek zmiany w porównaniu do poprzedniego "ustawienia"
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

ja bym dla świętego spokoju zrobił zbieżność... nie wchodząc w szczegóły. Pewność jakaś jest wtedy :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

ja mam jeszcze inną propozycje...

Lenny zostaw sobie ten zawias który masz.

Mugena daj do mojego samochodu i jak będziesz potrzebował przejechać się czymś co wyrwie Ci plomby to pojeździsz wtedy moim :rotfl:
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pią 10 Kwi, 2009   

niech spuszcza na 110zl i trzeba robic
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

teoretycznie nic nie powinno sie przestawic, lae zawsze warto zrobić dla swietego spokoju. sporo liczą w zeszlym tyg wkladalem zawias do ctra niecale 1,5 h na lewarku.
 
 
 

lenny 
spieprzaj dziadu


auto: ceteer
silnik:: dwulitrowy
moc: dwiesciedziesieckm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: kcn/wilanow

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

MoRToN napisał/a:
teoretycznie nic nie powinno sie przestawic

i to właśnie słyszałem od mojego mechanika osiedlowego::)

morton - to może sprawdź czy masz jeszcze ten lewarek i 1,5h czasu w kolejnym tygodniu a ja sprawdzę, jaka whiskey stoi na najwyższej półce w sklepie...

co Ty na to??
_________________
"...i w tym momencie nawigacja mówi mi : "ZRÓB ALTONENA", no to bach rekaw..." cytat dr. prof. CHRZANKA - santo subito!!!!
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Nie 12 Kwi, 2009   

w takim razie ja też zmykam na geo i zbieżnośc w przyszłym tygodniu :)
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 13 Kwi, 2009   

Morton: Jak Lenny przyniesie J.D to ja bym sie nie zastanawiał :D
_________________
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Kwi, 2009   

my zawsze zalecamy zrobienie geometrii po wymianie amortyzatorów lub sprężyn ;)

i polecamy firmę Bosta w Raszynie :]
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 13 Kwi, 2009   

bezdyskusyjnie sie zgadzam
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 13 Kwi, 2009   

Panowi przy zmianie amorów geometria to mus!!!. A jeśli chodzi o najleposze zakłady od tego w Wawie to albo Biernacki albo Asco.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 13 Kwi, 2009   

Lenny jestes w kolejce za mna :] Ja czekam az Morton powie ''wbijaj" bo mam tez zawias do zalozenia ;) Tylko ze u mnie jedynie tyl jest do wrzucenia. Czy po wymianie amorow bede musial geometrie dupy robic? I tak mam zbieznosc z przodu do ogarniecia, wiec moglbym za jednym machem zrobic;)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 13 Kwi, 2009   

tył raczej nie .... jakbyś wymieniał wahacze to zdecydowanie ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9