auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 02 Kwi, 2009
Super eM pomuk już poszło poprzednio , ale tak z ciekawości po tym co napisałem mam już srać po gaciach że jest za ubogo? Bo za nim ja to przetrawię z moim angielskim to ze 2h minie co najmniej.
Super eM pomuk już poszło poprzednio , ale tak z ciekawości po tym co napisałem mam już srać po gaciach że jest za ubogo? Bo za nim ja to przetrawię z moim angielskim to ze 2h minie co najmniej.
Przeczytaj co wkleil eM, jalowe maja byc tak ubogie jak to mozliwe. Jesli bardzo ubogo to dobrze, silnik potrafi malo spalic pod malym obciazeniem. Na jalowych silnik ma sie poprostu krecic.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 02 Kwi, 2009
Sorki chłopaki tak szybko pisaliście że zanim wstukałem w klawiature o co mi biega to uleciały mi odpowiedzi Dzika. Zasugerowałem sie tym co mam w kartce z Autodaty ze ma być 0,97-1,03 na jałowym i sie przestraszyłem. Kurde skąd tu wziać AFR zeby sie tym pobawić dłużej z RStunerem . Póki co słownik w łapę i czytam lekturę od eMa.
Dzięki chłopcy
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 03 Kwi, 2009
ade, ok to rozumiem, ale to będzie w miejscu jak auto stoi. A jak już jedzie pod obciążeniem czyli na drodze, to juz chyba co innego wyjdzie? Dobrze rozumiem.
ade, ok to rozumiem, ale to będzie w miejscu jak auto stoi. A jak już jedzie pod obciążeniem czyli na drodze, to juz chyba co innego wyjdzie? Dobrze rozumiem.
Mapa zalezy od cisneinia i obrotow, wiec wychodzi to samo przy pelnym bucie na II-ce jak i na III-ce przy 4000rpm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach