Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wałki rozrządu - Cat Cams - www.catcams.pl
Autor Wiadomość

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

a tak z ciekawosci-ile kosztuje strojenie??
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

To zależy u kogo i na czym. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

GeKo,

dopiero teraz zauważyłem Twoje pytanie, to jest model 5502438
czyli wałki do seryjnego silnika wymagające ruszenia ECU
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

Cytat:
Jak się bawić już w strojenie to moim zdaniem lepiej pójść już grubiej z wałkami i założyć mniej lajtowe. :)


Że tak powiem na tych było 161KM, myślę ze realnie z poprawkami wyszło by 165KM czyli w sumie nie tak żle. Z bardzo fajnym sensownym przebiegiem. Jestem ciekaw porównania wykresów Twoich z tymi wałkami.

Nie ejst to hardcorowy profil - ale jest bardzo rozwojowy co jest jego główną zaletą. Mozna je wsadzić do seryjnego motoru i przeprogramować,a le można iśc grubo i mieć bardzo fajny silnik z szerokim uzytecznym zakresem obrotów.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

Nie wiem jakie w tym Twoim są wzniosy itd., ale przynajmniej z tego co mówił Strozik to wałki sporo krótsze i wiele nie da się z nich wycisnąć. Ale dla mnie dobór wałków to magia. Moje nie są też jakieś hardkorowe, określają je jako fast road, mają 264/264 st. i przy tych modach silnikowych z pewnością przydałyby się ostrzejsze. :) Może kiedyś. :)

Ciekaw jestem jak by się zachował wykres gdybym zakręcił np. do 8k - ciekawe czy hydraulika by się poddała (jest Newmana) i co by wypluło. :]
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

Greg napisał/a:
Ciekaw jestem jak by się zachował wykres gdybym zakręcił np. do 8k -... ...i co by wypluło. :]

obstawiam ze korbę bokiem :D
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

Janusz napisał/a:
Greg napisał/a:
Ciekaw jestem jak by się zachował wykres gdybym zakręcił np. do 8k -... ...i co by wypluło. :]

obstawiam ze korbę bokiem :D

To źle obstawiasz. :]
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

to może zadam inaczej pytanie
czy jest sens wymieniać wałki na jakieś inne bez konieczności grzebania w silniku?
czyli powiedzmy że chciałbym pozostawić wszystko seryjne, jedynie wrzucić inne wałki
ma to sens? jaki byłby przyrost mocy?
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

PiTT napisał/a:
to może zadam inaczej pytanie
czy jest sens wymieniać wałki na jakieś inne bez konieczności grzebania w silniku?
czyli powiedzmy że chciałbym pozostawić wszystko seryjne, jedynie wrzucić inne wałki
ma to sens? jaki byłby przyrost mocy?


Jak nie zrobisz remapu to nie ma sensu. Trzeba przestroić komputer chociaż.
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

kubas napisał/a:
PiTT napisał/a:
to może zadam inaczej pytanie
czy jest sens wymieniać wałki na jakieś inne bez konieczności grzebania w silniku?
czyli powiedzmy że chciałbym pozostawić wszystko seryjne, jedynie wrzucić inne wałki
ma to sens? jaki byłby przyrost mocy?


Jak nie zrobisz remapu to nie ma sensu. Trzeba przestroić komputer chociaż.

ok, czaję
czyli może zostać seryjny komp tylko trzeba go przestroić, możecie kogoś polecić?
pytam z czystej ciekawości bo raczej tego i tak nie będę robił
 
 
 

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

PiTT napisał/a:
pytam z czystej ciekawości bo raczej tego i tak nie będę robił

To na uj drążysz temat ;D
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Wto 04 Paź, 2011   

no name napisał/a:
PiTT napisał/a:
pytam z czystej ciekawości bo raczej tego i tak nie będę robił

To na uj drążysz temat ;D

kolega mnie pytał ;D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 07 Paź, 2011   

Cytat:
Jak nie zrobisz remapu to nie ma sensu. Trzeba przestroić komputer chociaż.


Nie prawda, sa profile nie wymagające grzebania w ECU, ale przyrosty na nich też są nie duże.

Greg napisał/a:
Nie wiem jakie w tym Twoim są wzniosy itd., ale przynajmniej z tego co mówił Strozik to wałki sporo krótsze i wiele nie da się z nich wycisnąć. Ale dla mnie dobór wałków to magia. Moje nie są też jakieś hardkorowe, określają je jako fast road, mają 264/264 st. i przy tych modach silnikowych z pewnością przydałyby się ostrzejsze. :) Może kiedyś.


264st nie wiele mówi o profilu, moje mają 256st a N grupa z FIA ma 264st tylko ze moje mają 10mm wzniosu a N grupa 8,25mm do tego w moich czas otwarcia przy wzniosie 1mm to 230st a w N grupie to juz tylko 217st - czyli przepraść dla silnika.

Jak dla mnie model 708 jest mistrzem, nie wymaga wymiany hydrauliki na nic innego, pozwala uzyskać bardzo mocne 16XKM z bardzo sensownym przebiegiem momentu.
Zdaje się ze u mnie uzyskałem lepsze wartości niż u Ciebie a auto było strojone na odwal się.

Nie upieram sie ze są gorsze lepsze któreś wałki, ale mówienie o nich że sa łagodne w moemcie gdy mają potencjał na jakeiś 17XKM z 4P to chyba nadużycie. Każdty kolejny model wałków zabija użyteczny zakres obrotów.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 07 Paź, 2011   

saxorulez napisał/a:
Cytat:
Jak nie zrobisz remapu to nie ma sensu. Trzeba przestroić komputer chociaż.



Nie prawda, sa profile nie wymagające grzebania w ECU, ale przyrosty na nich też są nie duże.


Wiem, pisałem o tym konkretnym profilu który masz teraz na sprzedaż.
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 07 Paź, 2011   

Łukasz, bazowałem na zasłyszanych twierdzeniach, sam nie sprawdzałem parametrów do tej pory. :) Mogłem to zrobić wcześniej. ;)

Wychodzi na to, że nasze wałki są bardzo podobne. I tak piszą ludzie w UK. Newmany mają trochę wyższy wznios i trochę dłuższy czas.

Twoje:


Moje:


Już się nie gniewaj. :*
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 13