Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Witanie i pytanie
Autor Wiadomość

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

  Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   Witanie i pytanie

Witam.Moj pierwszy poscik na forum, na imie mam Jarek, wlasciwie mieszkam w Krakowie (tu spedzam wiekszosc tygodnia) smigam Saxo VTS-em...W tej chwili bolid jest w przebudwie, znaczy sie przeklada sie do niego silniczek z 206 XS (1.6 16v).. Kilku z was pewnie sie zastanowi teraz po co to robie, mianowicie wkladam silnik seryjnie majacy 10KM mniej ale mam nadzieje ze z biegiem czasu uda mi sie was do tego projekciku przekonac :) i od razu pytam, jest ktos na forum kto porusza sie Pugiem 206/ew 307 z silnikiem 1.6 16v?? Z racji ze wiekszosc czesci bede potrzebowal od puga (w sumie walki i kolektor na razie przerzuce od VTS-a) to chetnie nawiozal by z kims kontakcik gdzie, jak, czego warto szukac do tego silniczka... :)

P.S Przepraszam ze tu sie witam, ale nie znalazlem tematu gdzie sie przedstawiaja "swiezaki", znaczy jakis znalazlem jeden ale byl zablokowany :)
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

siema , tu sie witamy -> http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14

nie kumam czemu caly silnik? wystarczy samą głowice :D
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

Witaj, Mistrz Saxorulez jest chodząca encyklopedią jeśli chodzi o silniki serii TU, sprowadzi Ci każdy tail jaki tylko będziesz potrzebował. Przy okazji ma właśnie na zbyciu wałki CatCamsa do tego silnika w promocyjnej cenie z potencjałem na 150+
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

michool_vt napisał/a:
siema , tu sie witamy -> http://forum.hothatch.org/viewtopic.php?t=14


eM zamknął temat chyba.

Głowicę chyba też Saxorulez ma do opchnięcia :)
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

Witajacy sie temat zamknal eM uzasadniajac to tym "Na prosbe Andrzeja" i zamknal.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

jarek-malopolsk,

siema malopolski, swap przyznaję bez bicia troche dziwny bo moim zdaniem silnik troche trudniejszy w dłubaniu niż TU5J4 czyli seria z Saxo z kilku małych drobnych przyczyn o czym póżniej.

Pytanie numer 1) jaki silnik był w Twoim saxo?
Pytanie numer 2) dlaczego ten silnik tam wkładasz?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

Kamilbike napisał/a:
Witajacy sie temat zamknal eM uzasadniajac to tym "Na prosbe Andrzeja" i zamknal.


no właśnie też się dziwię, bo Andrzej z tego co widzę zarejestrował się dopiero wczoraj ;)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

* "nie kumam czemu caly silnik? wystarczy samą głowice"
* "swap przyznaję bez bicia troche dziwny..."

SWAP-ik moze i troche dziwny dla niektorych, ale mam nadzieje ze beda z niego ludzie, a raczej PS-y :devil: Po pierwsze moim glownym zalozeniem pod maska mialo byc co innego niz w serii (takiej jakies zboczenie), poczatkowo myslalem o 2.0 z Xsary jale jakos sie to nie mialo do siebie, wiecej bylo "przeciw" niz "za" i temat upadl..Pozniej stwierdzilem, ze nie bede zmienial pojemnosci, i zostane na 1.6, ale dalej chcialem miec choc cos ciut innego niz juz mam... w miedzy czasie pojawil sie w bardzo korzystnej cenie silniczeg z Puga, z malym przebiegiem i w b.d stanie... decyzje o jego "wsadzeniu"osatecznie podjalem w sumie dzieki znajomemu ktory, budowal z saxo rajdowke, a jak sie docelowo okazalo wyscigowke... Kupil saxo z gazem i to jeszcze tak zrobionym ze silnik nadawal sie na zlom..a ze wiadomo jakie sa ceny i dostpnosci 16v z saxo i 106 to szukal czegos alternatywnego i wypadlo na 206... Jak sie okazalo do przerobienia byly tylko dwie lapy mocujace + przesuniecie zbiorniczka (nie pamietam juz ktorego), reszta perfecto... I tak zbudowal autko do wyscigow gorskich..Najlepsze jednak bylo przed nim, robiac to w "garage" gdzie przygotowuja sie i serwisuja auta do sportu, po skonczeniu autka i testowaniu go wyszlo ze jest lepsze od wyscigowki saxo robionej na seryjnym silniku, znaczy wyszlo to jak obydwie przyspieszaly, jechaly kolo siebie itp. (waga ta sama, te same modyfy przeprowadzane przez tych samych mechanikow, przelozenie to samo, itp) a jednak jechaly inaczej...Oczywiscie nie byly to roznice nie wiadomo jakie, ale to pokazalo ze z silnika z 206 tez mozna nawyciagac i wcale nie musi byc o pare-parenacie koni gorszy... Nie twierdze ze z kazdego tak bedzie i zawsze ale dla mnie wystarczajace jest to ze nie mam jakis straszliwych roznic a bede mial to com chcial-czyli co innego pod maska niz seria :D Trzeba eksperymentowac, ja jeszcze o takim wynalazku nie slyszalem zeby smigal po dorodze publicznej wiec chetnie zaspokoje ciekawosc jak to bedzie wypadalo w budzie saxo i w porownaniu z innymi VTS-ami :jupi: Oczywiscie nie chce tu forsowac terorii ze ten silnik raz "zrobil" serie saxo i jeszcze kozak..byc moze bedzie inaczej-to sie okaze, w kazym razie pewnie kilku z was tez zaciekawi jak to bedzie jachalo wiec posprawdzamy w "realu" albo pod "REALem" :rotfl: jesli beda mnie inne VTS-y loily to bedzie znak ze trzeba poprawiac i dazyc do perfekcji ;D

Tak wiec teamcik co do wyboru silnika uwazam za zamkniety, jako glowny powod uznajmy ze chcialem miec za wszelka cene w saxo !.6 ale inne niz seryjne :lol2:

Tak ze moje powyzsze wypociny uznajmy jako odpowiedz na 2 pytanko saxorulez-a a odpowedz na pierwsze jest rozniez wyzej; 1.6 :rotfl:

a co do tych walkow to ile to jest cena promocyjna, mam nadzieje ze mniejsza niz wlakow do VTS-a... :ble:
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

to projekt rzeka czy jest juz znany jakis termin ukonczenia? na jakim etapie jestes?

jak chcesz to pozniej sprawdzic na drodze to ja bardzo chetnie... ale nie vts a 106 :]

i witam na forum....
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

co do terminow to przedstawiaja sie one nastepujaco:

1.05.09 - Zakup silnika
(przy okazji mala anegdota-wieczorem stracilem dowod rejestracyjny za przyciemnione szyby-za przednie boczne..oczywiscie bylo dmuchanie i pan wladza mowi: Prosze otworzyc bagaznik panie kierowco, sprawdzimy czy posiada pan gasnice i trojkat..., podchodzimy do bagaznika, podnosze klape...a tam 16v ulozone (nie bylo go widac z zewnatrz-ciemna szyba :ble: ) na co pan policjant: co to k.. jest, ja na to: jak to co - 110Ps w bagazniku wraz z przodem daje jakies 230Ps i 4x4 :rotfl: Oczywiscie gasnicy ani trojkata nie bylo ale jak pan wladza wypytal co to za silnik, czy do VTS-a wsadzam itp to mandat za braki podarowal :devil: ...a wrazajac do tematu

2.05.09 - silnik zawiozlem do komletnego przegladniecia i ewentualnenych poprawek...na chwile obecna odchudza sie kolo zamachowe i calosc sie przeglada...
i tu od razu wlasnie moje pytanie: od czego zaczac modyfikacje (oprcz odchudzania kola bo to juz sie robi), znaczy mysle tak zrobic zeby moze porobic teraz takie rzeczy ktore robi sie na "wyciagnietym" silniku, czyli zeby go pozniej nie wyciagac... tylko zeby to jezdzilo jak zloze na reszcie serii o_O
Szczerze mowiac to moje pierwsze modyfy w jakim kolwiek aucie i nie do konca wiem od czego zaczac...czy lepiej wrzuci na razie silnik jak jest, uruchomic auto i zaczac np. od dolotu, kolektora i wydechu, a pozniej "grzebac" cos w samym silniku, czy najpierw zrobic silnik a do nieg pozniej dopasowywac reszte, czyli robic dolot, wydech itp...
U mnie modyfikcja bedzie wygladal tak jak chyba u wiekszosc, nie mam kilku tysiecy zl zeby od razu wylozyc tylko chce robic rzecz po rzeczy wraz z przyplywem gotowki...wiec od czego waszym zdaniem lepiej zaczac...??
Ostatnio zmieniony przez jarek-malopolska Śro 06 Maj, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:
wiec od czego waszym zdaniem lepiej zaczac...??


od ortografii :D

to tyle ode mnie bo ja się nie znam na silnikach
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

no w sumie w tej kwestii rad nie oczekiwalem ale..DZIEKI :]
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

Jarek ale jaki miałeś slinik do tej pory? 1.6 8v czy 1.6 16v bo nie pisze jasno i wyraźnie?
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

Pisał ze 10 km mniej i ze w sumie 230 km...
Znaczy ze ma 16v
_________________
...
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 06 Maj, 2009   

jarek-malopolsk napisał/a:
od czego zaczac modyfikacje

Od trójkąta, gaśnicy i apteczki. Nigdy nie wiesz co Cię spotka na drodze....

Tak poza tym witam.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9