Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka bezpieczenstwa zgodna z zalacznikiem ¨J¨do 106
Autor Wiadomość

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

Muszę to na prawdę dobrze wymierzyć, bo wolałbym mieć krzyż w pałąku głównym. Można go odsunąć maksymaknie tyle ile pozwala konstrukcja podłogi, czyli tam gdzie zaczyna się siedzisko tylnej kanapy. Plus dodatkowo Piotrek mówił, że pałąk główny można odchylić o 6% od poziomu, więc powinno wystarczyć, ale pewności nie ma. Jeśli chodzi o wzmocnienie dachu, to ten sam Piotr uważa, że wystarczająca będzie jedna przekątna, którą można by ustawić tak, żeby dla mnie było więcej miejsca nad głową. Ewentualnie V też wchodzi w grę.

Wzrostu mam 190 cm, wagi 87 kg :)

Muszę się przymierzyć może do matt'a... Auto oddaje do roboty w styczniu więc, jeszcze jest trochę czasu, ale powoli trzeba już nad tym myśleć.

Powiedzcie mi dlaczego V przy pałąku głównym miałoby być niezgodne z załącznikiem J ? Skoro tyle ludzi tak jeździ bez problemu...
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

Tomcat napisał/a:

Powiedzcie mi dlaczego V przy pałąku głównym miałoby być niezgodne z załącznikiem J ? Skoro tyle ludzi tak jeździ bez problemu...



Bo nie ma takiego wzmocnienia w załączniku ;)

http://www.pzm.pl/userfil...zal_J/J_253.pdf

ale jak sam napisałeś wiele ludzi ma takie coś jeździ i nie ma problemów... Napisałem o tym jako takiej małej ciekawostce więc nie róbmy z tego problemu.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

... do czasu az ktorys z komisarzy technicznych na to wpadnie ;)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

myśle że rysunek 253-6 to właśnie to :) są rurki na pałąku głównym są a gdzie to juz inna sprawa :)
_________________
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 05 Lis, 2010   

no jak by nie brać pod uwagę tego że..

"Górna krawędź przekątnej musi połączyć się z pałąkiem głównym mniej niż 100 mm
od jej połączenia z tylną podporą lub podpora tylna mniej niż 100 mm od jej
połączenia z pałąkiem głównym"
:)


ale myślę, że zrobił się mały OT i może lepiej będzie to posprzątać :>
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8