Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory a obniżenie
Autor Wiadomość

zowa
[Usunięty]

Wysłany: Wto 06 Cze, 2006   

szymon napisał/a:
To jest rada m.in. Tomka Czopika:
Na polskie drogi np. warszawskie
seryja sprężyna + twardy , sztywny zwał jak zwał amortyzator,
niski i twardy zawias na nasze drogi to nieporozumienie.
auto winno trzymać się drogi( wybierać nirówności a nie podskakiwać :556:
polowa PPZM tak jezdzi :) na takiej konfiguracji:) B6 + seryjna sprezyna
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 07 Cze, 2006   

Ziomy z LBN ktorzy jezdza cliowkami na seryjnych amorach a sztywniejszych i krotszych sprezynach narzekaja ze amory szybko padaja. Mysle ze odwrotnie (mocny amor / seryjna sprezyna) nic sie nie powinno dziac.
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Śro 07 Cze, 2006   

k-mart napisał/a:
Mysle ze odwrotnie (mocny amor / seryjna sprezyna) nic sie nie powinno dziac.

Tak, z punktu widzenia jazdy jest to znacznie lepsze wyjście. Ale wiadomo jak jest, każdy lubi mieć glebę i wtedy idą pół środki, bo kasy szkoda a same springi wychodzą najtaniej.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 07 Cze, 2006   

Doszlismy ostatnio de tego,że b6 do seryjnej sprężyny jest ok, a co z b8? byłby już za krótki do seryjnych sprężyn?
 
 
 

Jaco707 
kalibruj mahometa


auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 17 Lip, 2006   

Czy ktoś miał doczynienia z tymi zestawami zawieszeń? Ceny są bardzo konkurencyjne, ale ciekawe jaka jest jakość.
aukcja 1
aukcja 2
aukcja 3
aukcja 4
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 17 Lip, 2006   

za 1200 masz Bilsteina B6 także nie wiem po co utrudniać sobie życie takim zawiasem..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Jaco707 
kalibruj mahometa


auto: 106 rallye
silnik:: 1.6 16V
moc: 120km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Kwi 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 17 Lip, 2006   

Ale tu jest razem ze sprężynami za 1150zł :D . Jak będę robił zawias to pewnie na bilsteinie, ale tak informacyjnie chciałem zapytać, czy to badziewie z allegro jest coś warte ;)
 
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Lip, 2006   

Jaco707 napisał/a:
czy to badziewie z allegro jest coś warte

Badziewie - zatem nic nie warte. Lepiej sobie dać spokój. Skoro Bilstein jest w tej cenie i nawet jeśli bez sprężyn, to co z tego. Springi sobie można kupić za 300 pln. Różnica w cenie kompletów, w tym układzie, to 300 pln, a w jakości i trwałości - przepaść.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Wto 18 Lip, 2006   

Też tak uważam, badziewia z allegro są nic nie warte.
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 18 Lip, 2006   

taki zawias wg wytrzymał by tylko jeden sezon ostrej jazdy a bilstein niedość ze wytrzma dluzej to jak ci sie skoncz to wysylasz do zerkopolu i dostajesz jak nowy:)
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Lip, 2006   

Ta, ponadto pozostaje jeszcze cos takiego jak prowadzenie, komfort i wybieranie nierówności. Zestrojenie tych kitów typu SuperSport, Weitec, GT cupline itd.. to po prostu nikła przyjemność. Auto sztywne jak deska, wybieranie fatalne, komfort znikomy, szczególnie w polskich warunkach drogowych. Dlatego warto dołożyć i kupić np H&R Cup Kit, Eibach pro system/sport system, Bilstein B10, B12. Zdecydowanie lepiej się auto na nich prowadzi, furak świetnie siedzi w zakręcie, a do tego bardzo przyjemnie pokonuje dziury.
 
 

Karaś
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Lip, 2006   

Zgadzam się z przedmówcami - trzeba zaczynać od amortyzatorów.
Najlepiej B6 do seryjnych sprężyn lub B8 do krótkich/twardych.

Ja na początku zamontowałem same czerwone springi H&R (-40mm). W pół roku wybiło mi amorytzatory i samochód zaczął niebezpiecznie podskakiwać na poprzecznych nierównościach. Odkąd zainwestowałem dodatkowo w amortyzatory, jazda stała się przyjemnością (mam KONI bo do Concerto nie ma B8).
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

Już zadawałem to pytanie ale ni było odpowiedzi więc próbuje jeszcze raz :D
A jak się ma założenie b8 do seryjnej sprężyny?
 
 
 

KriSSo
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

Cytat:
Już zadawałem to pytanie ale ni było odpowiedzi

Może po prostu nikt tego nie testował ? Po to się kupuje B8, żeby przede wszystkim śmigać na krótkich springach. Do seryjnych są do tego przewidziane B6. Dlatego lepiej nie kombinować i korzystać z podzespołów, które zostały do konkretnej pracy, w konkretnym zakresie zaprojektowane.
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 29 Lip, 2006   

No dobra dobra, ale ciekawosci nigdy za mało :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12