auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 25 Gru, 2009
Zakładam że nie powinno być problemów bo to ten sam typ silnika co w AXie, ale możesz mi podesłać zdjęcie fajek, na wszelki wypadek. Magnecor jednak często modyfikuje względem orginału, tak było w clio np. Także fotkę dla pewności podeślij.
tylko cos w katalogu nie widze ... i nie chce placic 350zl w sumie mi stykna 80tki
zasadniczo to potrzebuje to volvo 240 2,3 '89-91 na wtrysku (w katalogu tylko wersja karburator), ewentualnie moze jestes w stanie podac dlugosci tych od karburatora. Chyba, ze zamawiac na wymiar, ale pewnie bedzie drozej i dluzej.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010
pcs, Sorki nie zauwazylem że piszesz, stronka z rozwinięciem com.pl to nie moja.
Moja na razie nie działa. Jak mi podasz długości i rodzaje przyłączy to zrobią na zamówienie, nie będzie ani drożej ani dłużej, bo praktycznie wszysto robią na zamówienie.
Zgadamy się wieczorem i powiem Ci co i jak
o i super, wstepnie, jakbys mogl moze zerknac jakie sa wymiaty kabli do 240 2.3 karburator i czy na pewno jest ten piaty cewka/ rozdzielacz, moze a nuz beda takie same. No cena mnie interesi, jak sie okaze ze ze 80 jest 150zl tansze od 85 to pewnie wezme tansze ...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 23 Mar, 2010
pcs, Napisz mi na PW jak najwięcej danych o Twoim modelu i silniku w sensie kod silnika I jeśli możesz na szybko, to cyknij fotki złączy do cewki i rozdzielacza oraz wejść na świece, bo wstępnie z tego co widzę może nie być łatwo coś dobrać z innych modeli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach