Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Temp powietrza a osiagi...
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   Temp powietrza a osiagi...

Panowie,

czy wiadomo np. jak duży wpływ na osiągi ma temperatura powietrza..

mam wrażenie zę mi samochód nie jeżdzi.. szukam przyczyny..

Napewno Michał pamięta że w pażdzierniku (jak mielismy pamiętnego dzwona aka - dochodzimy integre) to saxo latało jak sciekłe..

dzisiaj jeżdzi jak nie dorobiona kupa...


szukam solution..

???????????????
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

kochany, pojedz na hamownie, popros o wylaczenie korekty i zobacz jaka masz moc, dupohamownia to kiepski pomiar.
ja swoj rekord 14.3 robilem przy takich temperaturach ze na masce mozna bylo sobie jaja ugotowac a latal jak wsciekly, jak postal i pod maska bylo ponad 80 stopni (mierzone) to go troche mulilo, wystarczylo przedmuchac i latal dobrze.
wiec nie wierze zeby z powodu 30stopni go zmulilo mocno
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

czy grabowski już działa..???
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

nie wiem niestety
_________________
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

Dziku, mysle ze teraz to troche jestes hop do przodu. Bo cos czuje ze jakbysmy te kilka dni temu pojechali na seat racing razem to marnie widze to 14.3... A Lukasza wynik jestem pewien ze bedzie lepszy jak sie ochlodzi. Zgadzam sie natomiast w sprawie hamowania. To akurat nie zaszkodzi.
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

ja odczuwam to samo co łukasz jak jeszcze klime włacze to jest niezla masakra wcale nie jedzie i dlatego malarem sie lata teraz po miescie :) Lans-0 hamulce-dno przyspieszenie-dno i wodorosty :D
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

JIMEK napisał/a:
Dziku, mysle ze teraz to troche jestes hop do przodu. Bo cos czuje ze jakbysmy te kilka dni temu pojechali na seat racing razem to marnie widze to 14.3... A Lukasza wynik jestem pewien ze bedzie lepszy jak sie ochlodzi. Zgadzam sie natomiast w sprawie hamowania. To akurat nie zaszkodzi.


Nie bedzie 14.3 bo clio juz tak nie jezdzi :(

Mozemy zrobic testy, zmierzyc gtechem w ciagu dnia przy upale i w nocy.
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

jezeli mozna to ja tez sie pisze na takie testy bo w moich odczuciach samochod o wiele lepiej gania jak jest chlodne powietrze - ale wiadomo dupohamownia ;)
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

hamujac auto zaraz po dojechaniu na hamownie mialem
moc o 6KM mniejsza niz jak auto postalo 1h i troche
wystyglo... dluzej nie czekalem
 
 

szymon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

Ja z własnego doswiadczebia moge powiedzieć że mój saxo przy takich ~( 32 st)temp. nie jest tak zwawy jak gdyby było chłodno. Reakcja na gaz tez jes zamulona.
Ale ( jeszcze jak miałem Puga 106) to jak spadł tylko desz autko robiło się zywsze. Przecież nie od dziś wiadomo że niska temp sprzyja silnikowi. Najbardziej odczuwalne jest to w silnikach turbo.
Teraz jak jest taki upał , włącze jeszcze klime to mam wrażenie że jadę Tico :570:
Jak dla mnie reakcja silnika jest chyba naturalna. Po to są właśnie chłodnice powietrza doładuwojącego żeby wpadało zimniutkie a nie gorące.
 
 

kubag
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Lip, 2006   

Im temperatura powietrza jest mniejsza tym mniejsze sa czasteczki, a wiec przy nizszej temperatuze na jednostke obietosci wchodzi wiecej czasteczek tlenu potrzebnego do spalania niz przy wysokiej. Ten sam efekt jest tez do odczycia w gorach. Jak smigalismy autem w grecji turcji chorwacji itd w wysokich gorach 3000mnpm itd to auto bylo niezle zamulone gdyz powietrze tam jest zadsze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 14