Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
buda 106 - czy są różnice w wersjach?
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   buda 106 - czy są różnice w wersjach?

Helloł.

Przymierzam się do jakiegoś upalacza i zastanawia mnie różnica w wersjach nadwozia w 106'tkach. Czy samo nadwozie (pomijam nakładki plastikowe itd.) różni się pomiędzy XS, XSI, Rallye, GTI/S16?

Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2?

Czy np. można w prosty sposób zaadaptować nakładki, progi itd. z S16 np. do XS?

Jeszcze pytanie na marginesie, czy do budy XSI PH1 wchodzi plug&play 16V?

:faja:
Dzięki!
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Greg napisał/a:
Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2?


Różne ale drzwi np są takie same

Greg napisał/a:
Czy np. można w prosty sposób zaadaptować nakładki, progi itd. z S16 np. do XS?


Trzeba ciąć błotnik tylny, z przodu da się to przykleić bez cięcia na klej do szyb

Greg napisał/a:
Jeszcze pytanie na marginesie, czy do budy XSI PH1 wchodzi plug&play 16V?

Wchodzi bez problemu.
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

kubas napisał/a:
Greg napisał/a:
Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2?


Różne ale drzwi np są takie same

Akurat drzwi , są inne :>
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

piotrek jest taki kochany on wszystko wie :)
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

ph1 ma na pewno inna podloge od ph2
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Bad-i napisał/a:
ph1 ma na pewno inna podloge od ph2


Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami

Greg napisał/a:
Jeszcze pytanie na marginesie, czy do budy XSI PH1 wchodzi plug&play 16V?


Nie, inne jest mocowanie głównej poduchy silnika, ale do ogarniecia

Jak już planujesz swapa 16v do ph1 to znajdź budę od jakiegoś zwyklaka 1.0 albo coś takiego.xsi to zazwyczaj śmietniki blacharsko, a zawieszenie i tak pewnie bedziesz musiał zmieniać ;)
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

AndreXSi napisał/a:
Bad-i napisał/a:
ph1 ma na pewno inna podloge od ph2


Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami


Chyba jednak tak, jest roznica w wytłoczeniu powierzchni w bagazniku ;)
 
 

AndreXSi
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

a fakt, masz rację

anyway, wszystkie punkty mocowań podzespołów są raczej takie same
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 10 Cze, 2010   

Bad-i napisał/a:
AndreXSi napisał/a:
Bad-i napisał/a:
ph1 ma na pewno inna podloge od ph2


Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami


Chyba jednak tak, jest roznica w wytłoczeniu powierzchni w bagazniku ;)

to fakt - w pierwszej serii była specyficzna szczelina, przez którą było widać nawierzchnię. Przynajmniej u mnie była.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

mi napisał/a:
Bad-i napisał/a:
AndreXSi napisał/a:
Bad-i napisał/a:
ph1 ma na pewno inna podloge od ph2


Chyba jednak nie... tzn różnica jest przy progach w wersjach z nakładkami


Chyba jednak tak, jest roznica w wytłoczeniu powierzchni w bagazniku ;)

to fakt - w pierwszej serii była specyficzna szczelina, przez którą było widać nawierzchnię. Przynajmniej u mnie była.


Mistrzu to byłą tak zwana dziura eksploatacyjna wyżarta przez rdzę :rotfl:
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 11 Cze, 2010   

Dzięki Panowie! :)

kubas napisał/a:
Greg napisał/a:
Jak to wygląda w przypadku PH1 a jak PH2?


Różne ale drzwi np są takie sam

A jakie to są róznice? Czy to kwestie np. przetłoczeń na listwy, szerokości całych błotników, sztywności, wizualne?

Chce żeby to się kupy trzymało i nie wyglądało mimo wszystko jak 1.4 czy 1.5 dizel. :P
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9