Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot w 106 Rallye
Autor Wiadomość

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   Dolot w 106 Rallye

Po krótce na czym polega problem.
Wczoraj wymieniałem chłodnice i postanowiłem zdemontować pewną część (według mnie niepotrzebną) w seryjnym dolocie. Mianowicie chodzi mi o ten kawałek, który znajduje się tuż za chłodnicą, jest to taki kawałek powyginanych rur połączony z dolotem tuz za chwytakiem powietrza. Dziś przejechałem się kawałek i chyba będę musiał to zamontować spowrotem, auto zostało strasznie zmulone do 4k rpm i jest troszkę głośniejsze w okolicach 3-4k rpm.
I w związku z tym moje pytanie, jaka jest rola tego "wywijańca"? Rezonator? Czy to ma aż taki wpływ na charakterystykę silnika?

W aukcji ta część jest po lewej -> http://cgi.ebay.co.uk/New...S-/230401212310
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

nie wierze ze ekspert się na podstawach dolotu wyłożył :P

Martin , w NA , długość ma znaczenie , a ty wywalajać to właśnie bardzo skróciłeś dolot :P
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

pewnie p106rallye mógłby coś napisać mądrego w tym temacie, gdyby mógł...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

OK, w taki razie montując Racelanda będzie jeszcze gorzej? Bo dolot będzie jeszcze krótszy niż obecnie, czy może stożek to zrekompensuje w pewnym stopniu?
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 13 Cze, 2010   

martin.h napisał/a:
OK, w taki razie montując Racelanda będzie jeszcze gorzej? Bo dolot będzie jeszcze krótszy niż obecnie, czy może stożek to zrekompensuje w pewnym stopniu?


Tyle że w przypadku Racelanda powinno być więcej tego powietrza, więc góra się na pewno poprawi. Ja jeździłem długi czas wogóle z samą puszką bez tych rur i po przejściu na racelanda różnica była bardzo duża. Jak na dolot of course. Równie duża różnica była między zestawem K&N a Racelandem, wiadomo co jest najlepsze :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 9