Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
ECU do Clio II Sport
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   ECU do Clio II Sport

http://www.k-tecracing.co...id=3640&appid=2

Nie wiem czy widzieliście ale chyba otwiera to w jakiś sposób drzwi do zabawy.. w cenie trochę wyższej niż gotowe rozwiązanie VEMSa ale przynajmniej gotowy stand alone
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

bardzo fajne SA, pozycja niezbędna szczególnie dla kogoś kto idzie grubo w mody silnika, przy amatorce typu wydech + dolot + może jakieś lajtowe wałki + korekta mapy paliwa wystarcza RS Tuner
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

no tak ale efekty po amatorce też są amatorskie.. pokaż mi w PL Clio mające 100Km z litra... chyba ciężko tutaj nastrugać coś więcej niż na wałkach Nkowych

TOXIC ma wałki na których 200KM jest realne na seryjnej przepustnicy moim zdaniem a nawet się nie zbliżył do tej mocy, Freeman na Nkowych wałkach miał lepiej zestrojone i moim zdaniem szybsze auto
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

Widzialem już dawno, niestety IMHO na ulicę nieopłacalne wyładować lekko 10k za 20KM, bo tak to wyjdzie,
5k komp
3k wałki
1k strojenie
i zostaje raptem 1k na mechanika, a gdzie jakieś tłoki spręzynki talerzyki itp.
Co innego do sportu, można próbować atakaować 220KM i masę 1000kg w Agr. :devil: z kłówką Typiary by się wciągało nosem :)
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

saxorulez, W chwili obecnej jest dostępny kolektor ssący z firmy JMS ktory osiągi daje zbliżone do ITB a kosztuje 1300 czy 1500L plus strojenie seryjnego kompa.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

GeKo

poka ten kolektor.. a co do strojenia seryjnego kompa to poza drobnymi poprawkami jak w Gr N nie widziałem projektu na seryjnym ECU który dał by osiągi na poziomie ITB
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

GeKo napisał/a:
niestety IMHO na ulicę nieopłacalne wyładować lekko 10k za 20KM


Wejdz na dowolne forum hondy i zobacz ze to nie jest dziwne ;)

Specyfikacja wyglada zacnie, poza cena.
_________________
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

dzik, nie jest dziwne? tzn? bo nie rozumiem. W CTR robisz wdech wydech i jest +20KM w clio nieosiągalne.

1300 funciaków za kit bez mapy
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

GeKo,

dzikowi chodzi o to ze ludzie ładują tam po 10-20k PLN w silniki w specyfikacji NA

tak naprawdę ceny gratów są te same tłoki do CTRa to ten sam koszt co do Clio, wałki w Cat Cams do CTRa droższe o 1100 PLN, kółka i reszta to zbliżone koszty. Wydech myślę ze podobnie, itb to te same koszta. Hondata to koszt 3599 PLN czyli praktycznie koszt całości się wyrównuje :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

dokładnie, koszty modyfikacji NA Clio i CTR'a są zbliżone, CTR ma jednak dużą przewagę w skrzyni, która jest świetnie zestopniowana i stosunkowo wytrzymała
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010   

saxorulez, ok rozumiem, na ulicę to nie ma sensu, to sztuka dla sztuki, co innego motorsport. Natomiast co do wałków tłoków to do CTRów znając życie jest pewnie dużo innych producentów są pewnie i tańsi i drożsi od CatCamsa. Choćby głupia szpera do CTRa za 3k pewnie się kupi albo i taniej do clio bez 4 w bólach nie ma co podchodzić.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Ale cena dyfru nie ma wpływu na moc silnikia GEKO, trzy osoby udowodniły Ci że się mylisz :P

Oczywiście zawsze można znaleźć tańsze rozwiązanie, w przypadku Clio niehc to będzie Świątek

Ja nie uważam że kupienie tłokó, wałków, sprężynek, itb i ECU na ulicę nie ma sensu. Myślę że da sie zrobic jakieś 220-240KM z tego silnika i bardzo fajnie tym jeżdzić, to ze ludzie robią to od dupy storny w PL - co widzę po tym jak sprzedam wałki i w jaki sposób te auta kończą to już druga historia.

Ja jak budżet pozwoli i starczy mi miłości do francuzów zrobie takie Clio bo chyba muszę udowodnić zę się da :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

saxorulez, ale co mi udowodniły, że w czym się mylę bo się gubię :) dyfer to był tylko jeden z przykładów, różnic cenowych, najprostszym innym przykładem jaki sam wskazałeś jest komp 3600 vs 5000 i pewnie znajdzie się tego jeszcze trochę. CTRy się łatwiej modyfikuje i tyle. Łatwiej o przyrosty niż w clio, natomiast nawet lekko zmodzone clio potrafi jechać jak mocniejszy CTR. Idąc kompleksowo pewnie różnice cenowe się zatrą.
_________________
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Rzeczywiście - za tą cenę można się pokusić na Hondę 1.8 :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010   

Jak to powiedział znajomy mechanik "To nie jest za drogie, po prostu za mało zarabiasz"


dzik napisał/a:
GeKo napisał/a:

niestety IMHO na ulicę nieopłacalne wyładować lekko 10k za 20KM



Wejdz na dowolne forum hondy i zobacz ze to nie jest dziwne ;)


Piotrze, jedni pakują kasę w naprawy a inny w modyfikacje, kwestia wyboru.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13