Nie wiem czy widzieliście ale chyba otwiera to w jakiś sposób drzwi do zabawy.. w cenie trochę wyższej niż gotowe rozwiązanie VEMSa ale przynajmniej gotowy stand alone
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
bardzo fajne SA, pozycja niezbędna szczególnie dla kogoś kto idzie grubo w mody silnika, przy amatorce typu wydech + dolot + może jakieś lajtowe wałki + korekta mapy paliwa wystarcza RS Tuner
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
no tak ale efekty po amatorce też są amatorskie.. pokaż mi w PL Clio mające 100Km z litra... chyba ciężko tutaj nastrugać coś więcej niż na wałkach Nkowych
TOXIC ma wałki na których 200KM jest realne na seryjnej przepustnicy moim zdaniem a nawet się nie zbliżył do tej mocy, Freeman na Nkowych wałkach miał lepiej zestrojone i moim zdaniem szybsze auto
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
Widzialem już dawno, niestety IMHO na ulicę nieopłacalne wyładować lekko 10k za 20KM, bo tak to wyjdzie,
5k komp
3k wałki
1k strojenie
i zostaje raptem 1k na mechanika, a gdzie jakieś tłoki spręzynki talerzyki itp.
Co innego do sportu, można próbować atakaować 220KM i masę 1000kg w Agr. z kłówką Typiary by się wciągało nosem
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
saxorulez, W chwili obecnej jest dostępny kolektor ssący z firmy JMS ktory osiągi daje zbliżone do ITB a kosztuje 1300 czy 1500L plus strojenie seryjnego kompa.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
GeKo
poka ten kolektor.. a co do strojenia seryjnego kompa to poza drobnymi poprawkami jak w Gr N nie widziałem projektu na seryjnym ECU który dał by osiągi na poziomie ITB
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
GeKo,
dzikowi chodzi o to ze ludzie ładują tam po 10-20k PLN w silniki w specyfikacji NA
tak naprawdę ceny gratów są te same tłoki do CTRa to ten sam koszt co do Clio, wałki w Cat Cams do CTRa droższe o 1100 PLN, kółka i reszta to zbliżone koszty. Wydech myślę ze podobnie, itb to te same koszta. Hondata to koszt 3599 PLN czyli praktycznie koszt całości się wyrównuje
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
dokładnie, koszty modyfikacji NA Clio i CTR'a są zbliżone, CTR ma jednak dużą przewagę w skrzyni, która jest świetnie zestopniowana i stosunkowo wytrzymała
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 18 Wrz, 2010
saxorulez, ok rozumiem, na ulicę to nie ma sensu, to sztuka dla sztuki, co innego motorsport. Natomiast co do wałków tłoków to do CTRów znając życie jest pewnie dużo innych producentów są pewnie i tańsi i drożsi od CatCamsa. Choćby głupia szpera do CTRa za 3k pewnie się kupi albo i taniej do clio bez 4 w bólach nie ma co podchodzić.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010
Ale cena dyfru nie ma wpływu na moc silnikia GEKO, trzy osoby udowodniły Ci że się mylisz
Oczywiście zawsze można znaleźć tańsze rozwiązanie, w przypadku Clio niehc to będzie Świątek
Ja nie uważam że kupienie tłokó, wałków, sprężynek, itb i ECU na ulicę nie ma sensu. Myślę że da sie zrobic jakieś 220-240KM z tego silnika i bardzo fajnie tym jeżdzić, to ze ludzie robią to od dupy storny w PL - co widzę po tym jak sprzedam wałki i w jaki sposób te auta kończą to już druga historia.
Ja jak budżet pozwoli i starczy mi miłości do francuzów zrobie takie Clio bo chyba muszę udowodnić zę się da
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 19 Wrz, 2010
saxorulez, ale co mi udowodniły, że w czym się mylę bo się gubię dyfer to był tylko jeden z przykładów, różnic cenowych, najprostszym innym przykładem jaki sam wskazałeś jest komp 3600 vs 5000 i pewnie znajdzie się tego jeszcze trochę. CTRy się łatwiej modyfikuje i tyle. Łatwiej o przyrosty niż w clio, natomiast nawet lekko zmodzone clio potrafi jechać jak mocniejszy CTR. Idąc kompleksowo pewnie różnice cenowe się zatrą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach