Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa Paliwa
Autor Wiadomość

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

  Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   Pompa Paliwa

Na 95% w moim pugu po zrobieniu programu wysrała się pompa paliwa. Przy przekręceniu kluczyka nie slychac zeby pracowala, po odlaczeniu jej od przewodow idacych z samochodu i podpieciu na krotko od aku tez nie pracuje, po zdjeciu przewodu paliwowego przy wtryskach wylecialo tylko to paliwo ktore bylo w przewodzie i wiecej nie podaje. Bezpiecznik sprawdzilem. Pojade jeszcze do Adasia na diagnoze.

I teraz pytanie bo kompletnie sie na tym nie znam.. Jaka pompe kupic?? czy kupowac taka jak byla seryjnie tej samej wydajnosci (niestety nie wiem dokladnie jakiej)?? czy jest prawdopodobienstwo ze ta tez padnie bo np. bedzie za slaba?? czy szukac jakiejs wydajniejszej (jakies Walbro czy cos)?? jesli tak to jaka musi miec wydajnosc?

Kompletnie sie na tym nie znam wiec wszelkie rady mile widziane. Fajnie jakby Dzik sie wypowiedzial bo on chyba ogarnia ten temat.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

aha i po sprawdzeniu miernikiem dochodzi prad do pompy.. moze to przekaznik od pompy padl?? tylko jak to sprawdzic..

a i jeszcze dzien wczesniej zanim nie moglem odpalic samochodu podczas jazdy samochod zaczynal mi przerywac i zapalala sie kontrolka samodiagnostyki silnika! czy to moze byc zwiazane z dlubanym kompem czy mozna go wykluczyc?
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

no jak dochodzi prąd do pompy to do tego momentu wszystko gra przecież... to czemu przekaźnik ? pompa raczej Bartek
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

Zdecydowanie WALBRO 255 - Polecam koszt ok 400-500zł
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

http://www.allegro.pl/search.php?string=walbro+255

Marcel ktoras z tych ??
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

ja mialem w cifie ta -> http://www.allegro.pl/ite...255_gcl392.html


tylko to jest wewnetrza pompa ;)
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

czy po wsadzeniu wydajniejszej pompy seryjne wtryskiwacze to wytrzymaja??
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

cos takiego: http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232134.html ??
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

powinny wytrzymac, a jakie masz?

ja w civicu mialem 240cc i do 200PS daje rade
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
cos takiego: http://www.tomson.com.pl/x_C_I__P_20232134.html ??


nie działa mi link!


na www.extremepsi.com -> http://www.extremepsi.com...ubstring=walbro
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
czy po wsadzeniu wydajniejszej pompy seryjne wtryskiwacze to wytrzymaja??


Przeciez za to martwi sie regulator paliwa.

Seryjna pompa przy takich zmianach spokojnie powinna dawac rade, a to jaka pompe zalozysz zalezy jaka masz teraz. Czy jest zewnetrza, jesli tak to latwiej cos dobrac.

Jesli dla Ciebie 400PLN to OK to bierz walbro, a jesli chcesz wydac mniej to wystarczy taka od wiekszego silnika. Pytasz Vlodarskiego jaki wozek 3.0 mial podobna pompke i kupujesz zamiennik.

Policz przyrost % w stozunku do serii. Mi w GTT seryjna stara zajezdzona pompa dala 150% mocy, seryjna nowa dala by pewnie wiecej.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

Tak jak dzik, wydajniejsza pompa nie jest nie koniecznie jest potrzeba,

Zdiagnozuj to dokładnie co nie hula i dlaczego. Jeśli to pompa to może po prostu padło bo jest francuska.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Wrz, 2007   

ale wydajeniejsza pompa paliwa nie zaszkodzi ;)
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Nie 16 Wrz, 2007   

napewno nie zaszkodzi... ale po co komu pompa dająca 7bar jak i tak zostaje na np 3barach bo na tyle pozwoli regulator ciśnienia...chyba że się planuje jakieś modyfikacje...

tylko jeszcze pytanie, jak to wygląda w praktyce? czy jezeli producent podaje np 5bar to pompa faktycznie zawsze tyle nabija?
Ostatnio znajomy kupił pompe 3,5barową a po podłączeniu 2,9barowy regulator nawet na chwile nie otworzył odpływu... czy to normalne? :562:
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 04 Paź, 2010   

Potrzebuje szybkiego info:czy jest ktoś w stanie powiedzieć/sprawdzić gdzieś czy w saxo PHII pompa paliwa jest taka sama w 1.6 16V co w 1.6 8V ?? :>
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13