Nawiazujac do tego co kubas wkleil w watku o 306-tce, niby 182KM, a w praktyce okolice 160.
mamy tu szkolny przyklad kompletnie spapranego pomiaru, wykres nie ma prawa byc tak pofalowany, przyczyn moglo byc kilka, zle zamocowanie, male poslizgi kol itd. Trzeba byc naiwnym by wierzyc w te cyfry, pojawia sie jeden skok na >180KM a pozniej spada na 120. Obstawiam ze samochod ma w granicach 160KM. Tak wynika z obecnego wykresu po odrzuceniu pofalowan. Moment od 6500 zaczyna spadac, czyli przy okolicach 7200 pewnie jest w okolicach 160Nm co da okolo 160KM.
Na zielono narysowalem linie jak moment powinen wygladac gdyby nie pojawili sie jakies oscylacje.
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzik Pią 15 Paź, 2010, w całości zmieniany 1 raz
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 15 Paź, 2010
odpowiedź właściciela:
Cytat:
tez mnie interesuje ten spadek mocy, nie wiem dlaczego tak, przeciez nie mam kolektora ACAV.
auto bylo hamowane na 5 biegu wiec mowy niema zeby przy ponad 240km/h uslizgnelo sie koło.
auto mialo kilka biegów i na kazdym byla taka koncowka wykresu
Mysle ze tutaj byly dwa bledy, pierwsze to pofalowanie wykresu, drugi to ten strzal na koncu.
W sumie nie wazne co bylo przyczyna, ale wklejanie takiego wykresu jako przyklad ze ktos ma 182KM nie ma sensu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach