auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Pon 01 Lis, 2010 Saxo problem z odpaleniem
Przekręcam stacyjkę wszystkie kontrolki się zapalają tak jak ma być... Słychać jak pompa paliwa ładuje. Chce dać rozruch aku przygasa i nie kręci rozrusznik. Sprawdziłem stan naładowania jest OK. Próbowałem po kablach nie ruszył.... Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Przycisk rozłączający podczas uderzenia nacisnąłem...
Może być to wina alternatora?? Przy wiekszych obrotach (upalaniu) nieraz zaświeciła jego kontrolka. Ale to nie ładował by aku a wszystko z dostawą prądu jest ok ...
Dodam że przez ostatnie dwa dni gubił wolne obroty tj raz miał raz nie ...
HELP
_________________ i feel the need the need for speed
auto: Clio Sport
silnik:: F4R
moc: 172km Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Sie 2010 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon 01 Lis, 2010
Pamietam jak poszedł alternator w tym saxo to nie było problemu z odpaleniem,a co do tego że ta kontrolka od ładowanie się troszke świecila przy upalaniu to tak sie czasami działo.Alternator jest ok.Myśle ze problem z rozrusznikiem.
misiek86electro, dokladnie problem siedzi w rozruszniku, dokladnie przez to samo przechodze, palil ok do czasu, az zaczelo nagle cos piszczec przy odpalaniu kilkanascie razy odpalil jeszcze, a pozniej juz zaczal rozrusznik krecic, ale puszczal tzw bendix, wczoraj wieczorem juz nie dal rady zakrecic walem szukaj innego rozrusznika, ewentualnie jak chce Ci sie bawic to wyjmuj ten i rozbierz na czesci pierwsze zobacz co go boli. A jesli chodzi o obroty tez przy ostrym upaleniu potrafi zlapac 1500 ale po kilku sekundach spadnie na 1tys obr
misiek86electro, w 16v modul? to jest proste jak budowa cepa rozrusznik jest podlaczony przez mase do minusa i przez gruby kabel do plusa, kabel ktory go zalacza idzie ze stacyjki
Ale przygasała by kontrolka aku... gdyby to był rozrusznik? bardziej mi to wygląda na jakiś moduł zapłonowy... Będę drążył
moze przygasac ostatnio rozbieralem rozrusznik z ccs. Bendix dzialal ale rozrusznik nie krecil i bylo obciazenie ukladu po przekreceniu kluczyka na zaplon.
Napiecie na bendixie spadalo z 12.5V na niecale 2V i przygasala kontrolka od aku
auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Pon 01 Lis, 2010
Jutro rozkręcam i rozdaje pomooki Dzięki
Barejka może być proste ale to sa francuzy... Dla przykładu podam Ci ze pompa paliwa nie podawała głowiłem sie szukałem... było zwarcie na lewym kierunku i oto cały problem był ....
_________________ i feel the need the need for speed
auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Pon 01 Lis, 2010
Nie chce sie z Toba przegadywać szukałem wszędzie winy. zauważyłem ze gdy pompa przestaje podawac delikatnie świeci kierunek zwarcie (na połowe mocy) rozkręcam lampe a tam stopone płytki. Po wymianie całego wkładu 0 problemów
Może sama sie odmuliła moze to pomogło...
_________________ i feel the need the need for speed
auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm Pomógł: 36 razy Dołączył: 16 Maj 2010 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010
misiek86electro napisał/a:
szukałem wszędzie winy. zauważyłem ze gdy pompa przestaje podawac delikatnie świeci kierunek zwarcie (na połowe mocy) rozkręcam lampe a tam stopone płytki.
w wakacje, idę po 6 rano po bułki, obok kwatery stoi clio I w pięknym fioletowym kolorze i ....świeci mu się jedynie lewy przedni kierunkowskaz
_________________ TDI Fahrer
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010
anjas napisał/a:
Kurcze, przeczytałem temat: "Sex - problem z odpaleniem..." i myślałem, że Ryba powrócił...
Ryba kupił nowy aku i po sprawie .....
A wiec co do waszych problemów z zapalaniem to..
ja poprostu wymienił bym rozrusznik w pierwszej kolejności w 99 saxo na 100 to pomaga.
Jak masz marny AKU i saxo 16v to równa sie problemy z zapalaniem.
A ładowanie sie zapala w czasie jazdy wtedy jak wtyczka w alternatorze nie ma dobrego styk u mnie tak było, nowa wtyka i śmiga .... jak by PADŁ alternator to wspomagania by nie bylo.....
Rozbieranie i składanie rozrusznika masakra, szkoda czasu używka kosztuje 80 zl i jest sprawna
auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Wto 02 Lis, 2010
Cytat:
ja poprostu wymienił bym rozrusznik w pierwszej kolejności w 99 saxo na 100 to pomaga
Wziąłem sie za niego wczoraj ale nie wypadało do kanału wchodzić w świeta to tylko śruby od góry popuściłem
Cytat:
Jak masz marny AKU i saxo 16v to równa sie problemy z zapalaniem
99% jest OK (mierzony)
Cytat:
A ładowanie sie zapala w czasie jazdy wtedy jak wtyczka w alternatorze nie ma dobrego styk u mnie tak było, nowa wtyka i śmiga .... jak by PADŁ alternator to wspomagania by nie bylo.....
Cytat:
Sprawdzanie napięcia alternatora
--- Podłączyć woltomierz między ujemny i dodatni zacisk akumulatora.
--- Uruchomić silnik. Przy uruchamianiu napięcie może spaść do 9,5 V.
--- Zwiększyć prędkość obrotową silnika do 3000 obr/min. Jeśli napięcie wynosi 13,5 do 14,5 V, alternator i regulator napięcia pracują prawidłowo.
--- Sprawdzić stabilność regulacji. W tym celu należy włączyć światła drogowe i powtórzyć pomiar przy 3000 obr/min. Zmierzona wartość napięcia nie powinna przekraczać o więcej niż 0,4 V wartość napięcia poprzedniego pomiaru.
--- Jeśli zmierzone napięcia odbiegają od podanych wartości zalecanych, należy sprawdzić alternator w warsztacie specjalistycznym.
Zrobię doświadczenie przy wolnej chwili a co do wtyczki napewno spr/wymienie
Cytat:
Rozbieranie i składanie rozrusznika masakra, szkoda czasu używka kosztuje 80 zl i jest sprawna
Powiedz mi masz może taka używkę jeśli nie ogarnę? bo jednak spróbuje go zrobić
_________________ i feel the need the need for speed
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach