Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
MILLERSOILS-WARSZAWA.PL
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 21 Sty, 2011   

haha gamonie :)
Maciek widzimy się w weekend więc wszystko Ci powiem :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pią 21 Sty, 2011   

GiT!@
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 21 Sty, 2011   

Jakarti napisał/a:

glupi zart z rana, przepraszam.

Lubię to!
;D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

Co jakiś czas będę przedstawiał jakieś produkty które możecie u mnie sobie kupować

zaczynam od dodatków do paliwa "diesel" (takich do użytku codziennego)



Najwyższej jakości, nowoczesny dodatek do oleju napędowego poprawiający jego spalanie, utrzymujący silnik w czystości. Teraz z większą ilością detergentów. Następca popularnego na całym świecie dodatku Diesel Power Sport 4.

STOSOWANIE:

Do użytku we wszystkich silnikach Diesel, w tym także nowoczesnych silnikach Euro IV i V. Mieszać z paliwem w stosunku 1 do 1000 (1ml/L). Można także stosować podwójną dawkę, w celu zwiększenia efektu.

KORZYŚCI:

W odróżnieniu od Diesel Power Sport 4, nowy Diesel Power ECOMAX ma przyjemny, cytrynowy zapach.

◦Diesel Power ECOMAX to znakomity, najnowszy technologicznie dodatek do oleju napędowego współpracujący także z silnikami Euro IV i V, poprawiający osiągi samochodu

◦Zwiększona ilość detergentów szybciej czyści silnik i wydłuża żywotność wtryskiwaczy

◦Zwiększa liczbę cetanową oleju napędowego o 4

◦Zapewnia szybszą reakcję na pedał przyspieszenia oraz większą moc przy niższych obrotach, co przekłada się także na mniejsze zużycie paliwa

◦Dzięki właściwościom smarującym, chroni podzespoły układu paliwowego

◦Użytkownicy potwierdzają bardziej płynną i cichą pracę silnika, oraz mniejsze zużycie paliwa

◦Lepsze spalanie i utrzymywanie silnika w czystości znacznie redukuje ilość szkodliwych związków wydzielanych wraz ze spalinami

◦Chroni układ paliwowy przed korozją

◦Chroni paliwo przed starzeniem

CHARAKTERYSTYKA:

Ciężar właściwy przy 150C: 0,936

Temperatura zapłonu: 60 stC

Kolor: blady brązowy

Nie poddawać działaniu promieni słonecznych. Trzymać z dala od ognia.




Wersja jednostrzałowa




Najwyższej jakości, nowoczesny dodatek do oleju napędowego poprawiający jego spalanie, utrzymujący silnik w czystości.

STOSOWANIE:

Do użytku we wszystkich silnikach Diesel, w tym także nowoczesnych silnikach Euro IV/V. Zawartość butelki (250ml) wlać do baku przed tankowaniem, aby zapewnić dobre wymieszanie z olejem napędowym. Jedna butelka wystarcza na 60l.

KORZYŚCI:

Dawka 250ml przeznaczona jest do stosowania w celu szybkiego przywrócenia właściwości układu paliwowo – wtryskowego oraz szybkiego podniesienia osiągów. Diesel Power ECOMAX to znakomity, najnowszy technologicznie dodatek do oleju napędowego współpracujący także z sinikami Euro IV i V, poprawiający osiągi samochodu zwiększona ilość detergentów szybciej czyści silnik i wydłuża żywotność wtryskiwaczy zwiększa liczbę cetanową oleju napędowego o 5 zapewnia szybszą reakcję na pedał przyspieszenia oraz większą moc przy niższych obrotach, co przekłada się także na mniejsze zużycie paliwa dzięki właściwościom smarującym, chroni podzespoły układu paliwowego użytkownicy potwierdzają bardziej płynną i cichą pracę silnika, oraz mniejsze zużycie paliwa lepsze spalanie i utrzymywanie silnika w czystości znacznie redukuje ilość szkodliwych związków wydzielanych wraz ze spalinami chroni układ paliwowy przed korozją chroni paliwo przed starzeniem.

CHARAKTERYSTYKA:

Ciężar właściwy przy 150C: 0,840

Temperatura zapłonu: 75stC

Kolor: blady brązowy

Nie poddawać działaniu promieni słonecznych. Trzymać z dala od ognia.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

Wiem, że niektórzy z was to stosują więc przedstawiam też płukankę do silnika



Dodatek do oleju, który należy użyć przed jego wymianą.

STOSOWANIE:

Do wszystkich samochodów benzynowych i Diesel, osobowych i dostawczych.

Dodaj butelkę ENGINE FLUSH do oleju.

◦Uruchom silnik na 15-20 minut.

◦Spuść olej, wymień filtr oleju i wlej do silnika nowy olej Millers.

KORZYŚCI:

Usuwa wszelkie osady i szlam z silnika. Utrzymuje Twój silnik w czystości. Zapobiega zużywaniu się silnika, wydłuża jego żywotność. Szczególnie polecany przy zmianie z dotychczas stosowanego oleju na wyższej jakości olej Millers Oils.

CHARAKTERYSTYKA:

SAE klasa lepkości: 10

Ciężar właściwy przy 15stC…0,885

Lepkość kinematyczna przy 1000C…6,0 cSt

Lepkość kinematycza przy 400C…32,0 cSt

Indeks lepkości…96

Temperatura krzepnięcia…-10stC

Temperatura zapłonu…200stC
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

No to teraz coś do sportu


Preparat przeciwstukowy, dodatek do benzyny zwiększający jej liczbę oktanową o maksymalnie 40 puntków (4 oktany) i polepszający spalanie zawierający formułę wykorzystującą mangan.
STOSOWANIE:
Zawartość butelki (500ml) na 20l benzyny bezołowiowej (do celów sportowych). Precyzyjna (najlepsza dla danego pojazdu) dawka powinna zostać ustalona podczas testów na hamowni.
KORZYŚCI:
Do użytku w nowoczesnych paliwach. Najlepsze wyniki odnotowano przy współpracy z paliwem Shell V-Power Racing 99+.
Umożliwia starszym pojazdom używanie benzyny bezołowiowej.
Formuła MMT (mangan) zapobiega cofaniu się gniazd zaworowych.
Zapewnia podobną kontrolę czoła iskry jak ołów, tym samym pozwalając na bardziej zaawansowane ustawienie czasu zapłonu, bez ryzyka zbyt wczesnego zapłonu lub detonacji.
Miesza się z benzyną ołowiową, bezołowiową, i wszystkimi innymi benzynami (LRP) nasyconymi tlenem, etanolem, MTBE.
Pasuje także do nowoczesnych silników z tzw. Czujnikiem spalania stukowego (knock sensor).
CHARAKTERYSTYKA:
Szczególnie polecany do samochodów rajdowych i wyścigowych.
Kolor: blady pomarańczowy



No i jeszcze coś co jest dopuszczone przez FIA (ale w grupie historycznej tylko)


Preparat przeciwstukowy, dodatek do benzyny chroniący gniazda zaworowe i polepszający spalanie z formuła wykorzystującą mangan. Zwiększa liczbę oktanową benyzny bezołowiowej o 30 punktów (3 oktany).

STOSOWANIE:
Zawartość butelki (250ml) na 20l benzyny bezołowiowej (do celów sportowych). Precyzyjna (najlepsza dla danego pojazdu) dawka powinna zostać ustalona podczas testów na hamowni.
KORZYŚCI:
Umożliwia starszym pojazdom używanie benzyny bezołowiowej. Formuła MMT (mangan) zapobiega cofaniu się gniazd zaworowych. Zapewnia podobną kontrolę czoła iskry jak ołów, tym samym pozwalając na bardziej zaawansowane ustawienie czasu zapłonu, bez ryzyka zbyt wczesnego zapłonu lub detonacji.
Miesza się z benzyną ołowiową, bezołowiową, i wszystkimi innymi benzynami (LRP) nasyconymi tlenem, etanolem, MTBE.
Pasuje także do nowoczesnych silników z tzw. Czujnikiem spalania stukowego (knock sensor). Nie powinien być używany przy seryjnym katalizatorze.
CHARAKTERYSTYKA:
Szczególnie polecany do samochodów rajdowych i wyścigowych nie wyposażonych w turbosprężarkę.

Spełnia wymogi FIA, na podstawie:
„Artykuł 9, załącznik J FIA
9.1 Jako paliwo może służ yć tylko benzyna występująca w handlu,
pochodząca z dystrybutora stacji benzynowej bez jakichkolwiek dodatków,
z wyjątkiem środków smarnych dostępnych w powszechnej sprzedaży.”

CVL jest dostępnym w handlu ŚRODKIEM SMARNYM chroniącym zawory i gniazda zaworowe
Kolor: blady pomarańczowy

Gęstość: 0,883
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

Vlodarsky, a możesz podać ceny tych specyfików ? :)
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

Vlodarsky napisał/a:


◦Spuść olej, wymień filtr oleju i wlej do silnika nowy olej Millers.



a można wlać np Totala ? :D
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

Ja od Marka mam Millersa CRX 75W90 w skrzyni, na początku jakiejś poprawy nie było, o dziwo do skrzyni zamiast 3,1 weszło tylko 2,7, a spuszczony olej był bardzo dokładnie :)
Natomiast po jakimś czasie znacząco się poprawiła praca synchro teraz do 7 nie zgryzta nic a przy 7500-7800 jest o niebo lepiej niż było wcześniej na Transelfie. Także chyba ta nanotechnologia zaczęła działać ;)

Co do oleji silnikowych porównywałem specyfikacjie z Motulem i tu gorzej wypadają jeśli idzie o liczby.
Vlodarsky napisał/a:
No i jeszcze coś co jest dopuszczone przez FIA (ale w grupie historycznej tylko)
dlaczego tylko do klasy historycznej, na jakiej podstawie?
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

GeKo napisał/a:
dlaczego tylko do klasy historycznej, na jakiej podstawie?


Vlodarsky napisał/a:
Spełnia wymogi FIA, na podstawie:
„Artykuł 9, załącznik J FIA
9.1 Jako paliwo może służ yć tylko benzyna występująca w handlu,
pochodząca z dystrybutora stacji benzynowej bez jakichkolwiek dodatków,
z wyjątkiem środków smarnych dostępnych w powszechnej sprzedaży.”

CVL jest dostępnym w handlu ŚRODKIEM SMARNYM chroniącym zawory i gniazda zaworowe
Kolor: blady pomarańczowy


kosmita, pisz pw co konkretnie Cię interesuje - ceny detaliczne mogę podać ale na pw napewno dopasuję cenę "lepszš"
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

Jaco napisał/a:
a można wlać np Totala ?


można :faja: który Ci wysłać ? :faja:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Śro 26 Sty, 2011   

Vlodarsky napisał/a:
Jaco napisał/a:
a można wlać np Totala ?


można :faja: który Ci wysłać ? :faja:



także tego... jak przyjdzie czas to pewnie Racinga, ale to jeszcze nie teraz :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 01 Lut, 2011   



pakowane po 1L i po 5L super olej do saxo/106

W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami nanotechnologicznymi, które w znaczny sposób redukuję tarcie i minimalizują straty mocy.

STOSOWANIE:

Używać bez żadnych dodatków do wyczynowych skrzyni biegów oraz dyferencjałów, które wymagają oleju GL4 lub GL5. Pasuje do skrzyni zsynchronizowanych i sekwencyjnych. Idealny do skrzyni zsynchronizowanych ze szperami. Rekomendowany do nowoczesnych skrzyni wymagających oleju w pełni syntetycznego, szczególnie w samochodach o wysokich osiągach używanych wyczynowo.

KORZYŚCI:

◦Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju

◦Bardzo szybkie rozprowadzanie się oleju w skrzyni

◦Znakomita odporność na utlenianie, wysoka stabilność termalna

◦Bardzo niski współczynnik tarcia oraz bardzo niskie opory redukują temperaturę pracy skrzyni

◦Bardzo wysoka odporność na zerwanie filmu olejowego

◦Redukuje tarcie, opory, temperaturę oraz minimalizuje straty mocy

CHARAKTERYSTYKA:

Spełnia lub przewyższa normy:

API MT-1
API GL5
MIL-PRF-2105E
ZF TE-ML 05B

SAE 75W90


Gęstość przy 150C: 0,897

Lepkość kinematyczna przy 1000C: 17,3 cSt

Lepkość w/g Brookfield przy -400C: 88000 mPas
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 01 Lut, 2011   

Vlodarsky napisał/a:
Wyśmienite właściwości nawet przy zimnym oleju


Tego nie zauważyłem, jak zimny to gęsty skrzynia cięzko chodzi. (oczywiście przy takich temp. jak mamy teraz)
Dodam od siebie że olej ten zdobył nagrodę w 2009 jako najbardziej innowacyjny prodkut roku.


Generalnei w clio synchro ucichły na wysokich obrotach, Ja polecam :)
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 02 Lut, 2011   

w saxo tez świetnie się sprawdza, zero problemów ze skrzynką
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 12