Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Pasy szelkowe
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   Pasy szelkowe

jestem totalnie ciemny na temat pasow, wiem tylko ze sa 3,4,5 i 6 punktowe od czego jest to zalezne, do jazdy amatorskiej jakie polecacie? No i dziwne pytanie 5 pkt jeden pas przechodzi w kroku, a w 6 pkt te dwa dolne ktorety sa poprowadzone?
_________________
 
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

to ja sie podepne pod temat Barejki ;D
Czy pasy 6cio punktowe mozna uzywac jako 4ro punktowe? Czyli nie uzywac tych ktore ida w kroku?
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

Barejka napisał/a:
5 pkt jeden pas przechodzi w kroku, a w 6 pkt te dwa dolne ktorety sa poprowadzone?

wtedy dwa pasy idą do okuła jajek :D jeden pas za lewym jajkiem, drugio pas za prawym jajkiem ;d tym sposobem w pasach 5pkt dolny pas ugniata jajka, a w 6pkt nie :P bo jajka sa miedzy pasami :faja:
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

Janusz, prosze, a teraz pytanie jaki pas do uzytku amatorkiego?
_________________
 
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

Barejka, chyba 4ro punktowe wystarcza wystarcza :)
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

U siebie miałem 3 i 4 pkt. ale miałem okazje pojeździć w 5 pkt. i to jest mistrz trzymanie w fotelu :jupi: Grunt, żeby miały 3" bo np te węższe normalnie upijały mnie w ramiona :/
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 26 Lis, 2010   

u siebie mam 4ro punktowe

u bad-iego w 106 spinam sie chyba 6cio pkt.. plusem jest to ze klamra
nie idzie ci do gory... tylko dol trzyma ja w jednym miejscu. na ulice
i takie i takie beda ok.... jak kupowac to tez polecam 3". na hodze
sa chyba nowe.. nawet z homologacja fia za 345 czy 385 pln.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Cassis 
seks po polsku


auto: Renault Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 136km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

Ja u siebie w clio mam 3 pkt. Sprawdzają się w momencie kiedy będziesz ich używać okazyjnie i do seryjnego fotela. W przypadku 3pkt możesz wykorzystać oryginalne miejsca przykręcenia seryjnych pasów. Czyli z lewej okolice progu, z prawej śruba trzymająca zatrzask(klamra) seryjnych pasów i tył w miejscu gdzie przykręcone mam zatrzaski tylnych pasów.
_________________
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

na ulice w zupełności aż nadto wystarczą 4pkt 3" na torze też się świetnie sprawdzą. Bywają też połączenia 3" ramiona 2"biodrowe, takich używał zespół fabryczny peugeota twierdząc że 2" biodrowe powodują mniej obrażeń.
Przy wyborze sparco, omp, sabelt nie ma to znaczenia. Pasy i tak produkuje TRW a oni je tylko metkują.
5i 6pkt zapobiegają wysuwaniu się ciała spod pasów w przypadku czołowego dzwona i rozciągnięciu kręgów.
Odradzam Racingi, klamry ramieniowe są tak dupiate że 2 mocniejsze hamowania na slicku i pasy są zluzowane. Każde się w jakimś stopniu luzują podczas agresywnej jazdy i trzeba je podciągać.
Najwyższą jakoś prezentuje Schroth 3" oprócz specjalnej klamry która uniemożliwa przypadkowe odpięcie pasów posiada marker informujący czy pasy brały udział w wypadku.
Cenowo dobrą alternatywą są również niektóre modele pasów TRS.
Wybór należy do was.
_________________
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

3 punktowe mogę polecić tylko jeśli w ciągu dnia bardzo często wsiadasz i wysiadasz z auta, jeśli nie to lepiej poświęcić chwilkę czasu na zapięcie się w 4pkt. Oczywiście lepiej też kupić 3 calowe, bo są po prostu lepsze zarówno pod względem wygody, jak i bezpieczeństwa. Jeśli chodzi o mocowania, jest inaczej niż pisze Cassis. Biodrowy, od lewej strony wkręcasz śrubę oczkową w miejsce seryjnego pasa, od prawej wiercisz dziurę w tunelu, od spodu podkładka i nakrętka (albo podkładka z nakrętką - nie wiem). Barkowe przykręcasz w miejscu mocowania seryjnych pod byłym tylnym siedziskiem :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Cassis 
seks po polsku


auto: Renault Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 136km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

Sposób mocowania przedstawiłem oczywiście dla Clio ale z tego co piszesz Tomcat to różni się tylko mocowaniem prawej strony biodrowego.
_________________
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

Cassis napisał/a:
Sposób mocowania przedstawiłem oczywiście dla Clio ale z tego co piszesz Tomcat to różni się tylko mocowaniem prawej strony biodrowego.


Raczej aż, bo dziurę jednak trzeba wywiercić...
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Cassis 
seks po polsku


auto: Renault Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 136km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

Tomcat, a jak miałeś wcześniej przymocowane pasy bo z tego co się orientuję kiedyś przed Tychami mocno kombinowałeś z tym prawym mocowaniem bo sie bałeś że Ci badania nie przejdzie?
_________________
 
 

misiek86electro 
sprzedam aparat Zorka 5
aaaaaaaaajjjjjj


auto: .
silnik:: ,
moc: .km
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 06 Cze 2010
Skąd: kraków

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

Popieram GeKo w 100%

-4 cale wystarczają
-Lepiej dołożyć do marki (sabelt, OMP, Szparko) na allegro/ hodze ,można znaleźć coś za fajne pieniądze
-zwróć uwage przy kupnie na mocowanie ramieniowych czy sa pod klatke czy można je wkręcić (czy mają haki jak Twoje ze zdjęcia)
_________________
i feel the need the need for speed
 
 

koma600 
XII wydział ksiąg wieczystych


auto: Meg3rs
silnik:: 2.0
moc: 300km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: Nadarzyn

Wysłany: Sob 27 Lis, 2010   

też miałem w saxo napierw 4 punktowe 2 calowe to mi nie pasowały ma je anjas i miałem w saxo te http://allegro.pl/pasy-tr...1322914338.html i rewelacja 4 punkt wystarcza i 3 cale super trzymają i normalnie można w niech latać wszędzie nawet byłem w nich w trasie 500km i nie miałem zastrzeżeń tylko cofanie na lusterka.
_________________
KUBAS ZNOWU WYGRAŁ!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9