Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Temperatura głowicy
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   Temperatura głowicy

Pytanie - czy ktoś może wie / mierzył / może zmierzyć jaka jest temperatura głowicy przy styku z kolektorem dolotowym? :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

Greg od nowa tworzy forum hh :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

ja wiem - jest za duza :]
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

Vlodarsky napisał/a:
Greg od nowa tworzy forum hh :)

Hehe, czemu? :) Aż tak durne pytania zadaję? :P

A pytanie ma na celu weryfikację odporności kolektora do 4P bo jest pewien pomysł ;)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

Greg, pirometr i po problemie. Jeśli temp, jest mniejsza niż 250 możesz użyć bloku teflonu. Sam material wyjdzie pewnie drożej, ale obróbka na CNC powinna być tansza.
_________________
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

No właśnie nie mam dostępu do takiego urządzenia. :)

Bardziej myślałem o włóknie węgłowym, ale jeszcze nie rozmawiałem w tej sprawie z ziomkiem który się tym zajmuje więc nie wiem czy są na tyle odporne temperaturowo żywice. Podejrzewam, że jeśli się da, to może być najlepsza opcja jeśli chodzi o efekt przy danej jakości i cenie. Skoro popularne są kolektory plastikowe to to musi dawać radę.

Wszyscy z którymi gadałem w sprawie spawania/odlania/wytoczenia albo załamują ręce albo krzyczą za to tyle siana, że się nie opłaca. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

Greg, jeśli to ma być zrobione profi to odpuść temat. żywicę cyjanowe wytrzymują i 400 stopni ale potrzebny jest do tego autoklaw i cholernie drogie materiały. Ewentualnie w UK jest jedna firma która zajmuje się procesem Cyrkonowania czy jakoś tak, ale w zeszłym roku robili tylko dla jakiś ludków dyfuzory co jeździlii niebieskimi pudełkami z czerwonym bykiem na burcie i dla nikogo innego :rotfl: ale wytrzymywało ponad 800C.

A tak bardziej serio pirometr powinien mieć każdy lepszy mechanik. Standardowe żywice przy odpowiedniej obróbce da się ustabilizować ich wytrzymałość przy odpowiednim procesie wygrzewania do 160C bez problemu, ja np z takiej korzystam, ale nie próbowałem jej wygrzewać do takich temperatur, bo jest wiele kryteriów w procesie wygrzewania które muszą zostać spełnione. Jeden błąd gdzieś po drodze i materiał w kosz. Chyba że masz kogoś mega ogarniętego pracującego już jakiś czas w takim systemie.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

Greg,

nie lepiej kupić gotowy kit AT ?? Chyba leży jeden w Re5pect od reki.
Bo jak patrzę jak się męczysz to zaczyna to przypominać zakup pewnego niebieskiego auta :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

GeKo, dzięki za info. Będę gadał z kolesiem - jest mega ogarnięty i siedzi w temacie od lat więc zobaczę jakie ma doświadczenia.

saxorulez, nie mam w tej chwili dodatkowych 3,5k niestety... więc staram się wykorzystać zestaw, który mam i zrobić to w rozsądnej kasie i dobrze. :) Znasz to? :P

A ten koleś co kupił niebieskiego założył już tego Jenveya, czy chce się pozbyć? :P
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

ile projektow 106tek na itb widzialem z roznych krajow to w zadnym nie trafilem
na kolektor dolotowy z wlokna weglowego lub innego tego typu materialu...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

106 napisał/a:
ile projektow 106tek na itb widzialem z roznych krajow to w zadnym nie trafilem
na kolektor dolotowy z wlokna weglowego lub innego tego typu materialu...


Słuchałbym się tego gościa, widział wszystkie projekty na ITB z każdego kraju, wie co gada!! ;D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
A ten koleś co kupił niebieskiego założył już tego Jenveya, czy chce się pozbyć?


nie mam pojęcia - czekam az pojawi się w mistrzostawch Europy
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 22 Lip, 2011   

widzialem niedawno strasznie szybko przemieszczajace sie niebieskie saxo w konstancinie :)
mozliwe, ze to Twoje Łukasz?

glosne i napedzajace sie slusznie
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 23 Lip, 2011   

nie wykluczone.. ale to już nie ja jechałem na pewno
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10