Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka rajdówka? Dyskusja
Autor Wiadomość

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 18 Wrz, 2011   Jaka rajdówka? Dyskusja

Panowie, tak sobie tu luźno można pogadać. Zastanawiam się.
1. Zostawić clio i kupić do niego krótkie przełożenie i szperę. Wady to awaryjność, może i wieksza jak ta skrzynia bedzie krótsza. Silnik chyba zostawiam i zawias, bo jakoś nie mam ochoty więcej w to auto wkładać.
2. Sprzedaje clio i kupuje coś innego, albo buduje. Chodzi mi hondę vti. Dobrze się prowadzi i ogólnie jest szybsza niż clio jak dobrze zestrojona..
3. Sprzedaje clio i wypozyczam. Ale jakie koszta?

Oczywiście to luźne dywagacje, bo jeszcze zależy jak z finansami u mnie. Jak bedzie gorzej niz myslę, to żaden punkt nie wchodzi w rachubę.
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Marek mowa o 6 gen VTi czy już może o Tajpie?
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Taką jak jeździ np Tomaszczyk. To chyba jeszcze model przed 95 rokiem.
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

taka honda to dobra inwestycja w sprzęt rajdowy
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

jakies pol roku temu byla opisywana w magazynie WRC, wiec mozna sie w jakies tam szczegoly zaglebic.
_________________
czyt. faldżip
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Marek23 napisał/a:
Taką jak jeździ np Tomaszczyk. To chyba jeszcze model przed 95 rokiem.
a jaka jest przewaga takiej hondy nad clio?? bo w sumie chyba taka N'ka szału w stosunku do clio nie robi ?? a zawias, skrzynia itp itd chyba w podobnych cenach?? czy sie mylę??
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Na pewno nie chce takiego sprzetu jak Tomaszczyk,bo on ma bardzo doinwestowaną. Potrzebuje auto które ma te 160-170 koni, B6 styka i krótkie przełożenie+szpera.
W clio boję się,że krótkie przełożenie spowoduje,że skrzynia będzie rozpadała sie non stop.
A mam swoje wyliczenia ile tracę przez tą dłuuugą skrzynie clio i widzę,że coś tam można pojechać. Nawet ten Bill jest na oesie do ogarnięcia, może bardziej skacze, ale biedy nie ma.
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Janusz napisał/a:
a jaka jest przewaga takiej hondy nad clio?

Nie psuje się :rotfl:
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

A moze Saxo? ;)
_________________
czyt. faldżip
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Pamietam jak 3 lata temu wręcz aksjomatem było na forum że honda nie skręca :lol2:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

faldzip napisał/a:

A moze Saxo? ;)

w saxo skrzyni sypie się bardziej niz w clio :P
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Z tych 3 opcji widzę dwie. Zostajesz przy Clio, dokładasz krótkie przełożenie i zobaczysz jaka jest różnica. Osobiście wydaje mi się, że krótkie przełożenie na takiej Wiśle to kilka sekund mniej na odcinku w porównaniu do tego co jest, po prostu szybciej byś odchodził z zakrętu.
Druga opcja to inny samochód, i tutaj rozsądnym wyborem jest VTI, ale poleciałbym już raczej na grubo jeśli chodzi o zawias czyli min. HP. Marek jakbyś widział na ile może sobie Tomala na Ohlinsie to uwierzyłbyś, że zawias to jednak podstawa sukcesu :]
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

1. Dobry sprzęt ale co ma więcej niż 5-8 lat z osprzętu powymieniać dla pewności na nowe lub zregenerować.
krótkie przełożenie ze szperą, a najlepiej kłówkę.
2. Honda na Bilsteinie się nie prowadzi Baran próbował po kosztach, nie da się.
Po 3 rajdach synchro do wymiany 1,2,3. Natomiast są jakieś sportowe synchro Tomaszcyk na takich jeździ ponoć i nie ma problemów.

Przewaga Hondy to przede wszystkim prowadzenie. w N hamulce słabe, przełożenie krótkie w N nadal jest tak długie jak w Clio seryjne. Auto z mniejszą pojemnością podobną mocą co clio więc tym bardziej nie ma dołu.

Ewentualnie taka Honda jak ma Kamil Suma, tam w N można włożyć krótsze główne niż w A tej co ma Tomaszczyk. Nie wiem czy tam nawet kłówka nie jest homologowana. Wadą jest masa, jest to chyba nawet cięższe niż Clio albo w tej samej masie

3. Sprzedasz clio i pojedziesz maks 2-3 rajdy za tą kasę, też bez gwarancji że coś się nie wysypie.
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

martin.h napisał/a:
Zostajesz przy Clio, dokładasz krótkie przełożenie i zobaczysz jaka jest różnica. Osobiście wydaje mi się, że krótkie przełożenie na takiej Wiśle to kilka sekund mniej na odcinku w porównaniu do tego co jest, po prostu szybciej byś odchodził z zakrętu.

Pytanie jak z awaryjnością? Jeździ ktoś na czymś takim? W zależności od charakterystyki oesu jest to według mnie 2 sekundy na kilometrze. A to jest przepaść.

martin.h napisał/a:

Druga opcja to inny samochód, i tutaj rozsądnym wyborem jest VTI, ale poleciałbym już raczej na grubo jeśli chodzi o zawias czyli min. HP. Marek jakbyś widział na ile może sobie Tomala na Ohlinsie to uwierzyłbyś, że zawias to jednak podstawa sukcesu :]

Finanse mnie ograniczają. Jechałem taką Hondą na B6 i jest ok.

Chodzi o to,że w clio muszę cały czas coś robić, wkładać kasę. I trochę mnie to nie bawi.
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 19 Wrz, 2011   

Marek23 napisał/a:
Chodzi o to,że w clio muszę cały czas coś robić, wkładać kasę. I trochę mnie to nie bawi.

osobiście myślę ze z każdym upalanym samochodem tak będzie :) ale ja się nie znam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 12