Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny
Autor Wiadomość

no name 
Rangi, rankingi, drabinki
Aseenaebaem


auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 02 Sie 2011
Skąd: Goclaf

Wysłany: Wto 27 Lis, 2012   

Na ilu to na ilu ale gdzie bo to chyba ważniejsze.
BK jest też na ułężu i wiadomo do czego się sprowadza :>
_________________
Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije :evil:
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 27 Lis, 2012   

faldzip napisał/a:
rasta napisał/a:
Jest ok, ja mam też tak zrobione tylko dla pewności można jeszcze śruby wkręcić w blaszki.

I na ilu BK Ci to sprawdzali?


Robił Trela i wszystko miało być według załącznika. Więc wątpię by zrobił coś co by nie przeszło badania. Z drugiej strony klatkę też się sprawa do blaszek naspawanych na kielichy i jakoś jest ok
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 27 Lis, 2012   

ja miałem po bożemu od spodu przykręcone nawet nie spawane (czyli płytka = nakrętka w sumie)
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Śro 01 Maj, 2013   

Odświeżam temat! Chcę zrobić dokładnie to samo co Przem i w końcu nie wiem: Da się, czy się nie da się?

Przem_106 napisał/a:
Mam problem z zakotwiczeniem pasa biodrowego.
Tzn w progu seryjne pasy w RC są przykręcone srubą M10 z gwintem metrycznym.
Chciałbym wykoryzstac to seryjne mocowanie i wkręcic w nie srubę oczkową do zapięcia biodrowego pasa szelkowego.


Jaco napisał/a:
:D ostatnio wpadł mi w ręce nowy katalog Sabelta i makarony mają takie śruby z gwintem metrycznym :D

http://shop.sabelt.co.uk/...emart&Itemid=54


Przem_106 napisał/a:
Dlaczego tak pozno :wall: :wall: :wall:
Trzeba wywołac Micka do Tablicy.


Przem, Jaco, Mick! Jak jest?!
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 01 Maj, 2013   

Dla kolegów z WAW i okolic:

Na Alejach Jerozolimskich jest sklep który się nazywa ASMET.
Jest to sklep firmowy producenta śrub wszelkich.
Oczka (uszka) do pasów też można kupić w różnych rozmiarach i z różnymi gwintami, w jakościach 8.8 , 10.8 , 10,9 i wyższych.

Tyle tylko że tam to sie nie nazywa śruba oczkowa do pasów szelkowych do rajdówki tylko jest to zwykła śruba i sprzedawana jest na wagę.

Ja odkryłem ten sklep po tym jak kupiłem kilkanaście śrub w ASO FIAT'a za ponad 200pln, a w ASMET kupił bym te same śruby, prosto od producenta za... kilkanaście pln.

Dziękuje za pomuki :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Śro 01 Maj, 2013   

CHRZANEK, aleje numer? :>
_________________
 
 
 

karoluPL 
bizon


auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Kwi 2012
Skąd: kk

Wysłany: Śro 01 Maj, 2013   

a od siebie dodam, ze w clio śruby z oczkiem od sparco pasują bez problemu w miejsce śrub po belce od tylnich siedzeń, a reszte miejsc ( np wpięcie na biodrowy) wystarczy przelecieć gwintownikiem i wkręcić oczka bez pierdzielenia się :> (jedynie drugi pas biodrowy w środkowym tunelu trzeba szponcić blaszkę od spodu + wiercić- u mnie jeszcze doszły pasy między nogami od pozostałych dwóch z 6pkt)


 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 02 Maj, 2013   

Barejka napisał/a:
CHRZANEK, aleje numer? :>

google 5s: http://www.asmet.com.pl/kontakt.htm
_________________
czyt. faldżip
 
 

roj 
Rangi, rankingi, drabinki


auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Skąd: WWa

Wysłany: Czw 02 Maj, 2013   

Barejka napisał/a:
CHRZANEK, aleje numer? :>

Numer rapuje aleje to Kalidov.

_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam xD
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Sob 11 Maj, 2013   

Podsumowanie tematu:
Żadne tam śruby z Asmetu czy też ich konkurencji (nawiasem mówiąc lepiej zaopatrzonej) Fabory (www.fabory.pl). Śruby, które można tam znaleźć niestety nie sprostały moim oczekiwaniom. Albo miały za krótką szpilkę, albo za wielkie oczko, albo oczko nie było odlane z jednego kawałka metalu tylko było kawałkiem zagiętego i zaspawanego druta. Generalnie rzecz biorąc- nie o to mi chodziło.
Rozwiązanie:
Po prostu dałem standardową śrubę oczkową Sparco 7/16 UNF do przegwintowania na M10 :]

Happy End!
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 11 Maj, 2013   

CHRZANEK napisał/a:
Dla kolegów z WAW i okolic:

Na Alejach Jerozolimskich jest sklep który się nazywa ASMET.
Jest to sklep firmowy producenta śrub wszelkich.
Oczka (uszka) do pasów też można kupić w różnych rozmiarach i z różnymi gwintami, w jakościach 8.8 , 10.8 , 10,9 i wyższych.

Tyle tylko że tam to sie nie nazywa śruba oczkowa do pasów szelkowych do rajdówki tylko jest to zwykła śruba i sprzedawana jest na wagę.

Ja odkryłem ten sklep po tym jak kupiłem kilkanaście śrub w ASO FIAT'a za ponad 200pln, a w ASMET kupił bym te same śruby, prosto od producenta za... kilkanaście pln.

Dziękuje za pomuki :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Jak szukałem metrycznych do C2 to w Asmecie nie mieli. Mieli oczkowe ale takie chyba do dźwigu o średnicy oczka 7cm+ :D albo ze zbyt grubym gwintem i niedostatecznie mocne <8.8. :) Ale to było 3-4 lata temu.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Ekonomista 
pełna synchronizacja


auto: BMW e46 320Ci
silnik:: m54b22
moc: 170km
Dołączył: 23 Mar 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 10 Maj, 2014   

Siema, czy przegwintowanie śrub sie sprawdzilo na dluzszą metę? Gdzie to robiles w wawie? Bo jest to dla mnie chyba najlepsze rozwiazanie.

Kupilem pasy omp 4m w komplecie z srubami i nie pasuja do otworow w compact e46...

siema napisał/a:
Podsumowanie tematu:
Żadne tam śruby z Asmetu czy też ich konkurencji (nawiasem mówiąc lepiej zaopatrzonej) Fabory (www.fabory.pl). Śruby, które można tam znaleźć niestety nie sprostały moim oczekiwaniom. Albo miały za krótką szpilkę, albo za wielkie oczko, albo oczko nie było odlane z jednego kawałka metalu tylko było kawałkiem zagiętego i zaspawanego druta. Generalnie rzecz biorąc- nie o to mi chodziło.
Rozwiązanie:
Po prostu dałem standardową śrubę oczkową Sparco 7/16 UNF do przegwintowania na M10 :]

Happy End!
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Nie 11 Maj, 2014   

Ekonomista napisał/a:
Siema, czy przegwintowanie śrub sie sprawdzilo na dluzszą metę? Gdzie to robiles w wawie? Bo jest to dla mnie chyba najlepsze rozwiazanie.

Sprawdziło się w 100%.
Robiłem u gościa w Łomiankach: http://goo.gl/maps/BQCgw . Jeśli Ci do niego nie po drodze, to zapytaj ślusarza z okolicy- skomplikowana robota raczej to nie jest, chyba każdy powinien to ogarnąć.
 
 

Ekonomista 
pełna synchronizacja


auto: BMW e46 320Ci
silnik:: m54b22
moc: 170km
Dołączył: 23 Mar 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 12 Maj, 2014   

A jaki był koszt przegwinotwania tych śrub?

Ew... czy ktoś zna zakład ślutrochę na mokotowie, ursynowie, pradze...? :)
 
 

siema 
dziękuje i pozdrawiam


auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Skąd: PWZ

Wysłany: Pon 12 Maj, 2014   

Ekonomista napisał/a:
A jaki był koszt przegwinotwania tych śrub?

Nie pamiętam dokładnie- max. 30 zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13