Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Saxofon vs V40 T4
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 21 Gru, 2005   Saxofon vs V40 T4

W zwiazku z brakiem spektakulanych zakilowan ostatnimi czasy cos tu dodam od siebie

Jade jak zwykle powsinska (szukam wzrokiem Terego) I niestety staje na swiatlach pod hotelem Mrowka. Stalem tak sam.. podziwialem zielen.. powsin.. mlodziez.. psy.. koty. droga na ostołęke... kobiety opss.. zielone. Zerkam w lusterko a tu jakis ksenonik sie zblizal.. wiec ja ogien 1, 2... a kierowca w ksenonie nic. Przepiecie na 3 i wtedy ksenon ruszyl.. dziwne ze w momencie jak odpuscilem. Trudno cisne 3 bez redukcji i na pierwszym luku w prawo za Mrowka w strone Warszawy kierowca Volvo (zapewne szczesliwy) byl juz przedemna.. wtedy zorientowalem sie ze to T4 Nieodpuszczalem ale Volvo caly czas sie oddalalo - z tym ze w miare wzrostu moich RPM coraz wolniej sie oddalalo i tak do 200KM/H.

W wilanowie bylem drugi takze 1:0 dla Wolowiny... Ale ze "The City is mine" w miescie na Wiertniczej dwa razy wyjasnilem sprawe tego kto jest lepszy Najpierw porzadny kill z 2 bo nie stalismy pierwsi na swiatlach, a potem drugi raz spod ITI

Ja lecialem na jakis nedzny film do Best Mall i tam z Panem sie porzegnlismy mrygnieciem swiatlami..

Moral tego wieczoru - na trasie Volvo V40 T4 jest szybsze.. w miescie juz niekoniecznie

Saxofon w serii był jeszcze...
 
 
 

44FG
[Usunięty]

Wysłany: Śro 21 Gru, 2005   

eee... Łukasz, coś koleś chyba nie cisnął tego T4... Moja mama miała T4 przez 3 lata i przejeździłem tym autem parę tysięcy kilometrów. Jeśli twój saxofon był jeszcze w serii wtedy to T4 powinno go zjeść jak małego bąka :mrgreen: Nie dość, że 200 KM, turbina, to jeszcze przebieg momentu obrotowego od 2500 prawie że płaski...

Moim zdaniem, albo kolo nie cisnął, albo coś było z nim nie tak. Ja wiem jak to jeździ i z całym szacunkiem dla Saxofona, ale szans nie ma po prostu żadnych.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 21 Gru, 2005   

to jest twoje zdanie.... T4 w automacie było.. i miałem szanse.. :D
jak chcesz żebym CIę wogóle poznawał na ulicy to nie pisz takich rzeczy tutaj... :P

A tak serio to trust me.. ale saxofon dobrze poprowadzony naprawde potrafi pojechac nieżle... nie wiem czy cisnął czy nie.. i już sie nie dowiemy. jak znajde takie T4 to sprawdze jak teraz sprawa wygląda...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 21 Gru, 2005   

A ja wierze. T4 nie chce jechac, tym bardziej ze startu. Cialem sie z t4 kilka razy na S i dostawala straszne baty (nawet na poczatku myslalem ze to nie t4) a ja wtedy mialem daleko do serii.

Zreszta C70 t5 (240km) tez starutuje fatalnie jak na moc i taka tez zlalem do 100km/h.

Na autostradzie pewnie bym dostal ale jakos nie jezdze do niemiec.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 22 Gru, 2005   

S60 R w automacie upokożone.. właśnie mi się przypomniało na S kiedyś.. miłosz i cały seat racing świadkiem. Kierował TJwasiak i potwierdził że szedł opór tym samochodem...

Ale saxojuz na wałkach było :D

więc te wołowiny ni elatają tak szyko jak się wydaje...
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12